#15 Nick Vanill

291 12 0
                                    


"Ultimele trenuri pleacă după patru minute."

M-am oprit și am așteptat un tren care se mișca din afară. Nu erau oameni în jur, probabil că eram singura persoană din a doua oră a nopții care putea să ia trenul.

După ce trenul a oprit, m-am apucat și am ales un scaun de lângă fereastră. Trenul a început să se miște și a anunțat o parte a locației sale la cea mai apropiată stație.

M-am așezat confortabil, mi-am scos mp3 player-ul și căștile, așa că timpul meu ar merge mai repede. Brusc, luminile vehiculului au ieșit, nu pentru prima dată, probabil ... De fapt, cred că pot merge fără lumină, nu-i așa? Doamne, arată că într-adevăr încearcă să economisească mai mulți bani în zilele noastre. Mulțumesc lui Dumnezeu, era o lumină care trecea prin ferestre.

La câteva minute, trenul sa oprit, dar nu la oprirea mea, deoarece trebuie să depășească cele două stații. Mi-am îndreptat atenția către un bărbat, care a venit la aceeași mașină unde era, dar această persoană stătea pe partea opusă a benzii. Din cauza întunericului, nu am putut spune exact că el sau ea a fost foarte interesant, totuși, poate cineva familiar.

Am fost acolo tot timpul până când trenurile au părăsit stația. Mi-am oprit muzica si am privit prin fereastra pentru a vedea mai bine cum arata, asa ca am avut cateva suspiciuni. M-am săturat să văd un băiat. Ca o persoană obișnuită, după munca grea de a se întoarce, e destul de plictisitor ca mine.

Tot ce a avut a fost să se relaxeze și să asculte muzica, în loc să fie un nenorocit pentru străin. Dar ceva ma făcut să mă simt foarte neplăcut, o senzație atât de ciudată ... m-am întors și am văzut cum același pasager se așezase mult mai aproape de locul unde se afla. De la o distanță mult mai apropiată, am putut vedea că era un bărbat. M-am mutat la câteva locuri distanță de el.

frig și palpitații au fost singurele lucruri pe care le puteam simți în acel moment, știind că ceva este cu adevărat în neregulă cu tipul.

-Calmeaza-te. - Am îndrăznit să-i spun asta.

Dar ceva mi-a spus să mă întorc. Mi-am întors ochii încet spre locul în care stătea străinul. Elevii mei au fost foarte extinși de teama care stătea în spatele meu.

- "Campo de Nolo"

Am auzit doar numele statiei mele, brusc am sărit din loc și am început să alerg către ușă. Când am rămas fără aer, m-am uitat direct în fereastra în care stăteam și era ciudat în faptul că nu sa mișcat după reacția mea, nici măcar nu sa uitat la mine. Doar trenul mergea la următoarea oprire.

Am scuturat din cap. M-am simțit atât de plin de mirare. Probabil m-am uitat la el ca pe o persoană nesănătoasă din tren, dar nu este ciudat? Cu ce ​​scop sa apropiat de mine? Poate că e bolnav la cap.

Am mers pe străzi, pustii și goale cu ​​lumina lunii de companie. Stau pe o bancă. Am auzit pașii.

După astfel de aventuri pe un tren, totul era atât de îngrijorat și teribil. Cât mai curând posibil, m-am ridicat și am mers în apartamentul meu și, bineînțeles, mulțumită lui Dumnezeu. M-am dus la etajul trei, am început să-mi caut cheile la apartamentul meu, dar nu l-am găsit. Apoi am auzit aceleași pași, inima mea părea să iasă din palpitații. În același moment, în sfârșit, mi-am găsit cheile și am simțit o mână pe umărul meu drept.

- Ieși! - Am țipat.

- Dumnezeule, tinerii sunt atât de sensibili.

Mi-am clătut capul, e doar vecinul meu vârstnic care locuiește pe același etaj ca mine.

Creepypasta - Informații si Poze🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum