19.

1.1K 72 46
                                    

Probudila jsem se nějakým chlapeckým křikem. Znělo to jako by se někdo dusil. Automaticky jsem vystartovala z postele a vběhla do koupelny, kde se ty zvuky odehrávaly.
Nad záchodem byl Shawn s kocovinou a zvracel. Už chápu, co jsou ty zvuky.

„Jsi v pohodě?” až po chvíli mi došlo, že jsem se zeptala na tak stupidní otázku.

„Můžeš jít pryč?” slušně se optal a pořád hleděl do záchodu. Já jenom mlčky na něj hleděla a přikývla. Když jsem zavřela dveře, zaslechla jsem odtamtud vzlykání. Chtěl bych Shawnovi pomoct, ale nevím jak.

Podívala jsem se na mobil. 10 zmeškaných hovorů! Od Marcuse. Hned jsem mu zavolala. Zvedl to.

„Co chceš?” celkem nepříjemným hlasem jsem řekla.

„Kde si?” vykřikl do mobilu.

„U Adriana,” odpověděla jsem mu.

„Co tam děláte?” zvážněl.

„Ne to, co si myslíš,” zasmála jsem se.

„Týká se to Shawna. Za chvíli přijdeme,” típla jsem mu to a mobil položila na stůl. Mezitím Shawn vyšel z koupelny. Hned jsem k němu přiběhla.

„Můžeme si promluvit v soukromí?” podíval se na mě a potom na Adriana. Adrian automaticky odešel a poplácal ho po zádech. Zvedla jsem jedno obočí.

„Posaď se,” ukázal rukou na židli. Předtím než si sedl, si vzal prášek.

„Asi ti došlo, že nejsem v úplném pořádku,” začal a já přikývla.

„Všechno tohle se stalo, proto-” přerušila jsem ho.

„Nemusíš mi to říkat, pokud nechceš. Vím, že jsem tě pořád nutila, abys mi to řekl, ale teď když vidím jaké to má dopady, tak se bojím, že bych ti nepomohla,” spustila jsem na něj.

„Pomohla bys mi svojí přítomností,” usmál se a já taky.

„Já ti to chci říct. Už nad tím přemýšlím dlouhou dobu a TY si prostě zasloužíš znát pravdu,” pomalu vydechl a chytl mě za ruku.

„Všechno tohle se děje kvůli mé mámě,” měl skleněné oči.

„To ona ti tohle všechno udělala?”

„Ona se-” vzlykl, ale hned pokračoval.

„Ona se zabila,” vydechl a začaly mu téct slzy po tváři. Byla jsem v šoku. Proč by tohle jeho máma udělala?

„Předávkovala se práškama,” automaticky jsem si stoupla a objala ho. Po chvíli jsem si sedla zpátky na své místo.

„Nejdříve s tím měla problém a jela do léčebny. Když si doktoři mysleli, že je v pohodě, tak jí pustili. Hned druhý den se předávkovala a nechala mě tu samotného s tátou a Kirou,” šeptal jeho zraněným hlasem.

„Nikdo nevěděl, proč to udělala ani já ne. Ten den za mnou přišel otec a začal mi povídat o tom jaká to byla kráva a jak byla žárlivá. Já jsem se neudržel a vrazil mu pěstí. Ten čurák mi vyhrožoval, že mě za tohle zavřou a podobný sračky. Víš jak jsem se dověděl, proč to udělala? Kvůli tomu kreténovi to udělala. Řekl jí, že má milenku. Že nás chce opustit jenom kvůli nějaký krávě z bordelu. Že nás už nikdy nechce vidět. Že o nás nestojí a že jsme nikdy a nikdy nebudeme jedna milující rodina jako ty ostatní. Řekl, že kdybych se nenarodil, tak by to tak bylo. Řekl, že za tohle všechno můžu jenom já. Nakonec další den odjel s Kirou pryč. Na stole nechal ten čurák vzkaz: Způsobil si její smrt, radši se zabij! Po přečtení jsem ten vzkaz roztrhal, šel do koupelny, vzal si žiletku a chtěl jsem si sáhnout na život. Udělal jsem to, jenže Adrian přijel a zastavil mě. Alkohol a prášky jsou jediný řešení, co mi pomáhá. Nedokážu pustit z hlavy to, co mi řekl. Nedokážu z ní ani pustit máminu smrt. Prostě nic,” rozbrečel se ještě víc. Bylo mi taky do breku. Tohle udělá jenom hajzl, kterej si neváží svých vlastních dětí.

„Shawne, já-já nevím, co na tohle říct. Pojďme si říct narovinu, že se tvůj táta chová jak zmrd a jestli ho potkám někde na ulici s tou courou, tak mu taky vrazím pěstí, protože tohle není normální. Chápu, že pro tebe je alkohol a prášky řešení, ale přestaň s tím, protože jinak skončíš, tak jak to ten zmrd chce. Ublížil bys stovkám lidem, kteří tě mají rádi včetně mě. Nedokážu si představit, že bys tu nebyl. Jsi součást mého života,” pevněji jsem stiskla jeho ruku na znamení, že je to pravda. I on mi můj pevný stisk oplatil.

„Děkuju, že tu pro mě jsi Mel,” utřel si slzy a usmál se. Úsměv jsem mu oplatila.

Omlouvám se, že teď týden nevyšla kapitola, ale nějak jsem se na to vybodla. Taky se omluvám za kratší kapitolu. Tak co říkáte na Shawnův problém?

Try Again | Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat