*Sa-mi scrie-ti in comentarii despre cine sa scriu! *Personalitate
Jane, înainte de incidentul care a provocat schimbarea ei, a fost un suflet foarte grijulos, întotdeauna gata să-i ajute pe cei care aveau nevoie. Acest lucru este arătat atunci când ea a manifestat îngrijorare pentru Jeff după lupta sa. Ea nu a întârziat niciodată pentru nimic, în special pentru școală.
Acest comportament îngrijorat ar dispărea după ce Jeff a ucis familia și a ars casa cu ea înăuntru. Scopul ei de a se răzbuna exact pe Jeff pentru ceea ce făcuse cu ea. Ea a devenit și fără inima. Această obsesie ia declansat tulburari mintale, făcând-o să aibă flashback-uri despre noaptea în care a fost arsă. De asemenea, obsesia a provocat un caz sever de psihoză, făcând-o să creadă că prin uciderea victimelor pe care Jeff le-a urmărit mai întâi, s-ar opri.
Jane și nu se rușinează de orientarea ei sau de numărul de parteneri.(😂😂🤣wtf) Jane însăși a declarat că era în primul rând dreaptă, dar a prezentat câteva tendințe bisexuale. Ar putea fi o modalitate de a face față traumelor din copilăria ei. Jane își va folosi corpul, si va face orice pentru a manipula oamenii ca să o ajute să-l omoare pe Jeff. Cu toate acestea, deși este ironic pe mai multe nivele, Jane se consideră a fi hidoasă, în ciuda faptului că a ieșit mult mai bine decât Jeff și a fost arsa.
Jane sa dovedit a avea anumite trăsături sociopatice. Este foarte dificil pentru Jane să susțină o prietenie sau, cel puțin, un parteneriat. Acest lucru, desigur, are excepția lui Sally și a lui Slender Man . Jane este predispusă să-și trădeze și / sau să-și abandoneze partenerii, dacă situația nu-i convine, dar aceasta a scăzut într-o anumită măsură după ce a fost sancționată.
Relația lui Jane cu Jeff este complicată. În timp ce există dorința constantă de al ucide, cei doi au părut să dezvolte o varianta extremă a unei relații de dragoste / ură. În cele mai multe cazuri, Jane îl uită pe Jeff în prezența ei. Dar, uneori, fie pentru dorințele ei carnale, fie pentru natura lui manipulatoare a lui Jeff, întreaga viziune a lui Jane asupra lui Jeff poate să se răstoarne în mod dramatic. Partea lor comună și naturile sociopatice par atât pentru a le atrage împreună, cât și pentru ai conduce să se omoare unul pe celălalt. Au mai fost câteva ocazii în care cei doi s-au alăturat și chiar au dormit doar.
Aspect
Înainte de incidentul ei, Jane ERA o tânără foarte frumoasă, cu ochi verzi, cu păr lung și cu un zâmbet bun. După incident, Jane a apărut cu aspectul ei iconic. Pielea lui Jane este acum albă, datorită faptului că a fost albită când Jeff a aprins-o. Dar, datorită intervenției forțelor divine care i-au permis efectul de vindecare, pielea ei nu a fost arsă și zbarcita ca Jeff. Totuși, factorul vindecător nu a putut să-i salveze ochii, care au aruncat vasele de sânge care i-au uscat și parțial orbit. Ochii ei au un aspect negru, lucios. Părul ei este acum mult mai întunecat datorită supraproducției eumelaninei din cauza factorului său de vindecare.
Jane poartă un ruj negru și un dermatograf pentru a accentua noua sa apariție. Părul se prăjește acum aproape de talie și este adesea necăjit și sălbatic.
POZE :)
DON'T GO TO SLEEP!
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
RandomHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018