Pohled Melanie
„Ahoj!” houkla jsem a objala Carol. Poté ke Carol přišel Martinus a dal jí pusu.
„Ahoj,” šeptl jí do ucha a skousl jí ušní lalůček. Ne, že by jim to spolu neslušelo, ale tohle je moc. Carol nám naposledy zamávala a odešla do domu, kde bydlí.
Šla jsem na kraji chodníku. Na jedné mé straně šel Shawn a na druhé Tinus. Shawn byl nějaký naštvaný možná i smutný, ale nevím kvůli čemu. Pořád na sebe s Martinusem divně pokukovali. Iritovalo mě to.
„Co vám je?” zeptala jsem se.
„Co myslíš?” odpověděl mi Shawn.
„Pořád na sebe koukáte, jak kdyby jste se chtěli zabít. Ty jsi od toho filmu nějaký smutný či naštvaný. Takže mi prosimtě neříkej, že se nic neděje,” okřikla jsem se. Můj bratr najednou zpozornil.
„Třeba se chceme zabít,” nenechal si svojí poznámku. Začala jsem se klepat zimou. Shawn si sundal jeho mikinu a podal mi jí. Já jsem si jí se slušností oblékla. Byla cítit po cigaretovým kouři. Podívala jsem se do jeho zelených očí. Z těch mých vyčetl, na co jsem se chtěla zeptat. On jenom přikývl. Martinus byl stále zamlklý.
„Proč ti nic neříkáš?” otočila jsem se na něj.
„Měl bych snad něco říkat? Buď ráda, že jsem ticho a nemluvím,” protestoval.
„S kým vlastně půjdeš na ples?” Shawn mi položil otázku.
„Jak víš, že je u nás ples? Počkej! Budu hádat, Kira?” uchechtla jsem se.
„Jo,” na tváři se mu utvořil úšklebek.
„Pravděpodobně s nikým,” pokrčila jsem rameny.
„S Marcusem bys mohla,” začal do mě rýpat Martinus. Svým pohledem jsem ho chtěla zavraždit.
„Já myslel, že půjde s tebou, když jste se, tak ladně drželi za ruce,” vypustil ze sebe Shawn.
„Bože. To se člověk nemůže omluvit ani vlastní sestře za to, jak se k ní choval?” začal se modlit.
„Promiň, to jsem netušil,” omlouval se Shawn.
„Dříve si zjisti, jak to doopravdy bylo než začneš vykládat nesmysluplné věci,” plácnul se do čela.
Zničehonic jsme už stáli u jeho domu. Obejmula jsem Shawna na rozloučenou. Musel se skrčit, aby mě vůbec objal. Začala jsem si sundavat jeho mikinu, když v tom mě přerušil.„Doneseš mi jí někdy jindy,” mrkl na mě a zalezl za dveře.
***
„Jsme doma!” křikla jsem, ale nikdo se neozval. Jenom Marcus vylezl ze svého pokoje. Na sobě měl jenom boxerky.„Neječ kurva! Je půlnoc,” promnul si své unavené oči. Vydala jsem se do druhého patra, otevřela svůj pokoj a hned ho zavřela.
„Kdo to doprdele je?” šeptla jsem na něj. Martinus mezitím šel do svého pokoje.
„Přijel strýc a teta. Na gauč se prej nevešli, a tak je máma dala do tvého pokoje,”
„Já spát na gauči nebudu,” hned jsem ze sebe vypustila.
„To máš blbý,” uchechtl se.
„Můžeš jít ke mně spát, ale garantuju ti, že budu spát na posteli a ne na žádným posraným gauči,” varoval mě.
„Klídek. Tak prostě budeme spát vedle sebe,” vypadlo ze mě.
Vlezla jsem k Marcusovi do pokoje. Vzala jsem si nějaký jeho triko, protože nechci vzbudit část svojí rodiny, konkrétně tu co leží v MÉ posteli, tím že bych si brala košili z mého pokoje.
Zrovna do pokoje přišel Marcus, když jsem se převlékala. Snažila jsem se, co nejrychleji skrýt mojí půlku nahého těla. Shawnovu mikinu jsem odhodila na židli. Do postele jsem skočila s úplnou radostí. Konečně spánek. Měla jsem výhled na jeho vypracované tělo.
„Co na mě, tak zíráš?” udiveně se zeptal.
„Si prohlížím tvé hnusné tělo,” lhala jsem. Marcus neměl hnusné tělo, ale pravý opak.
„Neumíš lhát,” řekl a já zrudla jako rajče.
Lehnul si ke mně a přikryl nás. Jeho pravá ruka začala masírovat levé stehno. Bylo to celkem příjemné.
„Co děláš pro změnu ty?” podívala jsem se do jeho čokoládových očí.
„Zjišťuju, jak moc tvoje noha je tučná,” začali jsme se oba smát.
„Nechceš zhasnout a jít spát?” unaveně jsem se ho zeptala.
„Potřebuju vidět,” mrkl na mě. Nechápala jsem, proč na mě mrknul.
Nezajímala jsem se o to a přetočila se na bok. Zavřela jsem oči. Marcusova ruka se ocitla na mém boku a různě se pohybovala. Celkem to lechtalo. Přisunul se blíže ke mně. Cítila jsem na svém zadku bouli. Pohladil mě po tváři.
„Promiň,” šeptl mi do ucha.
„Neudržím se,” vzdychl a já cítila jeho horký dech na mém krku. Zachvěla jsem se. Na krku mi začal dělat rudý cucflek. Přesunul mě na záda.
Tentokrát se přisál na mé rty. Dravě a vášnivě. Spolupracovala jsem. Rovnou přidal i jazyk. Z úst mi vyšel vzdech. Můj jazyk se přidal taky. Rukama mi zajel pod tričko. Vyhrnul ho pod moje prsa. Svým jazykem se dotkl mého plochého břicha. Začal si dělat na mém břiše mokré cestičky.
Kousla jsem se do spodního rtu, abych potlačila vzdech.„Nic takového by jsme neměli dělat,” pošeptala jsem mu do ucha a poté mu skousl ušní lalůček.
„Je těžké tě neohnout, když tu ležíš polonahá v mé posteli,” ztěžka řekl.
Jeho ruce mi začali třít vnitřní stranu stehen. Prohrábla jsem si jeho dokonalé vlasy. Z šuplíku vytáhl prezervativ. Úplně jsem se zděsila, ale hned mě to zděšení přešlo.
„Já nebo Martinus?” najednou se zeptal.
„Koho mám z vás dvou dementů radši?” pro ujištění jsem se zeptala a on přikývl.
„Martinus mě neignoruje. Ty ano,” nadechla jsem se.
„Takže to chceš tvrdší. To se mi líbí,” ušklíbl se.
Sundavala jsem mu boxerky. Rukou jsem nahmatala jeho kamaráda a jezdila nahoru a dolu. Zavzdychal. Nandal si prezervativ. Chtěl do mě vniknout, ale hned se odtáhl. Hned jsem se otočila a spatřila Tinuse ve dveřích. Já se z něho zblázním jednou.
„Doprdele! Proč vždycky přijdeš takhle blbě?” okřikl ho Marcus.
„Řekl bych spíše, že chodím v tu správnou chvíli,” založil si ruce v bok, vstoupil do místnosti a zavřel dveře.
„Má pravdu,” souhlasila jsem s ním. Marcus se na mě jenom podíval.
„Byla si stejně nadržená jak já, tak mi tady neříkej, že si to nechtěla!” křikl.
„Já ale neříkám, že jsem to nechtěla. Jenom to, že chodí ve správnou chvíli,” řekla jsem mu a on se na mě podíval jak na dementa. Martinus tuhle přestřelku jenom sledoval.
„Stalo by se fakt něco špatného kdyby nepřišel,” dodala jsem.
„Jako co? Jenom by jsme se spolu vyspali,” šeptl.
„Hrozí tu možnost, že bysme se zamilovali do toho druhého,” nad touhle větou jsem se zasmála. Marcus se začal smát jak poleno.
„Kámo, to není vtipný. To se klidně může stát,” souhlasil se mnou Tinus.
„Možná se tak už stalo,” ušklíbl se Marcus, otočil se na bok a šel spát.
Trošku se nám to tu zvrhlo 😂. Myslíte, že bude něco mezi Melanie a Marcusem? Chtěli byste to? Ještě bych vám chtěla poděkovat za 600 přečtení! Nečekala jsem, že tenhle zapadákov bude mít tolik přečtení. Takže děkuju moc! A taky moc děkuju za hezké komenty! ❤
ČTEŠ
Try Again | Marcus & Martinus
DiversosKoukala jsem se do jeho čokoládových očí. Ztratila jsem se v nich. Usmíval se a já taky. Byla jsem opilá jeho krásou. Jak já bych ho chtěla políbit. Facku bych si měla dát. Je to můj bratr! Nemůžu myslet na takovéhle věci. Propletl si se mnou ruce a...