Numele complet: Dina Angela Clark
După uciderea mamei sale , a ajuns să aibă tulburari bipolare și să fie violentă , grație tatălui ei . După întâlnirea cu Nurse Ann, ea a început să fie mai puțin prietenoasăși mai agresivă.
Dar datorită întâlnirii lui Bloody Painter , ea a început să aibă sentimente de dragoste și bunătate, dar încă se luptă cu tulburarea bipolară și alte lucruri.Poveste:
De când sa născut Dina, tatăl ei nu a iubit-o niciodată. De ce? Pentru că nu arăta deloc ca părinții ei și avea ochi negri. O tineau inchisa in casa.
Au trecut 15 ani și Dina a vrut să meargă afară ca ceilalți. Tatăl ei a batut-o, apoi ea a fost trimisă în camera ei. Mama ei încearcă să o înveselească, dar tatăl ei era supărat că se îngrijea de Dina. Așa că Dina și mama ei s-au hotărât în ajunul Crăciunului, că vor fugi în secret.
Ajunul Crăciunului, mama și tata lui Dina vorbesc despre plecata fi cei lor. El nu a fost de acord cu ea și a bătut-o până la moarte. Dina a văzut asta și a luat o sabie din studiul tatălui ei. Tatăl ei a prins-o și ia interzis-o să plece. Dina îl omoare, pronunțândui "vinovat". Ea și-a ars casa, reporterii de știri au raportat că Dina, acum numită "Judge Angel", a fost văzută la casa arsă ... cu aripi.
I will sentence you!
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
LosoweHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018