I AM GOD!Sonic.EXE's most famous quoteHello. Do you want to play with me?Sonic.EXE to Tails
You're too slow. Want to try again?Sonic.EXE
Sonic.EXE (cunoscut și ca X ) este principalul antagonist al creepypasta Sonic.exe de JC The Hyena și continuarea sa: Sonic.exe / Runda 2. Este o entitate demonică care posedă un CD-ROM al originalului Sonic Arici , preluând forma personajului principal. Apoi, acesta continuă să omoare personajele din joc înainte de a ataca și de a elimina sufletul / uciderea persoanei care își joacă jocul.
Potrivit autorului, această entitate este de fapt o ființă creată.
Poveste
NOTĂ: Povestea originală a fost ștearsă din Wree Creepypasta pentru că nu a respectat standardele de calitate, în ciuda faptului că a fost acolo de mult timp. Acest lucru a condus la o oarecum infamă chinuitoare de la creatorul de paste, JC The Hyena. Povestea originală, totuși, a fost mutata,unde rămâne și astăzi.
Povestea originală Sonic.exe se concentrează pe Tom, un tânăr care a fost un mare fan al lui Sonic Ariciul , în special jocurile mai vechi. El a susținut că nu mai jucase niciodată jocuri glitch sau hackeri, deși a recunoscut că nu dorea după o experiență pe care o avea. Apoi a reluat experiența sa, spunând cum a primit un CD și o scrisoare de însoțire de la prietenul său Kyle, cerându-i să distrugă discul înainte de a fi "prea târziu" și să nu joace niciodată jocul.
Ignorând avertismentele prietenului său, Tom a jucat jocul și a început să întâlnească fenomene ciudate, deranjante, dintr-o carte de titlu care prezintă un Sonic cu ochi sângeroși, cu ochi sângeroși și elevii stralucitori, cu un zâmbet larg, la prezența unui ecran de selectare a fișierelor similar al celui din Sonic the Hedgehog 3, cu fundal roșu și muzică de răcire.
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
DiversosHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018