Poveste:
Sadie era o fată normală, care era foarte încântată de balul ei de la liceu. Dar când i-a spus așa-numitei-bestie Amber că îi place lui Kevin. Amber și alți oameni decid să-i verse vopseaua roșie când intră în bal. Nu a fost ideea lui Amber, dar a trebuit să o facă pentru că unul dintre prietenii ei i-a facut o poza a lui Amber. Ei au amenințat-o că ar arăta fotografia tuturor. Când balul a venit, fetele au pregătit vopseaua și au așteptat ca Sadie să sosească. Sadie a ajuns la bal, iar vopsea roșie a fost vărsată pe ea. Oamenii se uita și începu să râdă și imediat ea a fugit din sală.
A trecut o săptămână și nimeni nu a mai văzut-o pe Sadie. Amber a decis să meargă la ea și la locul favorit al lui Sadie, care este parcul. Când a mers în parc, a văzut-o pe Sadie pe un set de leagăn, dar nu se mișca. Amber a alergat la Sadie să o salute, dar când a ajuns la ea, a găsit un cuțit în stomac și unul dintre ochii ei lipsea. Sadie sa sinucis în acea zi. Când oamenii au aflat, au reacționat și au început să facă comentarii despre moartea ei, inclusiv pe Kevin.
Dar nu a plecat pentru totdeauna.
Sadie a crescut ca o fantomă și a început să-i omoare pe colegii ei de școală, inclusiv pe Kevin. Când a ajuns la Amber, ea o iertase, dar o înjunghia cu un cuțit în stomac...
Despre cine sa mai scriu?
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
RandomHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018