A fost odată un om care a făcea păpuși frumoase de toate formele și dimensiunile. Mulți au cereau păpuși scumpe și rafinate și, deși aceste păpuși au adus omul o grămadă de bani, el a trăit modest cu tânărul său fiu Vița.
Băiatul a fost fascinat de munca tatălui său. Păpușile și păpușile terminate au umplut casa. Fiecare era unic și avea propria personalitate frumoasă. Ar urmări cu fascinație, pe măsură ce tatăl său ar picta buzele delicate pe fețele lor palide. El a vrut să fie la fel ca tatăl său într-o zi și să creeze opere de artă superbe.
Într-o zi, un om de afaceri bogat a cerut o păpușă de dimensiuni reduse de la producătorul de păpușă umil, el a trecut numele Gier. Cu toate acestea, producătorul de păpuși a refuzat să facă păpușa după ce a descoperit că Gier era strâmb și căuta papusa pentru mijloace pervertite. Gier s-a înfuriat de refuzul producătorului, atât de înfuriat încât a trimis arme închiriate pentru a scăpa de producătorul păpușii.
Producătorul a fost rănit. S-a sacrificat pentru a-și salva fiul din flăcări. Fiul se uita cu spaimă și înspăimântare, pe măsură ce tatăl său ardea de viu. Lăcrimile lui s-au evaporat din cauza căldurii, în timp ce el se uita la casa lui, transformându-se în moloz și cenușă.
El a cautat peste rămășițele tatălui său.... Frumoasele păpuși.. . Acum au fost topite, distorsionate, distruse
Vița căuta prin deșeuri cu mâinile minuscule, încercând să găsească ceva care ar fi putut supraviețui flăcării. În cele din urmă tot ce putea găsi era un ochi din sticlă roz. L-a luat în mână și l-a ținut aproape de inimă, încuieturile sale negre murdare căzând în fața lui. Ochiul a fost tot ce a ramas.
Copilul era la vârsta de nouă ani, când privea tot ce știa vreodată să fie distrus într-o clipă ...
Din păcate, terorile nu se terminaseră pentru copil.
Gier își pusese angajatiu să se întoarcă la locul crimei, pentru a se asigura că producătorul păpușilor era cu adevărat mort. Ei au găsit cadavrul cărbunat al producătorului o dată mare, dar totuși au venit peste fiul său. Nu sunt sigur ce să facă cu copilul pe care l-au răpit și l-au dus la Gier.
Gier a decis să-l țină, l-a ținut să înlocuiască păpușa pe care nu a primit-o niciodată. L-a timp de trei ani, tratându-l ca pe o păpușă, un obiect, jucându-se cu el. Vița era prizonierul lui. Băiatul nu mai putea.. . Mintea lui a început să se deterioreze.
Într-o seară, în timp ce omul se strecură peste Vița cu el fixat pe pat, încercând să se joace cu el, Vițe a decis că nu mai vrea să mai joace . A prins repede o stilcla de vin de pe noptiera. Si ia at cu ea in cap. Sângele curgea pe fața omului. Vinul tocmai a ucis un om pentru prima dată. Pe măsură ce corpul stătea acolo, rigid, Vița a furat niște bani și a scăpat repede.
Vița a trăit pe străzi. Vroia să lanseze afacerea de familie din nou, să facă păpuși. Locuia într-un apartament abandonat, în pavilionul orașului. Cu banii pe care ia furat el a primit piese și a pictat păpuși frumoase. Le-a vândut, a câștigat mai mulți bani, a făcut tranzacții, a făcut mai multe păpuși mai frumoase....
Sa moară Je dar seamana cu o colega de la mine din clasa😁😂😆
Despre cine sa fie next-ul?
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
RandomHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018