#7 The Puppeteer

479 17 14
                                    


Puppeteer este un spirit răzbunător care se hrănește cu singurătatea și depresia. El își îndreaptă atenția spre fragilitatea emoțională, folosindu-le pentru câștig și putere proprie. El va trage o victimă pentru o anumită perioadă de timp, încetinind să-i răsucească în a crede că nu există nici o cale de a scăpa de chinul vieții, altul decât moartea. Deși Puppeteer lucrează singur cu cei doi proxy-i nechibzuți, Zachary și Emra sunt folosiți în ocazii speciale pentru a avea nevoie de o gustare rapid. (Serios? 😂) Acestia vor exclude victima în moduri diferite, făcând astfel vânătoarea mult mai ușoară pentru Puppetru.

Poltergeistul demonic a fost odată un baiat obișnuit, după numele lui Jonathon Blake, care, după o destrămare oribilă cu dragostea vieții sale, sa îndepărtat de contactul uman. Când nu a găsit nici un motiv să continue, el s-a blocat într-o cameră și s-a spânzurat lăsându-și corpul în câteva săptămâni.
Dar spiritul lui Blake se trezi din nou, plin de mânie, transformându-se în duhul vicios, cunoscut sub numele de Puppeteer. Văzută că viața lui era plină de decizii pe care ceilalți le făceau, în viața ulterioară, fantoma a reușit în cele din urmă să preia controlul propriei sale vieți și al alegerilor. Crezând că un nume uman standard nu i-ar mai fi de acord, el alege să fie numit The Puppeteer. Să lucrezi în spatele perdelelor și să controlezi oamenii așa cum cineva ar controla o marionetă ar deveni motivul său de a exista.

 Să lucrezi în spatele perdelelor și să controlezi oamenii așa cum cineva ar controla o marionetă ar deveni motivul său de a exista

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Personalitate: Ca Jonathon Blake, el a fost o persoană foarte retrasă și un introvertit, dar și el avea un suflet foarte creativ. El a avut grijă de cei patru frați mai tineri când părinții lor erau plecați. În calitate de Puppeteer, el este manipulator, fermecător și un vorbitor neted al victimelor. El este și narcisist, crud, încăpățânat și face totul pentru câștigul său.

Motivul uciderii: Cu toate acestea, motivul său real de a ucide este mult mai profund decât câștigarea energiei pentru a funcționa. Într-un fel, el dorește să aducă pe alții ceea ce a trăit odată și a simțit ca om. El se simte trădat și, în loc să lucreze prin amărăciunea sa, acționează asupra celorlalți pentru a le aduce în același mod.

Abilități: Puppeteer este foarte priceput să-și manipuleze corzile ca pe o armă și pe un instrument general, atunci când este necesar. Ele sunt capabile să străpungă carne dacă este necesar, dar nu orice alt material, cum ar fi lemn, metal, beton.

Deoarece are nevoie să fie capabil să susțină și să dețină greutatea victimelor sale, șirurile sale sunt destul de puternice și nu se vor lovi ușor. Dacă ar fi trebuit să se rupă în anumite circumstanțe, Puppeteer ar simți durerea ca și cum ar fi fost rănit într-un alt limbaj al lui. Corzile sunt făcute din aceeași ectoplasmă ca și interiorul său, prin urmare, el este capabil să producă șirurile prin oricare alt loc al corpului său. El a fost vazut sa produca siruri de corzi prin locuri precum gura si nari, de asemenea, desi acest lucru se simtea cu siguranta foarte incomod pentru el. Corzile pot ajunge la o lungime de aproximativ 15 metri (50 picioare) și pot păstra până la aproximativ 200 kg în greutate (440 lbs).

Creepypasta - Informații si Poze🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum