Bab 12✔

442 10 1
                                    

Aku memandang wanita itu.Amboi..sweet bebeno sampai aku dipalaukan?

Siapa tuan muda dia sekarang?Aku ke dia?

Siap pegang pegang lagi nampak..ingat aku ni tunggul kayu ke?

Ni dah masuk kes cemburu ni..

Aku tak cemburu dan takkan cemburu dengan perempuan murah macam dia tu.

Aku terus meluru kesitu dan 'menghadiahkan' satu dehaman kepadanya.Come on lah..Im not dayus okey

Yuhanis segera bangun,menundukkan kepala tanda hormat.Hariz pula kelihatan terpinga pinga di situ,pelik dengan keadaan di hadapannya.

"Tak nak kenalkan ni sape?Someone specials ke?"Soal Ryan bagi mencabar kata hati Yuhanis.

Yuhanis diam.Tak berkata apa.apa.

Baik aku jawab sekarang.Kalau tak naya aku kena dengan dia ni..

Dahlah psiko.Pelik pulak tu.

Yuhanis segera menafikannya lalu berkata,

"Eh,tak..dia just kawan saya,tuan muda.."

"Ye ke..Kawan or Boyfriend?Not wonderlah you ramai peminat.Kau nak duduk sini ke nak balik?Kalau kau nak balik,kau ikut aku.."Aku menarik lengan tangannya menuju ke kaunter hospital.Hariz pun tidak terlepas mengekorinya juga.

"Hey,bro.Janganlah kasar kasar dengan perempuan.Ingat,this is hospital.Bukan gelanggang baseball ke,apa.ke..We are man.Man not use hands,but use BRAIN."Dia kembali menarik tangan Yuhanis.

Muka Ryan memerah.Menahan amarah.

"Kau isi ni sekarang kalau kau berlagak pandai.Use brain lah,apelah.."Dia menunjukkan kertas itu.Lelaki itu memandangnya tanpa ada rasa apa apa.

Hesy!Dia tak tau kisah sebenar ke?

Aku?Pergh..kalau ada pakguard aku dah panggil dah.Nurse kat kaunter pun tak ade..makan gaji ke ape?

"Kau..tunggu aku kat tangga tu.Kau gi mana mana,siap kau"Ugutannya langsung tak boleh menggerunkanku.Asal buat salah,tak lain tak bukan mesti perkataan siap digunakan.Nak siapkan ape? siapkan makanan ker?

Ryan kembali menarik tangan Yuhanis.Yuhanis hanya melangkah longlai sahaja.

"Dia hak aku..kau Jangan nak menyibuk.Kalau kau tunjukkan kau lelaki sebenar,kau buat borang.Its mean kau lebih kenal dia daripada aku."Cabaran lelaki litu langsung tak memberi apa apa riak kepada Hariz.Dia diam,kemudian merampas pen di tangan kiri lelaki tu.

Satu persatu ayat ditulis.Nombor diisi.Segalanya lengkap,perfect dan membuatkan lelaki itu terpinga pinga.

"Nah..dah siap.nak harapkan Tuan Muda kerek macam kau langsung tak ada guna.See,siapa yang lagi kenal Yuhanis dengan mendalam.Aku ke kau.Dia pergi,kemudian mengambil ubat di atas meja kaunter.Dia berlalu pergi dengan menghadiahkan satu jelingan yang amat tajam bagaikan pisau belati.

Tak de lah sampai boleh membunuh.

Melihat lelaki itu laju berlalu pergu,Yuhanis segera mengekorinya.Pantas.

The Heartless Duda Hot (OG)Where stories live. Discover now