Dupa ce ne-am asezat în bancă profesoara de matematica a venit si a început ora. La un moment dat directorul a chemat-o si toata lasa a inceput ș a faca zgomot.
Privesc pe geam obosita si observ că a început o furtună groaznica . Dintr-o data Cristi a venit cu o idee tâmpita.
-Cine joaca adevar si provocare?
Si ca de obicei toti au acceptat, sunt toti ca o turma de oi.
-Lore jucam si noi? m-a întrebat Vlad.
-Nu stiu ce sa zic.
-Tocilarei îi e frica? Stiam eu ! Chiar daca ti-ai schimbat hainele si ti-ai dat jos ochelari tot o ratată ai ramas.
-Cristi!strigă Vlad la el.
-E în regulă. Bine o sa joc.
-Cine începe?
-Eu !strigă o fata
-Andreea, te provoc sa îl săruti pe Vlad.
Atunci am simtit ca i-au foc iar Vlad probabil a observat pentru ca m-a luat de mână.
Atunci când Andreea l-a sărutat am fost trista dar bucuroasa că totusi s-a sarutat cu mine înainte. Chiar daca sunt destul de sigura că a mai avut iubite.
-Acum eu dau o provocare ! spuse Elena cu o față de diavol.O provoc pe Lorena să-l sărute pe Cristi.
Vlad a început să-mi strângă mâna foarte tare .
-Cere e problema ta? a început să tipe Vlad.
-Vlad linisteste-te . E doar un sarut. Nici mie nu-mi place sa o fac cu o tocilara
-Mai spune-i o data asa si o sa-ti zbor capul. spuse Vlad.
-Vlad, gata linisteste-te . E doar un sarut.
M-am apropiat usor de Cristi si l-am sărutat rapid ochii mei fiind închisi.
Dar când i-am deschis am realizat că Vlad a iesit din clasa.
În clasa s-a auzit vocea directorului care ne-a informat că nu o sa mai facem ore si ca suntem blocati in scoala. Perfect.
Am iesit pe hol iar când am inchis usa în urma mea s-a luat lumina.
Iar acum realizez ca nu stiu scoala iar Lea nu e cu mine.
Am mers pe culoarul scolii până am dat de o clasa. Am intrat si nu am gasit pe nimeni.
Am mers în fiecare clasa de la parter iar acum trebuie sa merg la etaj.
Asta nu-mi place.
Am mers la etaj si am cautat prin toate clasele până am ajuns la biblioteca. E lângă pod.
Nu am lanternă nu am telefon si nu am lumina. E absolut perfect! Ce sa mai spun. Intru în biblioteca si nu vad absolut nimic. Doar.... O lanterna de telefon! El trebuie să fie.
Merg încet spre el. Se pare ca nu m-a observat . Nu inteleg ce se întâmplă.
-Vlad. Vrei să vorbim?
-Nu, sunt bine.
-Ba nu ,nu esti.
-De ce ai venit?
-Pentru că îmi pasă.
-Da sigur....
-Vlad, azi de dimineață atunci când m-ai sărutat, acela a fost primup meu sărut. Si mă bucur că a fost cu tine.
-Vorbesti serios?
-Da. Si niciun alt sărut nu va fi mai frumumos ca acela.
-M-am enervat asa de tare când am vazut cum îmi săruti fratele.
-Hei, sunt aici pentru tine.
-Haide să mergem, probabil ceilalți ne așteaptă.
-Bine.
Când am deschis usa clasei doar Lea mai era în clasa stând pe telefon.
-Unde sunt ceilalți?spuse Vlad
-Furtuna s-a oprit pentru un moment iar toti au plecat iar eu vă asteptam ca sa putem pleca. Plus că, cheile de pa apartament sunt la tine.
Spuse Lea uitându-se spre mine. Asa e, am uitat complet că azi de dimineață cheile au ramas la mine.
-Păi si putem pleca ?întrebă Vlad
-Haideti, o sa o sun pe mama sa vina dupa noi.
Am mers în fața scolii de unde mama ne-a luat cu masina.
Vlad a mers la el dar se auzeau certuri asa ca am batut la usa iar pe partea cealaltă era Vlad cu ochiul vânăt si buza spartă.
-Cine ti-a facut asta?
-Chiar nu conteaza....
-CINE?!?!
-Cristi.
Am mers în sufragerie si am început să țip.
-Ce dracu?!E fratele tau! De ce i-ai face asa ceva.
-Tu nu te băga!
-Ba da o fac!
Am mers pe hol.
-Unde e camera voastra?
-Acolo dar,......
-Vi si mă ajuti sa împachetez.
-Dar nu e nevoie.
-Daca nu vi o sa ma duc singura!
-Bine gata.
Am mers în camera sa si i-am adunat cea mai mare parte din hainele groase caietele si cartile iar apoi am plecat la mine .
-De azi o sa stai cu mine.
-Bine.
Am mers în casa si i-am explicat totul Leei iar apoi am pornit spre baie pentru ai îngriji rănile.
-În seara asta dormi cu mine.
-Dar nu vreau sa intru in spatiul tau.
-Esti prost !
-Prostul tau.
-Ha ha ! Te las sa faci un dus pana eu ma schimb în pijamale.
CITEȘTI
About Us...
Fiksi PenggemarEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...