12.bölüm

1.1K 86 24
                                    

"Dostum, kızı paylaşmaya ne dersin?"

Harry'nin gerildiğini çok rahat hissedebiliyordum. Elimi tutan eli sıkılaşmış, kaşları katılmıştı. Ben ise korkudan ne yapacağımı bilmiyordum. Tek bildiğim Harry'e güvendiğimdi. Beni onlara vermezdi değil mi?

" Siktirin.gidin.hemen!"

Diğerleri gülerek bize doğru gelmeye başladıklarında Harry hemen ayağa kalktı. Beni de onunla birlikte ayağa kalkmış, neredeyse koluna yapışmıştım.

"Harry?" Fısıltıyla ona seslendiğimi duyup-ki ben bile zor duydum- bana döndü. Gözlerinden neredeyse ateş çıkacak gibi duruyordu. Benim korktuğumu görünce ifadesini yumuşatmaya çalışıp, güven verircesine gülümsedi.

"Merak etme güzelim. Sen benimsin.Seni onlara asla vermem."

Gülümsemeye çalışarak ona baktım. Ama dört kişiydiler ve kavga ederlerse Harry'nin zarar göreceği kesindi.

"Vermezsen zorla alırız Harry!"

Söylediği şeyle çok şaşırmıştım. Harry'nin adını nereden biliyordu?

"Adımı nereden biliyorsun?!" Yaklaştıklarını görünce Harry beni arkasına aldı. Yaklaşık yirmili yaşlarında duruyorlardı. Bizimle konuşan büyük ihtimalle liderleri konumundaydı. Çünkü; diğerleri onun bir adım arkasında duruyorlardı. Dikkatle incelediğim de yakışıklı olduğunu fark ettim.

Harry kadar olmasa da yakışıklı sayılırdı. Mavi gözleri kinle Harry'e bakıyordu. Sarıya çalan saçlarını geriye yatırmıştı. "Josh ismi sana tanıdık geldi mi?"

Kaşları iyice çatılmış Harry'e bakıyordu. Sonra aniden bana bakmaya başladı ve göz kırptı.

"Tanıştığımıza memnun oldum Bella. Dedikleri kadar güzelmişsin. "

Lanet olsun! Benim ismimi nereden biliyorduki!

"Siktiğim gözlerini hemen onun üzerinden çekmezsen onları koparıp  bir yerine sokarım."

Josh sırıtarak Harry'e döndü.

"Onu gözünün önünde becerirken de böyle konuşabilecek misin acaba!?"

Konuşmasını bitirir bitirmez eliyle bir işaret verdi ve diğer üçü bize doğru gelmeye başladı.

Geldiklerini görünce bir adım geriledim. Tam birisi Harry'e yumruk atacağı zaman Harry ustalıkla yumruğunu yakaladı ve kendisinin yumruk atmasıyla onu geriye doğru savurdu. Dövüşmeyi çok iyi biliyor gibiydi.

Daha sonra diğeri de Harry'e vurmak için geldiğinde Harry hamlesinden sağa doğru kayarak kurtuldu ve kolunu yakalayıp ters döndürdü. Bu şekilde onun yere düşmesini sağladıktan sonra karnına çok sert tekme attı. Çıkan sesi bile duymuştum. Ben şok içinde izlerken Harry karnına bir daha tekme attı. Tam o sırada arkasından elinde sopayla geleni gördüm.

"Harry! Arkanda!"

Tam zamanında arkasına dönmüştü. Ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesimi vermiştimki kolumdan tutulmam ile tutan kişiye baktım. Harry'e bakmaktan Josh'u unutmuştum.

"Bırak beni!"

Diğer kolumu da tutup kendisine çekti. İğrenç nefesini hissedebiliyordum.

"Gerçekten çok güzelsin." Ellerimle omuzlarından itmeye devam ediyordum.

"Bırak onu!"

Harry'e baktığımda sinirle bize doğru geliyordu ki iki tanesi kollarından yakalayarak onu tuttu. Bu arada diğeri gelip Harry'e yumruk atmasıyla kendimi tutamayıp çığlık attım. Gözlerim dolmuştu. Ona birşey olmasını istemiyordum. Sanki bana vuruyorlarmış gibi canım yanıyordu.

Emotions Don't LieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin