9

1.9K 59 9
                                    

Vi plockar bort pizzakartongerna, glasen och drickan och ställer in allt i diskmaskinen och slänger kartongerna. Jag står med ryggen mot Ogge och fixar med diskmaskinen när han går upp bakom mig och kramar mig. Jag vänder mig om och kysser honom, men jag drar ganska snabbt ifrån och börjar gå upp på övervåningen. 

Jag hör hans snabba fotsteg efter mig, så jag börjar springa. Jag kastar mig in i min garderob och kryper in under en hög med kläder. Jag hör hans fotsteg i rummet och hans tunga andetag utanför garderobsdörren.

"Jag vet att du är där Maya, kom ut nu" säger han lite halvhögt och öppnar dörren på glänt. Sedan drar han blixtsnabbt upp dörren och kastar sig in i garderoben. 

"Jag ser din fooooooot" ropar han och kastar sig på mig.

Jag stönar till av hans tyngd och han stannar upp. 

"Oj, shit, gjorde det ont?" säger han och tittar oroligt på mig.

"Nejdå, jag blev lite överraskad bara" skrattar jag. Han reser sig upp och sträcker ut sin hand. Jag tar tag i den och han drar upp mig på två ben.

Jag går ut ur garderoben med honom efter mig, hans händer vilar på mina höfter. Jag går bort till min säng och kastar mig ner på kuddarna. Ogge lägger sig brevid mig, han har armen runt min midja och ansiktet mot mig. Jag rullar runt så att jag hamnar ovanpå honom, och han kysser mig mjukt. Jag besvarar kyssen, min hand åker ner innanför hans tröja och landar på hans abs.

Jag känner hur han spänner sig och jag skrattar åt honom.

"Jag vet att du gillar det, säg inte emot" säger han och flinar.

Vi börjar hångla, hans händer är överallt på min kropp, och det ena leder till det andra...

Resten får ni komma på själva.. Heheheh

utbytesstudenten » o.mWhere stories live. Discover now