Poveste:Zalgo, în forma unui om numit Evan Harrison, a păcălit o femeie (umana, nu demon pls 😁) numită Loretta Swan (un om religios), crezând că era o ființă divină care putea în cele din urmă, să-i dea copilul pe care-l voia întotdeauna.....,Loretta a dat naștere unei fetițe, pe nume Lazari. Lazari nu a prezentat deloc trăsături demonice până la vârsta de 4 ani, unde a intrat involuntar în forma sa demonică și a ucis și a mâncat un vecin demonic posedat (atunci a câștigat ochi roșii, dinți teposi și au pierdut abilitatea de a vedea alte culori pe lângă roșu).
Mama lui Lazari a legat-o apoi până la pereții subsolului, a izolat complet de lumea exterioară și a bătut-o, a torturat-o constant, pentru a "curăța demonul".(😑) Aceasta a continuat timp de încă 4 ani, până când Loretta avea în cele din urmă suficiente, și-a luat fiica în pădure împreună cu ea și s-a spânzurat chiar în fața lui Lazari.
Zalgo a decis să o ia sub aripa sa, dar ea a refuzat și a fugitAlte chesti :
Ea NU mănâncă oameni, doar alte ființe supranaturale.
Are un demon interior pe nume Lazarus.
Are o sora biologică pe nume Stripes, deși nu este aproape de ea.
Cush: E. Jack
Tatal ei biologic este Zalgo.
Ea trebuie să mănânce monștri pentru a supraviețui. Corpul ei o dorește foarte mult ca și cum oamenii cer anumite lucruri, doar diferența este că avem opțiunea să nu. Dar ea Nu are de ales. Nu poate intelege treaba cu proxy și Slenderman .
Ea are un ursuleț de pluș numit Gums.
CITEȘTI
Creepypasta - Informații si Poze🖤
RastgeleHey! M-am gandit sa scriu o carte cu Creepypasta. Esti fan creepypasta? Daca da, apasa pe,, citeste" poate vei afla ceva nou... ^_^^_^^_^^_^🖤 Inceputa: 16 Martie 2018