1.

2.4K 81 10
                                    

Vstoupila jsem do koupelny a rychle se svlékla. Udělala si drdol ať si nenamočím vlasy. Vlezla jsem do sprchy. Slyšela jsem něčí kroky. Zpoza závěsu jsem se podívala, kdo tam stojí.

„Co zíráš?" odpověděl bratr.

„Co tu děláš?" prskla jsem na něj a své nahé tělo dál schovávala za závěs.

„Nejsi jediná, kdo nestíhá," odpověděl a začal si čistit zuby.

„Musím se utřít Tinusi," povzdechla jsem.

„A po mně chceš co?" drze odpověděl.

Bože, to je tak neinteligentní, že nemůže pochopit, že chci, aby šel pryč?

Chci, aby si na chvíli odešel,"

„Prosím," dodala jsem a on mě poslechnul.

Rychle jsem vylezla ze sprchy. Své mokré tělo jsem utřela do ručníku, který jsem si poté obmotala kolem těla a vyrazila se převléct do svého pokoje.

Oblékla jsem si spodní prádlo a podívala se do šatníku. Vzala jsem si krátké černé tričko a stále si vybírala kalhoty. Někdo mi vtrhl do pokoje.

„Co tu zase chceš?" okřikla jsem danou osobu, i když jsem nevěděla, kdo to je.

„V klidu," odpověděl Marcus.

„Něco sis zapomněla v koupelně a Martinus je moc zaneprázdněný, aby sem došel a dal ti to," dodal.

Otočila jsem se na něj a v ruce držel vínově červenou podprsenku. Já se cítila, tak trapně. Nejenom, že jsem v koupelně zapomněla podprsenku, ale ke všemu jsem před ním stála skoro nahá.

„Děkuji ti za dárek a teď vypadni!" zabouchla jsem mu dveře před obličejem.

Teď bych se nejradši propadla do země.

***
„Ahoj," řekla jsem svým nejlepším kamarádkám.

Obě dvě kývnuli na znamení pozdravu. Anette se chovala divně.

„Jsi v pohodě?" zeptala jsem se a nahodila zvědavý výraz.

„Nic, jenom tvému bratrovi to sluší," zašeptala.

„Kterému?" zeptala jsem se a začala se nenápadně smát.

„Marcu-" nedořekla jeho jméno.

„To nemyslíš vážně," vypukla jsem smíchy a Mac s Tinusem si mě všimli.

Anette se na mě podívala vážným pohledem. Panebože, ona to myslí vážně! Caroline do ní dloubla loktem a začala se chichotat.

„On se sem dívá?" nejistě se zeptala.

„Jo, ale ne na tebe," téhle věty jsem zalitovala.

Všechny tři jsme se rozhodli jít do třídy. Někdo mě zezadu chytil za ruku a já se lekla. Snažila jsem se vykroutit z jeho sevření.

Vzdala jsem to, otočila se a stál Cain. Podle některých holek, nejvíc hot boy na škole.

„Nesahej na mě!" okřikla jsem ho a jeho sevření povolilo.

Polovina chodby na nás koukala. Bylo to nepříjemné, ale na jednu stranu jsem si užívala ty pohledy těch vlhkých holek, co by teď chtěli být na pozici, kde já.

„Promiň, chtěl jsem se zeptat s kým jdeš na ples," příjemným hlasem se zeptal.

„Promiň. S tebou rozhodně nepůjdu," odešla jsem od něj.

Try Again | Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat