Brian Thomas a fost un personaj în Marble Hornets și pare să fi fost un bun prieten al lui Tim.
Prima sa apariție este la începutul în mai multe casete unde se arată că el este personajul principal din Marble Hornets, dar este în mod constant supărat și confuz de atitudinea lui Alex. Când casetele pe care le-a primit Jay de la Alex, nu se știa unde era Brian sau ce i sa întâmplat.
Hoodie este pseudonimul cu un personaj din Marble Hornets, care apare mai întâi la Entry 41. Nu se stie prea multe despre el până la intrarea # 83, și chiar și după terminarea seriei, multe întrebări rămân. Hoodie a fost văzută într-o serie de înregistrări, prima dată în Entry 39 unde apare pentru prima dată, urmărind Jay în timp ce el doarme în mașină. În intrarea # 61, Hoodie este confirmat a fi cel puțin unul dintre cei care postează în contul Totheark.
În timpul înregistrării # 83, Tim îl atacă pe Hoodie, făcându-l să cadă dintr-un pervaz, aparent ucidându-l. Tim colectează o casetă din buzunar, care se arată, în timpul înregistrării # 84, ca fiind filmul audițiilor lui Alex pentru Marble Hornets înainte de a se întâlni cu The Operator. Brian se dovedește că poartă același hanorac pe care Hoodie il purta întotdeauna, ceea ce îi determinase pe Tim să creadă că sunt unul și același lucru. Această teorie a fost mai târziu dovedită a fi adevărată în Entry # 86, care a confirmat de asemenea că Hoodie a fost într-adevăr ucis. Într-un interviu pentru Marble Hornets, Troy Wagner, Joseph DeLage și Tim Sutton au confirmat că Brian este Hoodie.
În plus, Hoodie și Masky sunt personajele alternative ale lui Brian Thomas și Tim Wright. Până la sfârșitul lui Marble Hrnets, Brian a murit, iar Tim a renunțat la schimbările de personalitate. Nici nu au avut controlul asupra schimburilor lor, nu arata nici o capacitate de a-si aminti ce sa intamplat, iar Tim face in mod special totul ca Masky si ca sa se opreasca pe Operator cat de bine poate. Până la sfârșitul seriei, Tim și Hoodie erau dușmani, iar Hoodie a fost în cele din urmă ucis de Tim și apoi a fost descoperit a fi Brian.Cu toate acestea, nu este nimic în neregulă cu portretizarea lor ca proxy și / sau de a le interacționa cu personajele creepypasta în fanwork atâta timp cât știți adevărul
Despre cine sa mai scriu?
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
De TodoHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018