Bab 10✔

503 12 20
                                    

"Eeeeeeiiiiiiiii!!!!!!"

"What e e e?This is not vocal class.You must taste it first before serving me!I dont want to hear any explanations,I want you tidying my library now!!..and pastikan aku boleh cari buku buku kat situ.Kalau tak,siap kau!"Matanya terarah kepadaku.

Dia nak makan aku ke?Apa eh orang orang melayu selalu kata?

Pandanganya menikam mataku..

"Sekarang ke Tuan Muda?"

"Yelah sekarang!!Takkan nak tunggu lepas 7 hari pulak"

Biarlah tunggu tujuh hari.Lagi bagus.Tak perlu aku tunduk tunduk buat sakit pinggang kat situ.

Isy,tak baik,takbaik...

"Apa lagi?Cepatlah!Ke nak aku dukung kau ke"

Daripada dukung aku baik dukung kucing jiran sebelah,lagi bermanfaat.

"Kau dengar tak?Pastikan semuanya siap until dinner nanti.Kalau tak,siap kau"katanya sejurus kemudian terus berlalu pergi.

Hak alah...setakat library jer kut.Bukannya bank pun.

Sikit je kut.Aku pun noleh kemas.Nampak sangat title bibik kat aku tu.

"Kau mengumpat lagi pasal aku?Cepat pergi!"

"Baik Tuan Muda!"

********

Ni ke library naga tu?Kalau salah,mampus aku!!!

Kang ternampak perkara tak menyenangkan,aku jugak yang kena herdik.

Memang ni lah.Takkanlah naga tu nak duduk sini.Apa kejadahnya nak duduk sini time time aku tengah berusaha untuk mengemas

Hek eleh..sikit je kut.Aku baca kat novel cinta,library tu merupakan bilik bacaan di mana banyak buku buku perniagaan.

Tapi..si naga ni aku tak tau dia kerja apa.

Tiang betul.

Dia pun satu hal.Dalam bebanyak kunci,kenapa dia bagi aku benda alah ni.Dahlah segugus macam anggur,nak test satu satu pun aku tak tahu.

Sengaja nak sakat aku ajek keje.

Nak sakat biar bertempat

Selepas beberapa minit mentest kunci kunci itu,akhirnya,jumpa yang betul.

Mula mula aku tak percaya rau benda alah tu betul.

Sebab kuncinya warna pink!Hahaha

Kejantanan sangat..euuuiiiuuuu.

Pintu bilik dibuka dan tersergamlah library yang aku hina tu.

Gila ah!Dia nak suruh aku kemas semua ni?SEMUA ni?

"Apa tunggu tunggu lagi?Tu la best sangat kutuk library aku.Dah,pergi kemas.Kau kunci pintu ni.Dan jangan sesekali keluar until aku dah suruh.Ingat,I'm watching you."

The Heartless Duda Hot (OG)Where stories live. Discover now