PART 9 İNTİKAM

57 2 0
                                    


Arda : sana her şeyi anlatacağım sen şimdi merak ediyorsun dur , kalbimden vuruldum ama hala yaşıyorum .
evet . Beni ilk omzumdan vurdun vurmasına da kurşun omzumu sıyırıp geçti , diğerine gelirsek  üstümde titanyum kaplama özel bir giysi var .
bu giysi  çelikten sağlam ve tül kadar hafif  yani  anlayacağın  senin karşına yalın çıkamazdım  yani o kadar saf değilim birader .
1 senedir tanıyorsun beni ama ben seni 5 senedir tanıyorum  .
senin ile ilgili  her şeyi  Buse sayesinde  öğrendim , araştırdım ve öyle ki   sen daha bir şey düşünmeden  önce ben senin ne düşüneceğini tahmin ederim .
bunlar için eğitim alıyoruz . Mert istesem hepinizi ilk geldiğimiz gün öldüre bilirdim ama bunu yapmadım   , neden mi ?
canım biraz oyun oynamak istedi  hemen öldürünce tadı çıkmıyor biliyor musun , e madem öldüreceğiz  bu işe biraz sanat katmak istedim ,kısacası
öldürme kısmı kural ama geri kalanı benim sanatım   mesela Ceydayı öldürürken  de  büyük haz aldım .
Ne-yapayım be Mert bende böyle bir manyağım yenilikleri seviyorum .
Mert nefret dolu gözler ile Ardayı dinlemeye devam ediyor .
Arda : öyle ki bu eve gelmeni bile ben sağladım Hatırla ilk geldiğimiz günü  sürekli bu evle ilgili konuştum senle rengin den tarihine güzelliğine
vs. nedeni bunları   bilinç altına yerleştirmekti  bizim ev alev aldığında bu evi gördüğün için buraya gelmeyi akıl ettin çünkü bilinç altında burası vardı .
hiç sesin seni buraya sürükledi .
İnsan beyni  çok değişik bir mekanizma bilgileri doğru girdimi yönetme side kolay oluyor  psikolojik algı  derler buna sen anlamazsın ama beyin bunu .
hafızaya kaydeder . inceden inceden bilince yerleşir ^^^ Yukarıda Arda ile Buse Mert in yanında ken Eylülde masasının ayağına kalın iple  bağlanmış vaziyette.
Eylül kurtulmak için uğraşıyor  ipi masa ayağın keskin tarafına denk  getirerek  ipi kesmeye çalışır .
epey uğraştıktan sonra sonunda ip kesilmeye başlar.  işe yaradığı gören Eylül iyice hızlanır .  Eylül Arda Yada Busenin gelmesinden korktuğu için daha da hızlanır .
Ve sonunda ipi kesmeye başarır . hemen etrafa bakınmaya başlar , daha sonra Mertin düngece kullandığı silahı bulur .
şarjörü kontrol ettikten sonra direkt  üst kata yönelir. ^^^^ Arda  konuşmasını bitirince  Buseye İşaret eder . Buse de arkasındaki dolabı açarak içerisindeki .
işkence aletlerini dışarı çıkarır . 
Arda : evet  Mert hazır mısın ?  günahların için af dile  , bu yer mezarın olacak ...
Eylül : hemen geri çekil hemennnn ...
Arda ve Buse  bir bir birlerine bakar bu nasıl kurtuldu ?  dercesine .
Eylül : Mert i çözün hemen ...
Arda : o iş o kadar kolay değil buradan çıka bileceğini mi sanıyorsun 100 metre bile gidemeden seni yakalarlar .
Eylül : seni soysuz hiç bir şey umurum da değil  eğer çözmezsen  önce Buseyi sonra da seni vururum  .
Arda  : hmmm bir düşünelim ^^^^ vura bilirsin   sıkıntı yok  Kardeşim olmasaydı  ilk onu öldürürdüm  ( Buse ve Arda pis pis kahkaha atmaya başlarlar )
Eylül : silahı havaya kaldırarak bir el ateş eder .  Arda ve buse  dona kalır .
Eylül : dediğimi yapın yoksa öleceksiniz ...
Arda  Merti çözdüğü takdirde Buse ve kendinin de öleceğini biliyordu  çözmese de ölecekleri gerçeği onu çıkmaza sokar .
sonra aklına  ilk gelen şey  Merti bırakıp gitmeleri idi , şimdilik tabi .
Arda : ben çözemem ama  anlaşma yapa biliriz bizi bırak  gidelim Merti de sen çöz.
Eylül : defolun buradan ..
Arda ve Buse yavaş yavaş kapıya doğru ilerlerken Eylülde Mert e doğru gelmektedir .
daha sonra Eylül  Arda ile Buse Mert in yanından iyice uzaklaşınca  Ardanın bacağına Ateş  eder  Arda neye uğradığını anlamadan yere yığılır.
Arda  tek bir ayrıntıyı kaçırmış oluyordu oda Eylülün elindeki silah.
Buse ise şok  içinde Eylüle bakar . o sırada Arda Buseye kaçması için  Bağırınca Eylül  bu sefer Buseye nişan alır ve ateş eder ama Buse hani bir refleks ile
kaçmayı başarır ve  kurtulur.
Mert : büyük bir öfke ile Ardaya yürür.
Mert  Ardayı öldüresiye dövmeye başlar ve küfürler savurur  .
Eylül de olan biteni seyrederken aklına bir fikir gelir , bunu hemen Mert e söyler.
Eylül : Mert bu şerefsiz kim bilir kaç insana işkence etti ve öldürdü  ,  şimdi aynısı o yasasında  sanat nasıl oluyormuş öğrensin .
Mert durup düşünüce Eylüle Hak verir.
Mert : doğru söylüyorsun
Mert : şimdi af dile soysuz bir daha fırsatın olmayacak ,, Hatırladınmı hı hatırladın mı dedim sana hatırladın-mı lan
Mert çıldırmaya başlayınca iyiden iye kendini kaybederek Ardayı tek eliyle alıp yatağa sürükleyerek görür ve ellerini ayaklarını
sım sıkı bağlar öyle ki kan dolaşımı neredeyse durma noktasına gelir .
Mert : şimdi ne yapacaksın (o..) eh (p...) 
Mert eline aldığı makas ile Ardanın yanına tekrar gelir .
Ardanın ağınızı açarak  önce dudaklarını kesmeye  başlar .
Mert (  hoşuna gidiyormu he hoşuna gidiyormuuuuuuu )
Mert devam eder Arda ise deli gibi bağırır çırpınır sağa sola savurur kendini
Mert makas ile Ardanın dudaklarını kestikten sonra bu sefer dilini dilim dilim kesmeye başlar, yavaş yavaş ağır ağır acı çektire çektire
Ardanın ağzı kan dolmaya başlar ve gözlerinden yaş gelir iyiden iye acıyı dibine kadar yaşıyor  ...
Mert Ardanın dilini de kestikten sonra bu seferde göz kapaklarını  kesmeye başlar ,Arda   başını deli gibi sağ sola sallamaya başlar
Acı dayanılmaz boyutlara ulaşmış ve Mert te duracak gibi gözüküyordu.
Mert :  Eylüle  işkence aletlerinden demir makasını vermesini isteyince Arda başına geleceklerin bu-kadarla sınırlı olmadığını anlamıştır.
Eylül  Demir makası Merte verir Mert  Ardanın el parmaklarını teker teker bir kağıt parçasıymış gibi kesmeye başlar .
Arda her  kesilen parmağında canının  acısına yerinden hoplar .
Mert bir türlü dur durak bilmez Ardaya hakaretler ederek işkenceye devam eder .
Ardanın pantolonunu indiren Mert esas can alıcı meseleye gelmiştir  Mert Eylüle  ütü bulmasını ister .
Eylül odalara bakınmaya başlar ve kısa bir aramadan sonra bulur .
Mertte ütünün ısınmasını bekler ^^^^^Ütü ısınır  Mert eline neşteri alarak Ardanın cinsel organını kesmeye başlar akabinde Arda yatağı karacak derecede
salmaya başlar haykırmaya çalışır. Mert cinsel organı kesme işlemini tamalar . o bölgedeki kan kaybını önlemek adı nada  kızgın üstü ile orayı dağlar .
Arda artık daha fazla dayanamaz ve bayılır .  Mert  Ardanın bayıldığını görünce işkenceye ara verir sebebi ise Ardanın tekrar ayılmasını sağlamaktır .
acı  yoksa  kazançta yoktur bu bir işkence kuralıdır ...
5 dakikalık bir uğraş sonunda Arda  kendine gelir Mert  Adanın artık fazla dayanamayacağını anlar ve son hamlesini yapmak için  .
acele etmeye başlar .
çekici alarak Ardanın Ayalarına vurmaya başlar hızlı hızlı defalarca .
Bu arada Eylül de de gariplikler 
Eylül bu gördükleri karşısında garip şeyler hissetmeye başlar , Eylülün gizli tarafı  bu görüntülerden korkması yada iğrenip kaçması lazım ken
o bu görüntülerden az alıyor ve zevke geliyordur .
bu sorun Eylülde senelerdir var .  okul çağında kende odasına kapanıp işkence videoları izleyip  zevk alıp kendini tatmin ediyordu .
normal olması gerektiği şeylerden zevk almıyordu Eylül zaten  Ardanın gerçek kimli henüz saklı olduğu zamanlar  Ardadan hoşlanıyordu ama bu yüzden .
Çekingen  davranıyordu  .
Mert işkencenin sonuna yaklaşırken de Eylül  iyice dayanamaz hale gelmiş ve bir köşeye geçip elini mahrem bölgesine götürerek kendini tatmin etmeye başlamıştır  .
PART 9 SONU

KARAKONCOLOS VAKASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin