Personalitate:
Înainte de a si pierde cei mai buni prieteni, ea a fost un fericit , dulce , social copil. Când cei doi, cei mai buni prieteni au murit , ea a devenit liniștită și mai puțin sociabilă datorită agresiunii . După ce a aflat cine e Jeff Killer , a devenit nebună și sa izolata . Asta se schimbă după ce merge la azil . Apoi a început să vorbească despre subiecte inutile . În cele din urmă, a fugit din azil și s-a întâlnit cu Jeff, dar asta nu era destul, totuși. Până în prezent, ea încă mai vrea să-l găsească pe Jeff. Ea tinde să se imbrace ca Jeff să încerce să se gândească ca el. Va face orice să-l găsească.
Poveste:
Era doar o fana obisnuita de a lui Jeff. Într-o zi, în timp ce mergea la școală împreună cu fratele ei, Chris, a fost intampinata de un grup de agresori condus de Claudia. Nina a fost furioasă pe măsură ca l-au bătut pe fratele ei. A început să bată agresorii până au fugit. Acest lucru a făcut-o pe Nina să se simtă grozav. A mers acasă cu fratele ei. A doua zi, a fost cu cei doi prieteni și fratele ei. Același grup de agresori le-a sărit din nou, dar de data aceasta aveau cuțite. Au înjunghiat cei mai buni prieteni ai Ninei. Au început să-i alunge Nina, dar s-au ascuns într-un depozit vechi. Claudia a încercat să o găsească și a început să o cheme. Nina luă un rang și o il luă în mână.Atunci a cedat Nina. Claudia a căzut la pământ, pe măsură ce Nina ia impins bara în stomac. "This is what you get for hurting my friends!," Strigă ea, înfruntându-și încă fața, până când Claudia o luase ultima dată. Acest lucru la făcut pe Nina să se simtă uimitor. Ea a suferit de dorința de a ucide, apoi și-a amintit, prietenii ei. Ținând mâna cu sângerări în mâna ei, ea a alergat înapoi în locul în care prietenii ei au fost înjunghiați. A fost o ambulanță și trei mașini de poliție. Un ofițer de poliție la văzut pe Nina și ia arătat o armă. A scăpat rangul și a căzut la pământ. Putea să-i vadă fratele, așezat pe trotuar, alături de 2 saci de corp, care îi conținea prietenii. Ofițerul a alertat un alt ofițer și a mers spre Nina. Ea plangea.
Ofițerul ia trimis pe Nina și pe Chris acasă la mama lor, care a fost îngrozită de situația dată. L-a dus pe Chris în camera lui și Nina s-a dus să se transforme în haine noi. S-a schimbat și a văzut o lucrare lăsată de unul dintre cei doi prieteni. Era o biografie a lui Jeff scrisă în cuvintele ei. Nina a citit-o în loc să se schimbe. Apoi ea a pierdut-o, S-a dus la spalatorie si a luat o alba. A turnat înălbitorul într-o sticlă de apă, deci nu era suspicios. A apucat o cutie de chibrituri și a ieșit afară. Era ora 3:34 și ea a aruncat înălbitorul peste tot corpul ei. Apoi a lovit un meci. "Pentru Jeff", își spuse ea însăși, lăsând focul pe corpul ei. Simțea o senzație de furnicături în corpul ei, în timp ce țipa în agonie.ea sa trezit cu bandaje în jurul feței. Ea a mers la ceea ce credea că este o oglindă și a început să despartă bandajele. S-a văzut în oglindă. Avea o piele aproape albă, cu o textura de piele. "Sunt frumoasă, dar încă nu am terminat." Ea a lovit colțul oglinzii și a luat o bucată de sticlă. Ea a început să-și prăvălească buzunarele, ca și Jeff. Mama ei a intrat, îngrozită de ceea ce văzuse. "Nu sunt eu frumoasa mamă?", A întrebat ea. Mama ei a țipat și a început să alerge, dar Nina a fost prea repede. Ea a luat oglinda și a tăiat gâtul mamei. Un doctor a intrat împreună cu 3 ofițeri de poliție. Ei au liniștit-o și au dus-o la azil.
Sa trezit într-o cameră albă, căptușită, într-un sacou drept. O asistentă medicală se afla lângă ea, împletindu-și tăieturile recente. Nina era blocată. Nu cu mult timp înainte de a ieși.
Ea sa trezit încă o dată, dar într-o cameră diferită și fără sacou. Era o cameră goală, cu o fereastră acoperită de bare, o ușă de fier și un pat alb, alb. Nina fusese complet nebună. A sunat pentru ajutor. Un doctor a intrat în grabă și i-a tăiat gâtul în momentul în care a intrat și a fugit. Ea a fost rapidă și ascuțită pentru ușă. Oamenii erau atât de speriat, încât ușile au funcționat defectuos de sânge pe comprimatul medicului care le controla. și Nina a reușit să scape de azil. Primul loc în care a mers a fost casa ei.
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
De TodoHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018