PersonalitateÎnainte de a fi abuzată, Natalie era o fată timidă , liniștită și politicoasă . Când a fost abuzată, personalitatea ei s-a schimbat considerabil într-o tipă deprimată, aproape mută , amorțită , neliniștită .
Poveste :))
Natalie a avut o copilărie normală și de nedescris, până când tatăl ei, David, și-a proclamat ura față de copiii săi, s-a certat cu soția sa, Mary-Beth, și a certat-o pe Natalie și probabil a bătut-o pentru că "a desenat pe pereții săi". Cu câțiva ani în urmă, în care acum are nouă ani, iar abuzul a apărut aparent, unde ea și fratele ei, Lucas, în vârstă de 14, au fost forțați să-l audă pe tatăl lor țipând și țipând, mai ales despre cele mai mici lucruri, în timp ce mama lor nu a încercat niciodată să-l oprească. Într-o zi, Lucas se apropie de Natalie în timp ce stă pe canapea și urmărește un film și o întreabă dacă dorește să fie "cool" și "să crească ca un adolescent". Ea este de acord, și el întreabă: "Ei bine ... știi ce fac și fetelor uneori, nu?" El continuă să abuzeze de Natalie sexual și este greu de subliniat că abuzul a continuat timp de patru ani sau până la vârsta de 13 ani . În timpul abuzului, încearcă să vorbească cu o fată din clasa ei numită Mia despre asta, dar Mia o sabotează pe Natalie și își varsă secretul. Natalie are acum 16, desenează cu pasiune și înscrisă la Școala de Arte Creative și Arte Plastice Walkerville. Datorită unei alunecări cu o noapte înainte, unde nu a reușit să-și îndeplinească o sarcină pentru clasa ei de engleză, profesoara ei engleză, domnișoara Homenuik, a avertizat-o că timpul ei era "timpul s-a scurs", ceea ce a determinat un ciudat simț al calmului pentru adolescent . În clasa ei franceză, ea a fost prinsă desenând imagini de sânge, oameni înjunghiați, cuțite și "lucruri macabre de felul acesta". Profesoara ei, domnul LeVasseur, vede lucrarea de artă a Nataliei și îi spune să o șterge și să se întoarcă la muncă, înainte de a adăuga: "Timpul tău este aproape, domnișoară Oulette".
Natalie își recunoaște apoi că se pare că timpul era împotriva ei și că crește puțin agitat.
Următoarele două perioade trec rapid și fără probleme, iar ea îl întâlnește pe Chris, prietenul ei, care o rugase să vorbească cu el după orele ei. El îi admite că dorește să se descompună și să vadă alți oameni, citind arta ei macabră și gândirea ei negativă, precum și faptul că nu îi spune lui Chris de ce simte atât de negativ. Își cere scuze, apoi se îndepărtează, lăsând-o pe Natalie înfricoșată.
Se întoarce acasă, se duce la baie, se gândește să fie mai degrabă negativă decât înainte și se automutilează prin coaserea colțurilor gurii într-un zâmbet cu fir negru și cusături. Trebuie remarcat faptul că, pe măsură ce face aceasta, zâmbea. Mama ei o găsește, iar Natalie își dă seama ce a făcut și începe să plângă.
O călătorie spital mai târziu, mama ei a programat terapia pentru ea. Ciudat, Natalie nu a scos niciodată cusăturile. Ea spune terapeutului, care este numit fie Debera, fie Deborah, acea vreme a fost cea mai mare problema ei. Ea explică că timpul "te face să trăiești prin ea, trecând încet prin viață, fiind controlată de societate, doar să fii torturat pentru un aparent fără sfârșit până nu găsești că nu mai ai un scop". Pentru ea, conceptul și mecanica timpului sunt un cerc vicios și că nu se încetinește niciodată. Debera sau Deborah îi cere lui Natalie să îi spună despre abuz; totuși, Natalie refuză și îl insultă pe terapeut numindu-i "blondie". Adolescentul proclamă că "Natalie nu mai este aici". Terapistul pleacă, îi aduce pe părinți și se întorc în casă.
În noaptea aceea, are un coșmar în care propria sa voce îi spune că timpul ei este în cele din urmă trece și se trezește într-un pat de spital, conectat la un calculator ce monitorizeaza bataile inim, cu mâinile și picioarele legate de pat. Un bărbat, probabil șeful științei / doctorului, intră în cameră și îi explică lui Natalie că părinții ei, împotriva voinței ei, au fost de acord să-i dea "medicamentele mintale" care, cel mai probabil, i-ar îmbunătăți starea mintală. El spune că se va întoarce la normal în cel mai scurt timp, apoi aruncă o mască de anestezie pe ea în timp ce face o intervenție chirurgicală.
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
RandomHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018