„Já si pro toho kreténe dojdu!" křikla jsem na Tinuse, který ležel v posteli.
„Co to meleš?" zívnul.
„Kdo pořádá chlastací večírky?" v klidu jsem se zeptala.
„Já nevím, proč se ptáš?" rozespale se zeptal.
„Kdo tedy?" neodcházela jsem od tématu.
„Matt?"
„Ne!" prskla jsem na něj.
„Možná Nick?"
„Bingo!" vykřikla jsem radostně.
„Díky," dodala jsem a objala ho.
„Proč se ptáš?" chytil mě za ruku a nechtěl mě pustit.
„Bratr tam šel," pustil mojí ruku a já se odešla převléct do civilního.
„Co budeš dělat?" oblékal si triko.
„Přijdu tam a přitáhnu ho sem,"
Sešla jsem schody a otevírala dveře.
„Víš, kde vůbec Nick bydlí?" založil si ruce v bok.
„Možná," odpovídala jsem s nejistotou v hlase.
„Takže nevíš,"
„Počkej 5 minut. Hned budu dole," dodal a začal se převlékat do civilního.
Sedla jsem si na verandu a dýchala čerstvý vzduch. Venku byl příjemný vánek. Někdo na mě sáhl zezadu a já se lekla.
„Jdeme?" podal mi ruku, abych se zvedla.
„Jo,"
***
Celou cestu bylo ticho. Znervózňovalo mě to. Tinus tohle ticho přerušil.„Proč ti vadí, že je Marcus pryč?" podíval se na mě a zahlédla jsem v jeho očích něco jako "žárlivost" i když netuším, proč by měl "žárlit".
„Nechci, aby se pořád dokola opíjel!" dupla jsem.
Byla jsem si celkem dost jistá, že to nebylo jenom kvůli tomu, že se opíjí.
„Je to jeho věc," povzdechl si.
„No a co? Mně se taky sere do života, tak proč nemůžu já jemu?" cítila jsem, že brzo bouchnu vztekem.
„Zase se uklidníme," odpověděl.
„To se ti snadno řekne," snažila jsem se uklidnit.
Noční obloha byla přenádherná. Všude hvězdy, úplněk, sovy. Prostě nádhera! Mezitím, co jsem se rozplývala nad noční oblohou jsme narazili na kamennou cestu na jejímž konci je údajně Nickův barák. Ano, Nickovi je už 19 let a bydlí sám, co jsem tak slyšela.
V dálce jsem zahlédla nějaký dům, z kterého šel kouř. Slyšela jsem něčí smích a dokonce i nějakou tu hudbu.
„To je ten dům?" radši jsem se zeptala, i když celkem bylo jasné, že to bude on.
„Měl by být," kývnul.
S bratrem jsme před něj došli. Podívala jsem se do okna jestli tam fakt Mac je. Držel pivo v ruce a muchloval se s nějakou blondýnou. Svůj znechucený pohled jsem odvrátila.
Podívala jsem se zpátky do okna. Mac s tou blondýnou byli pryč. Jedním okem jsem zahlédla Caina a druhým Shawna. Shawn byl vždycky moje dětská láska. Pamatuju si, jak jsem s ním byla ve dvojici na tělocviku a já z něho byla vlhká.
Ale počkat, co tu dělá Cain? Já myslela, že se s Nickem nebaví. Očividně ano. Povzdechla jsem si.
Rozhodla jsem se udělat tu největší blbost svého života a to zaťukat na dveře. Ve dveřích se objevil Shawn.„Á nazdar Mel!" byl šťastný, když mě viděl. To dělal asi ten alkohol.
„Můžu jít dovnitř?" slušně jsem se zeptala.
Kývnul na znamení ano a my s Tinusem jsme vešli.
„Jdu zkouknout pokoje," mrkl na mě a odešel prozkoumávat pokoje.
Odešla jsem do koupelny. Někdo mě uchopil za zadek až jsem z toho pískla.
„Vím, že te vzrušuju, ale až tak moc? To jsem nečekal," zašeptal mi do ucha a skousl ušní lalůček.
Tenhle slizký hlas bych poznala kdekoliv. Byl to Cain. Podívala jsem se do zrcadla, abych se přesvědčila, že to je vážně on, byl to on.
„Nech toho!" křikla jsem na něj a snažila se dostat z jeho sevření.
„Uvolni se," byl cítit alkoholem.
Jeho ruka mi zajela do kalhot. Hrál si s mým spodním prádlem. Snažila jsem se jeho ruku vytáhnout, ale jeho ruka má tak 10 kg svalů.
„Prosím Caine, nech toho," začínala jsem se ho bát
„Ty umíš prosit? Jaká to náhoda," jeho ruka zajela pod moje kalhotky.
„Pros-" můj hlas se zlomil.
Jeho prsty byli ve mně. Z úst mi vyšel vzdech. Snažila jsem se zůstat v klidu, ale nějak to nešlo, když se jeho prsty ve mně pohybovali. Pořád jsem se bránila. Začínalo mi být horko.
Jít sem byl blbý nápad. Věděla jsem, že by se to mohlo stát, ale já přesto jsem šla kvůli tomu idiotovi Marcusovi.
Vzdala jsem to. Přestala jsem se bránit a poddala se tomu. Jeho prsty začínaly přibírat na rychlosti. Zasténala jsem a on se jenom kulišácky zasmál. Přestaly se pohybovat v momentu, když někdo přišel do koupelny. Oddychla jsem si.
„Jdi od ní pryč!" objevil se v místnosti Shawn, Martinus a Marcus.
„Počkejte hoši," zasmál se a mě přitisknul ke zdi.
„Příště v tobě bude něco jiného než jen moje prsty," zašeptal mi do ucha a naposledy mi skousl ušní lalůček.
Ucítila jsem jeho horký dech na mém krku, kde mi následně udělal cucflek.Odešel z koupelny s pocitem výhry a s úšklebkem na tváři. Zhroutila jsem se na zem a začala brečet.
Přiběhnul ke mě Martinus a objal mě. Marcus tam jenom stál a houpal se ze strany na stranu. Byl opilý a bylo to hodně vidět.
Snažila jsem se něco říct, ale byla jsem jako smyslu zbavená. Pořád jsem vzlykala Tinusovi do náručí. Když jsem se odtáhla, měla jsem pohled na Shawna. V jeho očích byla vidět úleva.
„Buď ráda, že to byli jenom prsty," nenechal si svojí vtipnou poznámku. Bouchla jsem ho do ramena.
„Ty jsi takový kretén!" uchechtla jsem se a vrhla se Shawnovi do náručí. Tinus s Macem odešli a my jsme tu zůstali sami.
Shawn byl taky můj dobrý kamarád. Nikdy se nedozvěděl, že jsem k němu cítila něco víc. Je krásný. Má černé vlnité vlasy a zelené oči. Cítila jsem se na dně.
„Tohle není vtipný. Uvědomuješ si, že kdyby jsme sem nepřišli, stalo by se něco horšího?" jeho vážný výraz mluvil za vše.
Začala jsem brečet. Vážně by se stalo něco horšího kdyby nepřišli. Odvážila jsem se mu pohlédnout do obličeje.
„Pojď ke mně," povzbudil mě a já se přitulila k němu do náručí.
V jeho náručí jsem se cítila v bezpečí. Zvedla jsem se a vyšla z koupelny. Zahlédla jsem své bratry, běžela k nim a objala je. Tedy hlavně Martinuse, protože Marcus ani pomalu nevěděl, kdo jsem nejspíš. Z tohohle domu plného opilců jsme odešli. Nikdy se sem nevrátím.
Tak co si myslíte o Shawnovi?
ČTEŠ
Try Again | Marcus & Martinus
RandomKoukala jsem se do jeho čokoládových očí. Ztratila jsem se v nich. Usmíval se a já taky. Byla jsem opilá jeho krásou. Jak já bych ho chtěla políbit. Facku bych si měla dát. Je to můj bratr! Nemůžu myslet na takovéhle věci. Propletl si se mnou ruce a...