1

28 0 8
                                    

Mijn naam is Yiku, Yiku Jeager. Ik ben mijn ouders verloren op de leeftijd van 6. Dat is dus ook de reden waarom ik op kamp ga voor titans te kunnen vermoorden, en dus eindelijk wraak te kunnen krijgen. Ik ben al naar een paar andere kampen gestuurd geweest, omdat de rest opgaf. Ik geef toe, ik ben wel koppig en zo maar volgens mij was er een grotere reden dan alleen dat... In ieder geval, dit kamp is anders. Ik heb al zo een flauw vermoede dat deze een blijver wordt. Ik hoop in ieder geval van wel, want naar het schijnt zitten daar een paar van de sterkste commandanten. Onder andere commandant Riverdale, Mica Riverdale... en Znoë Riverdale. Als jullie nog vragen hebben over mij, denk maar niet dat ik iets ga zeggen.

______________________________________

Het is eindelijk zover. Het zoveelste kamp. *zucht* Hier gaan we...
Ik liep het kamp binnen, en werd direct naar het bureau van Commandant Riverdale gestuurd, waar ik nog wat buiten moest wachten. "Jeager?" Hoorde ik een zware, strenge stem zeggen van uit het bureau. "Kom binnen." "Ja, meneer!" Ik liep naar binnen, en daar zat hij. Hij deet een teken naar mij om te gaan zitten, en hij begon te praten. "Dus, jij bent al bij andere kampen weggestuurd geweest?" "Ja, meneer." "Weet je ook de reden, Jeager?" "Volgens mij wel, meneer..." "Voor wat dan, Jeager? Hm?" "Volgens mij is het omdat ik best koppig ben, meneer." "Oh, dus zo zit het..." Direct daarna viel er een ongemakkelijke stilte.

Na een lange stilte begon hij eindelijk weer iets te zeggen. "Wel, Jeager, jij komt straks nog eens naar mijn bureau als ik je roep. Begrepen?" "Ja meneer!" Ik ging in houding staan, en hij deed een teken dat ik mocht gaan.

"Kom binnen, Jeager!" Ik ging naar binnen, en daar zat hij weer. "Ja meneer?" Er kwam iemand binnen. "Commandant, ZR is weer bezig..." "Ik kom al! Wacht buiten, Jeager!" "Ja meneer!" Toen hij terugkwam, had hij twee mensen bij zich. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven. Kon het haar zijn? Nee, dat kon niet, kon ook gewoon iemand zijn die op haar leek.
Eens ik terug binnen kon, moest ik hem volgen. "Ik heb iemand gevonden voor je. Iemand die niet al te snel opgeeft, dus je kunt eindelijk blijven in het kamp." Ik wou hem niet geloven. Iedereen gaf op op me. Ach welja, ik kon het proberen. Eerst zien, dan geloven zeg ik altijd. "Weet u dat wel zeker, meneer?" "Jazeker! Ze geeft niet op!" Wacht... ze?? Een vrouwelijke commandant? Zal wel hoor! "Wacht, ze? Wat bedoeld u daarmee, meneer?" "Wat 'hoe bedoel je?' Het is een vrouw, dus? Ze is de enige die je gaat kunnen opleiden tot rank B of C!" Wat? Meent hij dit? Niet dat ik daar iets tegen heb maar wat? Ik begon wat zenuwachtig te worden om te zien wie het ging zijn.

We kwamen aan bij de persoon. Maar voor wij er waren zij de commandant iets tegen mij. "Wees vriendelijk en niet te koppig, begrepen?" "Ja meneer!" We kwamen aan, en daar stond ze. Met wat mersonen die een paar meter achetr haar stonden.

"Commandant ZR?" "Ja meneer?" Ik begon haar te herkennen. Het was dat meisje dat eerder in het bureau moest komen met die andere persoon. "Dit is Yiku Jeager." Ze keek even vreemd naar ons, voor de commandant verder ging in zijn spraak. "En je gaat hem opleiden tot rank B of C." "Volg mij, Jeager!" Ik begon haar te volgen, maar bleef toch een paar meter achter haar. "Kan je niet sneller?" Ik keek haar even aan. "Laat maar..." Zei en liep gewoon door. Ze sprong op een best wel hoge, ijzeren container. "Nu jij!" Zei ze, terwijl ik nog onderaan die container stond. "Wil je dat ik zo hoog spring?" Ze sprong van de container, en zei "Doe me na." Ze sprong terug op de container, waarop ik hetzelfde probeer. Ik kon er net niet op komen, maar hing aan de rand. "Klimmen." Zei ze terwijl ze op me stond te kijken. Na zo een 5 à 10 minuten hielp ze me erop. Vervolgens legde ze uit hoe de wapens werkten en hoe de groepen zijn ingedeeld:

A= plaatselijke politie (Police)
B= legerdienst voor burgeroorlog (Soldier)
C= legerdienst tegen de titans (Scout)
En D=commandant

"Ik zit in groep F, wat dus de scout commandanten zijn. De andere bazen van de scouts noemen we de captains, groep E dus." Zei ze tegen me. "Ik denk dat ik het snap, maar in welke groep zit ik?" "Groep A, want je leert nog." "Ah, ok!" Zei ik een beetje sarcastish.

Ze schoot haar ODM gear uit en vloog weg. "HAAL ME MAAR IN!!!" Riep ze naar me uit, dus dat deed ik ook. Een paar kilometer verder zie ik haar op een tak zi- "AUH!!!" "Gaat het?" Vroeg ZR lachend nadat ik tegen een boom was geknald. "Tzal wel! Maar hoe doe je dat?" "Wat, op een boom zitten?" "Ja, of toch vlak na het ODM gear te gebruiken..." "Trainen." "Geweldig, een koppige leerkracht. Dit gaat zoooo goed eindigen..." Dacht in mezelf. "De volgende stop is de slaapkamer!" "Waar slaap ik?" "Bij 7 jongens en mij samen met men zus op de kamer." "?!" Dit kon je niet menen... ik moest met haar op de kamer?! Oh lieve hel, sta me bij!... Ze schoot in de lach. "Dat is omdat wij meisjes niet speciaal genoeg zijn om een eigen kamer te krijgen. Ik doe het al heel mijn leven, dus heb ik er geen probleem mee." Gaf ze me als antwoord.

Znoace (uit mijn standpunt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu