Jeho rty byli na těch mých. Do úst mi pronikl jeho jazyk. Ničemu jsem se nebránila a nechala svůj jazyk proniknout do jeho úst. Jeho ruka mu sjela na můj zadek a zmáčkla ho. Vypískla jsem. On se jenom kulišácky ušklíbl a začínal mi sundavat tričko, které zůstalo na druhé straně pokoje. Svými polibky obdařoval můj holý krk. Nechal tam i červený cucflek. Z úst mi vyšel vzdech.
Začala jsem mu sundavat tričko, protože jsem chtěla vidět jeho polonahé tělo. On mi s tím pomohl a začal ho sundavat se mnou. Málem jsem se roztála. Očkem jsem zahlédla Caina u dveří. S udiveným pohledem hned zavřel dveře. Při pohledu na Tinuse mnou projela vlna vzrušení.
Odhodila jsem ho ke zdi. Začínala jsem mu rozepínat pásek. Kalhoty někam odkopl. Klekla jsem si na kolena. Sundala jsem mu boxerky. Nejdříve jsem jeho přirození uchopila a jezdila po něm rukou. Nejdříve jsem olízla špičku jeho přirození. Hlasitě vzdechl a já si pomalu dávala jeho nemalé přirození do pusy. Pomalu jsem jezdila nahoru a dolů.
„Rychl-" zasténal, když jsem přidala na rychlosti a on se udělal.
Z úst mi tekla bílá tekutina, kterou jsou spolkla. Postavila jsem se. Otočil mě, tak že jsem byla k němu zády. Jeho ruka mi zajela do kalhot. Chvíli si hrála s lemem mých kalhotek. Poté jeho prsty vnikly do mě. Škubla jsem sebou. Jeho prsty se ve mně pohybovaly a zároveň jsem cítila kamaráda na mém zadku.
Vytáhl ze mě prsty a svrhl mě na postel. Sundal mi kalhoty. Zubama vzal lem kalhotek a také kalhotky ze mě sundal. Začal mi třít vnitřní stranu stehen. V momentě, když jsem to nečekala, do mě vnikl. Bez ochrany. Ignorovala jsem to a užívala si tuhle chvíli. Martinus přidával na rychlosti a já čím dál tím hlasitěji vzdychala. Aspoň, že tu všude hraje hudba a nic moc není slyšet.
Jediné, co jsem slyšela, byli naše vzdechy po celém pokoji. Oba dva jsme vyvrcholili. Tinus se svalil a já si položila hlavu na jeho vypracovanou hruď. Měl zrychlený dech, ale to já taky. Znovu jsem se podívala do jeho očí.
„To bylo-" začal mě zuřivě líbat a já neměla šanci doříct větu. Když se odtáhl, pohladil mě po tváři a začal mi jezdit rukou po břiše. Zachvěla jsem se.
„Nikdo nás tu nesmí vidět takhle," zašeptal mi do ucha.
„A co budeme tedy dělat?" ušklebila jsem se.
„Půjdeme pryč nebo," nedořekl svojí větu a zamknul dveře. Já si skousla spodní ret, abych se udržela. Lehl si zpátky ke mně. Chytl mě za pas, přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu na lícní kost.
„Dobrou," tohle byla poslední věta, co ze sebe vydal než usnul.
***
„Kde si byla?" vyjekla Anette.„Přespala jsem u Nicka," zívla jsem.
„Spíše zaspala," usmála se Caroline.
„No jo prosimtě," hodila jsem rukama.
Nastalo mezi námi trapné ticho. Anette se ho rozhodla přerušit.„S kým jdete vůbec na ples?" prohodila.
„S Martinusem," vypadlo z Carol.
„S Marcusem," zrudla Anette.
„S-" někdo mě přerušil. Otočila jsem se a stál tam Cain.
„Můžeme si promluvit?" ušklíbl se a já dostala z něj strach. Zavedl mě na konec chodby.
„Nemám doprovod na ples," začal.
„Ne! Nikam s tebou nejdu!" křikla jsem.
„To bych si nemyslel," mrkl.
„A proč jako?"
„Protože vím, co se stalo mezi tebou a Martinusem," vypadlo z něj. Srdce mi začalo tlouct rychleji.
„Byli jsme opilý," snažila jsem se zatloukat. Částečně to byla pravda.
„Viděl jsem tě jenom s jednou sklenkou vína,"
„Nemáš žádné důkazy, že se něco takového stalo," zaargumentovala jsem. Vytáhl mobil, kde byla moje fotka s Tinusem, jak je na mě nalepený na zdi a oblizuje mi krk.
„Smaž to!" okřikla jsem ho.
„Pod podmínkou, že se mnou půjdeš na ples,"
„Proč ti na tom plese, tak záleží?" vyhrkla jsem.
„Nezáleží. Spíše na událost, co bude po tom plese," řekl perverzně.
„O čem to mluvíš?" začala jsem se klepat strachy.
„Ty a já v pokoji," při těhlech slovech se mi udělalo špatně.
„Zapomeň!" napomenula jsem ho.
„Nenene," ušklíbl se.
„Pokud se mnou nepůjdeš, tak se to dozví celá škola," zákeřně pronesl.
„Ty hajzle!" snažila jsem se bránit.
„Takže jdeš?" nechutně pronesl. Hodila jsem na něj vražedný pohled, on jenom mrknul a odešel. Já ho zašlapu do země!
„Jsem v prdeli," povzdechla jsem si.
„Proč?" stál za mnou zvědavý Marcus.
„Ale nic," odešla jsem od tématu, jenom pokrčil rameny a odešel ode mně.
Martinuse jsem neviděla celý den. Kam zmizel? Koukala jsem po chodbě jestli ho nezahlédnu. Nikde nebyl. Rozběhla jsem se k holkám. Nechtěla jsem stát sama na konci chodby.
„Se Cainem," přiběhla jsem k holkám a ony na mě koukaly, jak na Svatý obrázek.
„S ním? Nikdy!" nepříjemně sykla Anette. Já se pokusila o falešný úsměv, který nedopadl, tak hrozně.
***
„Konečně tady!" zvolala Anette. Všichni se rozplývali nad krásou tohoto místa. Já jenom čekala než uvidím Caina s jeho nechutným obličejem.Já, Carol, Anette, Marcus a Martinus jsme si našli místo na druhé straně tělocvičny či co to bylo. Anette s Marcusem šli tančit. Marcus nevypadal, že si to dvakrát užívá. Za to Anette, ta ano. Mezi Caroline a Tinusem pořád panovala jejich nevyřešená hádka. Nemluvili na sebe jenom, když jsem je vyzvala.
Stále jsem čekala než se za mnou objeví Cain a řekne mi, že se jde na věc. Nejradši bych utekla odsud. Nebo se přitulila k Tinusovi nebo Macovi. Do prdele! Na co to zase myslím. Martinus se zvedl a šel pro nějakou tu sklenku alkoholu. Vydala jsem se za ním.
„Jsme v pohodě?" pro jistotu jsem se optala. Zvedl hlavu od země.
„Jojo," s úsměvem na tváři odpověděl.
„A vy s Carol?" odvážila jsem se ho na to zeptat.
„Ne," vydal ze sebe. Nevěděla jsem, co říct, tak jsem tam jenom stála jako dement.
Vzal mě za ruku a odvedl ven před tělocvičnu. Táhl nás přes dav lidí, kteří tancovali.
„Co to děláš?" vykroutila jsem se z jeho sevření. On se jenom nadechnul a já čekala, co z něj vypadne.
„Lituješ toho?" začal a podíval se mi do očí.
„Že jsme se spolu vyspali?"
Takže lidi! Můžete pokládat otázky do character asku. A ať jich je hodně! ❤️
ČTEŠ
Try Again | Marcus & Martinus
RandomKoukala jsem se do jeho čokoládových očí. Ztratila jsem se v nich. Usmíval se a já taky. Byla jsem opilá jeho krásou. Jak já bych ho chtěla políbit. Facku bych si měla dát. Je to můj bratr! Nemůžu myslet na takovéhle věci. Propletl si se mnou ruce a...