10 ARALIK 1999
EBRU, KUMSAL,EMRE,ONUR VE AYÇA
Yaylaya gelir burada yapacakları Tatil onlara çok iyi gelecekti.
Eve yerleşirler ve güzel manzara ya sahip olan bahçelerin de kahve içerek yorgunluk atmayı amaçlarlar o rengarenk yaprakları hafif meltem ile uçuşması da ayrı bir güzellik .
Gençler gayet güzel vakit geçirmekte aynı zamanda da koyu bir sohbet etmektedir .
Zamanın nasıl geçtiğini anlamayan gençlerimiz , havanın kararmış olduğunu henüz fark ederler .
Emre : konuyu değiştirerek korku hikayeleri anlatmaya başlar.
Bunun üzerine diğerleri de bir kaç yaşanmış gerçek olaylar anlatır.
En sonunda Emre arkadaşlarının sözünü keserek .
Emre : arkadaşlar buranın hikayesini biliyor musunuz ?
Her kes merak li bir şekilde hayır değince Arda anlatmaya başlar
Emre : şimdi arkadaşlar sizlere anlatacağım bu olay ne kadar gerçek bilmiyorum ama çok eskilerde buralarda çok sık anlatılırdı .
burada yaşadığına inanılan bir varlık genellikle her sene kış mevsimi'nin ocak ay'ın da ortaya çıkar ve Mart ayına kadar da görünür .
inanışa göre bu yaratık kışın kuzeyli soğuk rüzgarlar ile denizden gelir yada ,ormandan gelir ve gecenin bir vakti sokaklarda dolanır .
Karşısına kim çıkarsa ona bir takım sorular sorar Adın ne ? Nereye gidiyorsun?Nerelisin gibi
eğer vereceğin cevaplarda kara kelimesi geçiyorsa örneğin Adım Kara hasan ,Karaca ören köyün denim vb.
size bir şey yapmadan çekip gidiyor ,ama kara kelimesi hiç bir şekilde geçmiyorsa sizi elinde kocaman demir tarak ile öldürüyor.
Bu yaratığın vücudu kimi söylentilere göre fare başlı domuz vücutlu bir başka söylentilere göre yarı insan yarı keçi hatta cin insan melezi bile
diyen var .
Yaratığın adı ise Karakoncolos diğer gerçi bir çok adı var goncolos,gonculus,goncol ve kargoncolus gibi .
Emre : konuşmasını bitirdikten sonra gurup etkilenmiş bir vaziyette Emreye baka kalır .
Daha sonra Onur Emreye
Onur : olum bu konu ile ilgili senaryo yazsana lan
1 aydır tırmanıyon lan korku filmi çekeceğim senaryo nasıl olsun diye ?
Ebru : aynn kanka Emre Haklı
Kumsal : Aşkım aynn bak süper bir şey olur burası hem.tarihi hemde doğası ile sana müthiş ilham verir 😃 hatta isimlerden başlayalım .
Onur : haklısınız Aslında ulan varya ay aklınızı seveyim sizin .
Ayça : 😃 hatta filimde öldüreceğin karaktsr varsa bunlardan bi kaç tanesine isim vere bilirim
Ayçanın sözlerine her kes kahkaha atarak eşlik eder.
Onur : iyi fikir sen demeden ben bitanesini diyim hatta her kes birer isim söylesin 3 kız iki erkek isim , Bir tanesini Ben söylüyorum Mert .
Ayça : Arda olsun lan şerefsiz beni aldatmıştı .
Ebru : Ceyda olsun oda küpelerimi çalmıştı 😈
Emre : Eylül olsun bir sebebi yok içim den geldi .
Kumsal : Buse olsun bakalım Buse ismini sevmem pek .bunun üzerine Onur Hemen heyecan lanarak
Onur : tamam dır hemen başlayacağim hatta şey yapayım bakın burayı anlatıyım iste beş gen geliyor ve başlarından bir şeyler geçiyor , hatta tarikat muhabbeti de ekledimi.
Emre : ama ters köşeler de önemli mesela sonunda
Güzel bir ters köse yapmalısın , konu öyle bir şey olmalıki son bölüme kadar hiç kimse konuyu anlamasın , tahmin yürütsün ve tamam heralde buraya bağlayacak dediğinde .
Sen ters köşeyi koy gitsin .
Onur : haklısın kardeşim bak aklıma geldi biraz baas ediyim beğenirseniz böyle bir başlangıç yapacağımOnur :: KARA KONCOLOS VAKASI
BU HİKAYE TÜRK MİTEOLEJİSİNDEN YOLA ÇIKARAK KURGULANMIŞTIR
HİKAYE HİÇ BİR ŞEKİLDE ALINTI DEĞİLDİR TAMAMEN BANA AİTTİR...
HİKAYEDEKİ KİŞİ VE KURUMLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR .
KARAKONCOLOS VAKASI
PART 1
BAŞLANGIÇ
Ceyda,Buse,Eylül,Arda ve Mert
Bu beş arkadaş üniversitede ve arkadaş çevrelerindede parmakla gösterilen kişilerdi.
Arkadaşlıkları okadar iyiydi ki aralarından su sızmazdı
Üniversiteden henüz mezun olan 5 üniversite öğrencisi soğuk bir Aralık gününde cafede oturuyorlardır.
Zaman keyifli bir şekilde ilerlemektedir .5 arkadaş hem mezuniyetlerini kutlamak hemde yorucu üniversite hayatının yorgunluğunu üzerlerinden atmak için aralarında
tatil planlararı yapıyorlar ve içlerinden Arda ortaya bir altarnetif tatil sunar .
Arda : Arkadaşlar ben karadenizliyim bilirisiniz bizim Trabzonda Sis Dağının orada yaylamız var bir nevi yazlık ev kışın pek kalan olmaz ama
macerayı severim hem ben uzun zamandır oralara gitmiyorum hem eski günleri yad etmiş olurum hemde beraber güzel bir vakit geçiririz ne
dersiniz ?
*****
Gibi ne dersiniz daha devamı var onuda yarın kaleme dökerim .
Onuru tüm Arkadaşları onaylayarak alkışlarlar.
^^^^^^^^^^^^^^^^
5 SENE SONRABatu ve 3 Arkadaşı Sinemaya giderler .
Batu : Arkadaşlar bakın bu filim çok güzel Karakoncolos vakası ben size değimi
Bu filmin senaristi geçenlerde açıklama yaptı
Filimdeki olaylar gerçek bir hikayeden alınmış.
Ve oraya gidelim derim araştırma yaparız .
Uzun zamandır böyle bir yer arıyorduk .
^^^ bu gençler Filmin çekildiği yere gitme kararı alırlar .PART 14 FİNALLLLLLL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAKONCOLOS VAKASI
Horroryurdumuzun genelde karadeniz bölgesine ait bir inanıştır kış cini kışın zemheri ayı da kuzeyli soğuk rüzgarlar ile denizden karaya geldiği veyahta kuzeyli rüzgarlar ile ormandan geldiğine inanılır . bende bu miteolejiden yola çıkarak...