Capitolul 11

163 19 0
                                    

Mașina practic zbura pe autostrada din centrul orașului, aproape toti dându-se din calea lui terifiați. Adoram mașina și viteza acestora, dar Harry era mult mai bun ca mine, iar asta nu pot nega.

Intr-un sfarsit, Harry a încetinit masina și ochii mei au analizat mai bine prin geamurile fumurii ale masinii imaginea din fata: o pista plina cu mii de baieti infocati si fete aproape dezbrăcate. Toata lumea parca a recunoscut masina lui Harry imediat, aceștia incepand sa zâmbească si sa îi faca loc de parca el ar fi regele aici.

—Harry, du-mă acasa, spun eu neluandu-mi ochii de pe multimea de oameni din fata mea. Nu voiam sa ies din masina asta nici moarta, deoarece stiam ca odata ce lumea ma va vedea iesind din masina lui Styles, aceștia o sa ma vada ca pe o noua bijuterie de-a lui. Plus, daca e si Nadia aici? Nu ca mi-ar fi frica de ea, dar seara mea chiar ar fi ruinată daca i-as auzi vocea pițigăiată din nou.

—Oh, haide! Nu te-am adus aici ca sa stai in masina, imi explica el cu un ranjet golănesc pe care pur si simplu il adoram si ma uram pentru asta.

Pe langa Harry începeam sa ma simt vulnerabila, iar eu mi-am jurat ca nu o vai face niciodata, indiferent de persoană. Ma simt ca si cand eu sunt o furnica, iar el e... Harry, care ma poate strivi in orice moment.

Harry a iesit din masina, imediat auzind sute de urlete și fluiere la vederea acestuia, inclusiv ale fetelor de aici. Acesta a zambit parca mândru si s-a indreptat spre cativa din gasca lui: Zayn, Liam, Connor și încă o fata blondă și inalta pe care nu o cunoșteam. Harry a vorbit pentru cateva secunde cu ei, iar apoi mi-a facut semn sa ies prin geamurile negre ale masinii, stiind ca nimeni nu ma putea vedea. Ranjetul sau a reapărut si si-a poziționat mainile in san, asteptand sa ies din masina. Muchii tatuați de pe bratele sale erau si mai conturați de data asta, simtind cum vreau sa lesin chiar acum.

Dar nu voiam sa creez o scena asa ca am deschis usa mașinii destul de incet, simtind cum stomacul mi se intoarce cand linistea s-a lasat peste tot in jurul meu, toti fiind curioși cine sunt eu. Mi-am scos primul picior afara din masina, deabia acum realizand ca seara este in plina putere. Doar putin timp pana la intunericul difuz al noptii.

Fara si alte ocolișuri, m-am ridicat de pe scaunul confortabil al masinii, silueta mea fiind acum vizibila tuturor.

Mi-am muscat buza cand am observat privirile tuturor de uimire, dar am trantit portiera masinii lasand un sunet zgomotos pe toata pista. De data asta, toata lumea a inceput sa fluiere si sa ma strige. Asta da atmosfera. Adrenalina din corpul meu, atmosfera de pe pista si mirosul de alcool care imi încânta narile erau ocombinatie perfecta. Absolut perfecta.

M-am apropiat de Harry si prietenii lui, Zayn salutându-ma imediat prietenește.

—Hei, puștoaico, spune el si îi zambesc înapoi. Ea e Perrie, apropo, continua făcându-mi semn spre tipa blondă de mai devreme, care îmi zambeste la randul ei.

—Claire, spun, dar privirea ei îmi da de inteles că deja stia asta. Perrie era îmbrăcată toata în negru și avea un piercing destul de vizibil pe una dintre narile nasului. Nu era machiata foarte strident, frumusetea ei naturala fiind astfel usor de analizat.

—Harry, îi fur iubita pentru puțin timp, spune Perrie razand diaboleste și ma trage de încheietura mâinii spre barul de pe pista enormă. L-am vazut pe Harry privindu-mă ca pe cel mai delicios tort, dar imediat ce am intrat alaturi de Perrie in bar, m-am simtit usurata ca nu ma mai putea privi.

Blind Love Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum