Yaşlı teyze Eylülü hemen içeri alır , Eylülü hemen bir köşeye oturtarak , buz tutmuş kıyafetlerini çıkartır.
Yerine yenilerini getirerek ,Eylüle giydirir,daha sonra yaşlı teyze Eylüle aç olup olmadığını sorar.
Eylülde mazlum bir yüzde ifadesi ile baka bilir sadece, Teyze hemen mutfaktan bir şeyler hazırlayarak
Eylülün önüne koyar , Eylül vahşi kurt gibi hemen gömülür yemeğe , bir ara Teyzenin kim olduğunu merak ederek ona ismini sorar.
Eylül : teyze ismini öğrene bilir miyim ?
Teyze : Natalie kızım
Eylül : Türk değilsiniz ?
Natalie gülerek
Natalie : ilk defa yabancı gördün sanırım .. ben buraya uzun zaman önce yerleştim Türkiye yi ve insanlarını çok seviyorum , zaten uzun süre geçti Türk gibi hissediyorum kendimi
Aslen Ukrayna’dan geldim
Eylül : hım iyiymiş
Natalie : senin adın ne kızım ?
Eylül : ismim Eylül bende aslen makedonyalıyım göçmeniz.
Natalie : peki kızım senin gecenin bir vakti ne işi var dışarıda üstün başın donmuş arkadaşların ile gezmeye mi geldin ?
Eylülün suratı düşer bir süre edeceğini bilemez, daha sonra yalan konuşur .
Eylül : evet arkadaşlarımla geldim de köpeğimiz kayboldu onu ararken Nehire düştüm .
Natalie : şu gençleri hiç anlamıyorum bu mevsimde hiç gelinimi asıl yazın geleceksin buralara , arkadaşların merak etmiştir seni .
Eylül : tamam teyze ben arayacağım daha sonra ( geçiştirmeye çalışır )
Natalie : tamam kızım ama fazla bekletme he bu arada bana Natalie hım dersen sevinirim
Eylül : peki teyze ah pardon Natalie hanım :)
Natalie : kızım bu gece burada kal saat gece yarısına geldi sabah arkadaşlarının yanına götürürüm ben seni olumu ?
Eylül : olur Natalie hanım iyi olur hem ben odada arkadaşlarımı ararım ...
Natalie : tamam kızım olur ...
Natalie : Eylüle yatacağı yeri gösterir
Natalie : kızım bir ihtiyacın olursa ben salonda olacağım tammı ?
Eylül : Natalie hanım her şey için çok teşekkür ederim .
böylece Eylül yatağa uzanır sessiz ve kasvetli odasında tavana gözlerini dikmiş düşünce relere dalar:
( keşke Mert keşke sana olan aşkımı söyleye bilseydim keşke ( gözleri dolar ) Eylül saçmalama Arda şerefsizin den hoşlanıyordum yo yo hayır Mertte aşığım o olmayınca
Buse k... sevince ona inat Arda şerefsiz ine ilgi duydun offf ya Daha neler saçmalama sen Eylül Mert seni çok özlüyorum çokk ( ağlar ) )
kısa süre içerisinde yorgunluğuna yenilerek uykuya dalı verir ...
2 saat sonra saat 02:15 Eylül salondan gelen gürültülere uyanır , ( Allah Allah birisimi geldi acaba en iyisi bir bakayım )
Eylül odasından çıkar ve salona geçer Aman Allah'ım gördükleri karşısında Eylül neredeyse küçük dilini yutar .
Natalie salonda koltukta oturmuş pis bir gülümseme ile Eylüle bakar ve Natalie nin yanında da Mert,Ceyda ve Arda oturmaktaydı nitekim onlarda aynı yüz ifadesi ile .
Eylüle bakar Eylül gördüğü manzara neticesinde oracıkta bayılır .
bir kaç saat sonra kendine gelen Eylül bir sandalyeye bağlı bir şekilde durduğunu fark eder ve etrafında 15 kişi kadar tarikat üyesi vardır .
Natalie ,Mert,Ceyda ve Arda da üyelerin başında duruyorlardır .
Eylül soluk soluğa kalır nefes alış verişi iyice hızlanır durmadan sorular sorar .
Natalie : s.... sen benim oğlum Ardayı nasıl öldürürsün ....
Eylül : nedi yorsun sen siz nesiniz ? yo yo bunlar gerçek olamaz bu mantıklı değil bunların hepsi öldü Mert senin ne işin var orada
daha sonra Mert ,Ceyda ve Ardanın yüzü şekil değiştirir siya bir rüz rengi ve biçimsiz bir şekle bürünür , bunlar aslında bir cini dir .
Eylül : hayret ile olanı biteni izlemektedir.
Daha sonra
Natalie : Eylül senin canına okuyacağım ama öncelikle evlatlarımı doyurmam lazım
Eylül : sen neden bas ediyorsun s....
Natalie şeytani kahkaha atarak
Natalie : burası taşra kasabası bu tarikat üyesi olan evlatlarımı ben yetiştirdim ama gördükleri tek kadın benim benimle ilişkiye girmek onlara sıkıcı geldi ( daha da kahkaha atarak )
tarikat üyelerine dönerek Evlatlarım bu gece büyük gece haydi tören başlasın çıkarın onu yatak odasına .
Eylül korkunç çığlıklar atsa da ona artık kimse yardım edemez tarikat üyeleri büyük bir sevinçle Eylülü yatak odasına doğru götürürler .
bu sırada Natalie de arkasına dönerek AZ önce Mert ,Ceyda ve Ardanın kılığın giren cinleri kapıya nöbetçi koyar sonrasında büyük davet için hazırlıklarını yapmaya başlar .
Eylülü yatak odasına götüren Tarikat üyeleri bir birleri arasında anlaşma sağlar.
iki tarikat üyesi Eylülü kollarından tutar diğer iki tarikat üye side bacaklarını ayırır
Ve sonra bir başka üyede Eylülü soymaya başlar hırçın bir biçimde aka binde kendide soyunur .
Eylülün yalvarır gözler ile masum bir şekilde bu üyeye bakması Üyeyi daha da tahrik eder artık Eylüle tecavüz etmeye başlar ona çok sert davranır .
Eylül ilk kez bir ilişki deneyimi yaşıyordu bu yüzden de acı çekmeye başlamıştır ..
bu kabusun biran önce bitmesi için dua ediyordu ama bitecek gibi gözükmüyordu .
ve sırayla tüm üyeler Eylüle tecavüzde bulununca artık ,Eylülün gücü kalmaz ve bayılır ^^^^
salonda ise tüm hazırlıklar tamamdır Natalie ve tüm üyeler çember oluşturmuş Eylülünde çemberin ortasına koymuşlardır .
Eylül ayılmaya başlar ama bütün vücudu bitap düşmüştür , ne ağlaya biliyor ne bir tepki vere biliyor her şeyi kabullenmiş bir vaziyettedir.
Natalie ve üyeler yüksek sesle İbranice konuşmaya ve etrafında dönmektedirler .
yaklaşık 15 dakikalık ayinin Ardından ev sarsılmaya ,ışıklar ise gelip gitmeye başlar sanki yer yerinden oynuyordu .
yük sek uğultulu bir ses geliyordu oda İbranice'nin konuşuyor ve giderek dahada güçleniyordu sesi .
hemen ardından evin ortasında bir gölge oluşmaya başlamış gittikçe büyüyor ve şekil almaya başlıyordu .
az sonra bu şey tam bir biçim alır .
oldukça iri yapılı ve aşırı kaslı siyah pelerinli başı bir domuz başı ,vücudu insan vücudunu hanım anımsatıyor, ayakları ters ,bacakları ise keçi bacağı gibi .
sol elinde kocaman bir mızrak ucunda da demir tarak sağ elinde o'kadar ihtişamlı-ki , herkes önünde diz çöker .
Natalie : hoş geldiniz efendimiz Karakoncolos sana yerde uzanan kızı sunuyoruz hepsi öldü bir bu kız kaldı geriye ...
Karakoncolos : güzel Natalie uzun zamandır bana hizmet ediyorsunuz . şimdi önümden çeklinin...
Karakoncolos Eylülün yanına varır Müthiş bir derece korkan Eylül gözlerini hiç kırpmadan Karakoncolos a bakar .
Karakoncolos: cehennemime hoş geldin Eylül
işte tam bu sırada evin kapısı açılır ve içeri büyük beyaz bir ışık üzmesi girer o'kadar göz kamaştırıcıdır ki Evde bulunan herkesin gözünü kamaştırır.
PARTİ 12 SONU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAKONCOLOS VAKASI
Horroryurdumuzun genelde karadeniz bölgesine ait bir inanıştır kış cini kışın zemheri ayı da kuzeyli soğuk rüzgarlar ile denizden karaya geldiği veyahta kuzeyli rüzgarlar ile ormandan geldiğine inanılır . bende bu miteolejiden yola çıkarak...