Aspect: Jeff are o piele extrem de palidă și pleoapele sale au fost arse, oferindu-i un aspect și mai fantomatic. Mai târziu, Jeff a primit cea mai distinctivă trăsătură, zâmbetul pe care îl sculptase în față. Construcția lui este descrisă ca fiind subțire, dar se potrivește în același timp și ajungând la o înălțime de aproximativ cinci-șase picioare. Îmbrăcămintea lui constă, în mod obișnuit, dintr-o pereche de blugi neagră, cu o bluză albă cu glugă, uneori colorată cu sânge proaspăt și vechi de la victimele recente.◾El a devenit una dintre cele mai mari icoane Creepypasta până în prezent, chiar rivalizând pe Slenderman. Jeff a fost un băiat adolescent, care era un tânăr îngrijitor și profund îngrijorat de fratele său, Liu. Ca ucigaș, s-a schimbat, devenit un sociopat răzbunător, periculos și sângeros. Complet nimic ca fostul său sine.
Poveste: Jeff era ca un adolescent obișnuit, trăind împreună cu Maica Margareta, părintele Peter și fratele Liu.
La un moment dat în viața lui Jeff, când a ajuns la vârsta de 13 ani, el și familia sa s-au mutat într-un cartier nou după ce tatăl său a obținut o promovare. Jeff și fratele său erau mulțumiți de idee. Nu după mult timp după ce sa stabilit în cartier, Jeff obține un sentiment ciudat în mintea sa, dar nu crede prea mult despre el.
O zi mai târziu, Jeff și Liu se duc la o stație de autobuz lipsită de oameni, în timp ce așteaptă autobuzul școlii, trei copii Randy, Troy și Keith apropie de frați. Unul avea un citit in mana. Ei au luat portofelul lui Liu. Jeff s-a batut cu cei trei. Pe unul chiar injungiingul , Liu ranand socat.
Jeff și Liu părăsesc scena după ce autobuzul școlii ca sa merg a acasa.În dimineața următoare, însă, poliția ajunge la casa lui Jeff, iar atât Jeff, cât și Liu sunt acuzați că atacă trioul fără motivație aparentă, chiar și după ce Jeff încearcă să spună poliției că sunt bătut, poliția nu-l crede, Jeff pe bună dreptate ia vina pe toată chestia și urmează să fie luată de poliție într-o unitate de corecție pentru un an întreg, dar Liu intră cu un cuțit în mână și ia vina pentru întregul incident, arătând tăieturi și vânătăi pe brațul pentru a dovedi acest lucru, Liu este apoi luat în loc de Jeff, lăsându-l pe Jeff într-o depresie. 0_0
După două zile, Jeff devine din ce în ce mai slăbit de vinovăție și singurătate, totuși într-o dimineață de sâmbătă, mama lui Jeff insistă că se duce la o petrecere de ziua de vecini, în timp ce crede că-l va face fericit. Jeff se duce la petrecere, care la scurt timp își ia mintea de la Liu, făcându-l să se simtă ceva mai bine. Cu toate acestea, lucrurile se răzvrătesc când Randy, Troy & Keith vin la petrecere și se confruntă cu el, cu furie în ochii lor, arătând că doresc o luptă evidentă, Jeff încearcă să se gândească cu Randy crezând că șansele sunt chiar între cei doi, cum a ajuns să-i bată și l-au trimis pe fratele său la Centrul de detenție juvenil, dar Randy îl respige.,, Eu voi castiga"(Randy)
Randy continuă să atace brutal pe Jeff, în timp ce Troy și Keith țin părinții și copiii pe loc, pentru a nu-i împiedica să se oprească. In timpul luptei Randy sparge o sticlă de vodcă peste capul lui Jeff. După ce Randy îl face incapabil pe Jeff, el strigă constant la Jeff pentru a se răzbuna, Randy îl insultează în cele din urmă pe Jeff, spunându-i că Liu va putrezi în închisoare și că ar fi rușine de sine că nu va face nimic , asta îl înfurie pe Jeff să se ridice și să-l bată pe Randy la pământ, lovind un pumn vicios la pieptul lui Randy, provocându-i aritmia în inimă, ceea ce duce la moartea lui. Troy și Keith, înfuriati de moartea lui Randy, încep să-l împuște pe Jeff cu armele, nu reușesc să-l raneasca. După terminarea celor două muniții, Jeff îi atrage în baia unde ii rănește mortal. În timpul luptei cu Keith, o ceară de înălbire cade pe Jeff, așa că Keith se folosește de această ocazie. Își aprinde bricheta si o arunca in el. Cu combinația de alcool și inalbitor, Jeff ia foc. Acesta coboară apoi pe scari. Coboară în timp ce flăcările îl înghit.
Jeff se trezește într-o sală de spital cu bandaje care acoperă fața și corpul și este informată de mama lui că Liu este eliberat din închisoare după ce martorii au auzit că Randy menționează că el a fost responsabil pentru a-l primi pe Liu în închisoare. Câteva săptămâni mai târziu, bandajele lui Jeff sunt îndepărtate, dezvăluindu-și fața deformată, lui Jeff îi place mult mai mult,, noua lui înfățișare",familia lui observă comportamentul ciudat, medicii îi asigură în mod eronat, că este un rezultat al analgezicelor.
Când a fost luat acasă în acea zi, în timpul nopții, mama lui Jeff se trezește si il gasesti pe Jeff în baie, arzând propriile pleoape și sculptând un zâmbet pe obraji, își dă seama că Jeff a devenit nebun și știe că trebuie să fie ucis, când îl informează pe tatăl lui Jeff; Jeff aude acest lucru și începe să-și măcelărească părinții. Liu se trezește din zgomot și încearcă să o evite încercând să se întoarcă la culcare, dar Jeff se strecoară în cameră și îi spune lui Liu Go to sleep "Du-te la culcare", înainte de a arunca cuțitul în pieptul lui Liu.
Jeff continuă apoi o crime,(omocideri ) ucigând pe cei care refuză să doarmă noaptea, Jeff devine popular cunoscut sub numele de Jeff The Killer
Poze
GO TO SLEEP!
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
LosoweHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018