#54 The Chess Master

191 8 0
                                    

Numele meu este William Dwight și îți voi spune povestea mea ...

Îmi amintesc că din copilărie, am vrut mereu să fiu un excelent jucător de șah.


Am crezut că e o idee foarte bună, așa că am început să iau lectii. Am descoperit că este distractiv. Îmi amintesc, primul meu joc, am câștigat, eram foarte mândru de mine, acum după atâta timp sunt un maestru adevărat, nimeni nu mă poate bate, chiar dacă este cineva care știe bine jocul. Așa că ați putea spune că dorința mea sa împlinit.

Poate nu ...

Nu am fost niciodată foarte sociabil, nu am avut prieteni ... ei bine, doar unul: Garret.

L-am întâlnit la 8 ani la scurt timp după ce a început să joac șah, el a făcut, de asemenea, cu toate că era mai mică decât mine, nu-mi pasa, ne-am jucat un joc și am observat asemănarea izbitoare între cele două. De atunci am fost cei mai buni prieteni.

Am fost un pic mai liniștit, dar nu contează, nu am vorbit prea mult, doar jucam. Am mai intrat în necazuri cu niște oameni care m-au crezut un ciudat, dar nu-mi păsa.

Dar timpul a trecut, Garret a început să devină mai extrovertit. Am trecut trei zile fără să vorbim unul cu celălalt.

Ne-am mai certat. Ne-am impacat

Acum an 19 ani și suntem încă prieteni buni, chiar dacă petrece mai mult timp cu fete în timp ce eu mai joc.

Nu știu de ce o fac, doar că e prea interesant pentru mine, dar Garret spune că e prostesc și plictisitor.

Erau momente când era într-adevăr foarte agresiv cu mine, nu părea a fi cel obișnuit, dar de data asta era prea departe, chiar și pentru mine.

"Hei Garret, ai planuri pentru această seară? Am crezut că am putea juca un joc după școală, ti-ar place?"

Garret se afla în hol vorbind cu o fată în acel moment.

"Vai, ești un idiot sau ce? Cine dracu îi pasă de șahul tău stupid?" Am încetat să mai joc cu mult timp în urmă și tot nu-ți vine să crezi, dracu '!

Apoi mi-a aruncat cărțile, el și fata m-am batjocorit și m-au privit în mod malefic. Mi-am luat cărțile și am plecat încet.

De asemenea, am auzit:

"Puternicul William Dwight, hahaha."

În colțul ochiului mi-a apărut o lacrimă în timp ce fugisem.

A fost momentul în care prietenia noastră a fost ruinată pentru totdeauna, da, pentru totdeauna.

Plângând, am alergat la casa mea. Ud, pentru ca ploua.

Plângând, m-am asezat pe pat. De ce mi s-a întâmplat asta?

Ușa în camera mea sa deschis.

"Will?"

Tatăl meu s-a apropiat de mine.

Ești bine? Se întâmplă ceva cu tine?

Lăsați-mă în pace, nu am nevoie de nimic.

Creepypasta - Informații si Poze🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum