13.bölüm

1.1K 88 12
                                    

"Çünkü sana zarar vermelerini istemiyorum."

Kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Nefes alışverişlerim hızlanmış bir şekilde ona bakıyordum. Sonra gözüm dudaklarına kaydı. Beni öp diye çağıran dudaklarına..

Aynı şekilde Harry'nin de bana baktığını fark ettim.

Nefesini yüzümde hissederken ona bakmaya devam ediyordum. Tam beni öpeceği sırada gerçek, beynimde yanıp sönmeye başladı.

"Neden?"

Mırıldanarak ne zaman kapattığımı anlamadığım gözlerimi açtım ve geri çekildim.

"Neden mi?"

Başımı evet anlamında sallayarak merakla gözlerine bakmaya devam ettim.

Zarar vermelerini istemiyor olması normaldi sonuçta. Ben de kimseye zarar gelmesini istemezdim. Burada sadece bir cümlesi için onunla öpüşemezdimki. Kendimi ona hemen kaptıramazdım. Ona kapılmamalıydım.

"Çünkü... Sana zarar vermelerine dayanamam. Sen acı çekersen ben ölürüm. Ve onları bu yaptıklarına pişman ederim."

Tüm üzüntümü söylediği sözler alıp götürmüştü sanki. Bu beni sevdiği anlamına mı yoksa değer verdiği anlamına mı gelirdi? Yada her ikisi birden mi?

"Şey.. Yarın dersim var yani evime gidip hazırlanmalıyım."

Göz devirme sırası Harry'e geçmişti. Ona güzel sözler söylememi bekliyordu büyük ihtimalle.Yada onunla kalmamı. Ama ben bile ne diyeceğimi bilmiyordumki.

"Gidemezsin. Bak... Seni biliyorlar. Benim yüzümden sana zarar verecekler. "

Dediklerine daha fazla dayanamayıp sözünü kestim. Konuşurken sesim yüksek çıkıyordu yani neredeyse bağırıyor sayılırdım çünkü anlamıyordum. Bilmiyordum. Korkuyordum. "Onlar kim? Neden bana zarar verecekler? En önemlisi ise, sen kimsin Harry?"

Benim üstüme yeşil, üzgün gözlerini dikmiş olması yumuşadığım anlamına gelmiyordu. Tamam biraz sakinleşmiştim ama cevap istiyordum.

"Tamam. Anlatacağım ama sakin ol ve otur önce."

Ellerimi saçlarımın arasından geçirerek-ki bu hareket bana birini hatırlattı- koltuklara doğru ilerledim. Harry haklıydı ve sakin olmalıydım. Onun da benim hemen yanıma  oturmasını izlerken sıkıntıyla ofladığını gördüm. Neden bu kadar endişeliydi ki?

"Pekala bir kez anlatacağım o yüzden iyi dinle.Düşmanlarım var ve beni düşürmek için herşeyi yaparlar. Seni öğrenmişler ama sadece adamlarım seni biliyorlardı. Yani bu da birisinin bana ihanet ettiğini gösterir. Kim olduğunu bilmiyorum. Seni riske de atamam. Bu demek oluyor ki kim olduğunu öğrenene kadar benimle kalıyorsun."

Nihayet konuşmasını bitirdiğinde şok olmuş şekilde ona bakıyordum. "Neden düşmanların var?"

Harry'nin kötü biri olduğunu duymak istemiyordum.

"Bunu şimdi söyleyemem. İleride tamam mı? Sonra herşeyi öğreneceksin. Ama şimdi değil."

Doğrusu söylemediği için mutluydum. Çünkü duyacağım şeyden korkuyordum.

"Peki neden bana zarar versinler ki? Ben hiçbir şey yapmadım."

Başını sallayarak görüşünü ayaklarına çevirdi. Ellerini saçlarına geçirerek konuşmaya başladı.

"Onlara değil. Bana yaptın."

Ve daha soru sormayı bırak konuşmama bile izin vermeden ayağa kalkıp elimden çekiştirerek yatak odasına çıkardı.

Emotions Don't LieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin