10.

1.2K 62 17
                                    

Probudil mě něčí pohyb vedle mně. Pootevřela jsem oči a přetočila se na pravý bok. Marcusova paže si mě přisunula blíže. Nebránila jsem se tomu.

„Dobré ráno," protáhl se Marcus a sedl si.

„Odkdy někomu říkáš dobré ráno?" zasmála jsem se a taky si sedla.

„Odteď," usmál se.

„Každopádně," pokračoval.

„Každopádně?"

„Včera jsme nestihli to, co jsme chtěli dokončit," pohladil mě po tváři. Cítila jsem mírné vzrušení. Mé tělo chtělo, aby se mě dotýkal. Chtělo jeho dotyky.

Nezmohla jsem se odpovědět. Sedla jsem si na něj a kousla jsem ho do krku. Udělala jsem mu tam cucflek jako on mně včera. Rukama jsem mu rozcuchala vlasy. Nemá to rád, ale teď mu to očividně nevadí.

„To si neměla dělat," zvážněl. Beru zpět.

Hodil se mnou. Naštěstí jsem přistála do měkké postele. Moje tričko skončila na zemi. Do jeho pusy mu zabloudila moje bradavka. Jedna z jeho ruk mi mačkala prso. Neudržela jsem se. Strhla jsem z něho boxerky. Jeho nemalé přirození jsem si strčila do úst a začala jezdit nahoru a dolu. Zacukalo mu v rozkroku. Přidávala jsem na rychlosti.

Hlasitě zavzdychal. Pomalu mi z úst tekla teplá bílá tekutina. Dobrovolně jsem to spolkla. Ušklíbla jsem se a on na mě mrkl. Rázem jsem se ocitla pod ním. Pohrával si s lemem u mých kalhotek. Zubama chňapl mé spodní prádlo a sundal ho ze mě. Na své přirození si nasadil kondom. Pomalu do mně vnikl. Zasyčela jsem bolestí. Bolest po chvíli odezněla.

Zkoušela jsem nemyslet na to, že je to můj bratr, ale někdo jiný. Přece jenom je divný spát se svým bratrem.

Zrychloval a já vzdychala až moc nahlas. Mohla jsem si to dovolit, protože doma nikdo není. Rodiče, teta a strýc jsou pryč. Jak znám rodiče vždycky je vytáhnou ven. Martinus ten vždy v sobotu ráno hraje fotbal.

Cítila jsem, že už bude a já taky. Když dodělal sebe i mě, lehl si vedle mně a snažil se popadnout dech. Lehla jsem si na bok a konečkami svých prstů jsem mu na jeho vypracované hrudi dělala různé obrazce.

„Uspěl jsem?" zrychleně dýchal.

„11 z 10," zasmála jsem se.

Přetočil se na bok a usnul. Zvedla jsem se, vzala Shawnovu mikinu a šla se převléct do svého pokoje. Oblékla jsem si nějaké tepláky a tričko. Podívala jsem se z okna. Byl tam Martinus, Caroline a Anette. Ty co tu dělají? Vyběhla jsem ven na zahradu. Všimli si mně až po chvíli. Začala jsem se klepat zimou. Že já kráva si nevzala tu mikinu.

„Ahoj, co tu děláte?" optala jsem se holek.

„Rodiče mi dovolili, že můžeme jet na chatu, tak jsem se tě chtěla jestli bys nejela taky, vypískla Anette.

„Samozřejmě, že bych jela. Kdy se vyráží?" usmála jsem se.

„Dneska po obědě," přikývla.

„A kdo všechno jede?" zívla jsem.

„Ty, já, Caroline, Martinus, Shawn a chtěli jsme se zeptat Marcuse ještě,"

„Koho že?" vykulila jsem oči.

„Marcuse," zrudla.

„Tak j-á za ní-m za-j-du," koktala jsem.

Šla jsem pomalým krokem. Vstoupila jsem do dveří a uviděla Marcuse v kuchyni. Koukala jsem na jeho hruď. Vrazila jsem si facku.

„Jedeš s námi na chatu?" zeptala jsem se s nezájmem v hlase.

„Ehm...asi ano, kdo všechno jede?"

„Já, ty, Tinus, Anette, Caroline, Shawn," odpověděla jsem mu. On jenom pokrčil rameny.

„Jede se po obědě mimochodem," dodala jsem.

„Dobře," odešel do koupelny a zavřel za sebou.

***
Samozřejmě, že kluci vzali sebou alkohol. Kdo jinej než Marcus. Sedla jsem si na tvrdý gauč. Přisedl si ke mně Shawn. Na sobě jsem měla jeho mikinu. Bylo mi v ní příjemně.

„Můžeš si jí nechat. Akorát mi jednu věc musíš dát," pokusil se o úsměv. Jeho ruka mířila do kapsy mikiny, co jsem měla na sobě. Vytáhl z ní balíček cigaret. Podívala jsem se na něj s vážným výrazem.

„Přestaň s tím," dívala jsem se do jeho modrých očí. Jenom přikývl.

Očkem jsem zahlédla Marcuse s Anette. Smál se něčemu, co Anette říkala. Popadl mě pocit žárlivosti. Uhla jsem pohledem. Měla bych holkám říct tu věc s Cainem.

„Měla bych jim říct tu věc s Cainem?" otočila jsem se na Shawna.

„Měly by to vědět, když jste nejlepší kamarádky," začal mě hladit po vlasech.

Stoupla jsem si a přešla ke Caroline. Prstem jsem jí naznačila ať jde za mnou. Anette jsem ukázala to samé. Šli jsme ven. Krásné, tiché místo. Nikdo nás nebude rušit.

„Potřebuju vám něco říct," začala jsem. Ony jenom nastražily uši.

„Něco se stalo mezi mnou a Cainem," pokračovala jsem.

„Chodíte spolu?" nadšeně vyprskla Anette.

„NE!" vynadala jsem jí.

„Nechci chodit kolem horké kaše, takže to řeknu narovinu. Jak to tak říct. No prostě to budeme brát jakože mě Cain chtěl znásilnit. Omlouvám se, že jsem vám to neřekla, ale musela jsem se z toho trošku vzpamatovat," podívala jsem se na ně.

Koukali na mě s otevřenou pusou. Po chvíli mě obejmuly.

„Chápu proč si nám to neřekla. S něčím takovým bych se zrovna nechlubila," pokyvovala hlavou Carol.

„Děkuju," v hlavě se mi vybavil jeho hnusný obličej.

***
„Vykousni se se Shawnem!" zvolala Caroline.

Všichni jsme byli v podnapilém stavu. Vrhla jsem se na Shawna. Můj jazyk vklouzl do jeho úst a začal zápasit s jeho jazykem. Nevnímala jsem lidi kolem nás. Všimla jsem si jenom Marcuse, který na mě koukal, jak malé mimino na svojí hračku.

Prohrábla jsem jeho černé kudrnaté vlasy. Bylo to jako sahat do měkké plyše. Do toho polibku dal plno vášně. Když jsem se konečně odtáhla, nabrala jsem dech. Shawn zřejmě taky. Všimla jsem si, že Martinus s Caroline zmizely do vedlejší místnosti. Situace v místnosti byla napjatá.

„Teď je řada na mně," povrchně ze sebe vydal Marcus a začal točit flaškou.

Zvedla jsem se a chtěla jít na terasu, jenže mě Marcus přerušil.

„Ty nikam nejdeš," štěkl po mně.

„V klidu zase," snažila jsem se ho uklidnit.

Neposlechla jsem ho a šla na terasu. Marcus se vydal za mnou. Okem jsem zahlédla Martinuse, který vycházel z místnosti. Jako kdyby věděl, co by se mělo stát.

„Něco jsem řekl!" křikl a stiskl mojí ruku, tak moc pevně, že jsem myslela, že mi odpadne.

„Pusť mě!" snažila jsem se dostat z jeho sevření. Do téhle situace zasáhl Martinus. Vrazil mu facku.

„Prober se! Chováš se, jak kretén!" vrazil mu další facku.

„Já se chovám normálně, to ona odchází od hry," zaargumentoval Marcus.

„Ty se normálně nechováš! Je normální spát se svo-" zarazil se.

„Se svojí co?" postavila se Anette a Shawn zpozorněl. V tenhle moment jsem věděla, že jsem v totální prdeli.

Try Again | Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat