4.

1.1K 66 4
                                    

Pohled Marcuse

Probudil mě zvuk budíku. Posadil jsem se a protáhl se. Mobil jsem měl na opačné straně pokoje. Stoupnul jsem si a šel ho vypnout. Bylo 7:15.

„A do prdele!"

Místo toho, abych se šel připravit, jsem se snažil vzpomenout, co se minulou noc stalo. Byl jsem v pokoji, přišla jedna holka, ptala se po Melanie, poté se mi srala do života a potom jsem se s ní vyspal. Nebo jsem jí znásilnil? Na tom nezáleží. Hlavně, že jsem si užil.

Tohle jestli se dozví moje sestra, tak jsem mrtvý. Rozhodl jsem se obléct. Přece jenom kdyby se někdo vzbudil, bylo by divný, že tu chodím nahý.

Oblékl jsem si boxerky, kalhoty, triko, přehodil přes sebe nějakou vytahanou mikinu, obul boty a šel do školy.

***
„Donesl ti ten úkol?" zeptal jsem se Matta a otočil se na Chrise.

„Ano," zamumlal.

„Bude ta holka držet jazyk za zuby?" kývnul na Caroline.

„Jo," zašeptal jsem.

„Vrznul sis?" zašklebil se Matt.

„Hm?" neposlouchal jsem ho.

„Jestli si s někým spal," zopakoval.

„Proč bych ti to měl říkal?" odpověděl jsem.

„Moje věc jestli se vyspím s támhle tou nebo s tamtou," hodil jsem po něm vážný výraz.

Matt se otočil a šel "balit" holky. Dneska ho mám dost. Nebude se mi přece srát do života. Pokud bych se vyspal se žirafou nebo s mojí mámou, může mu to být jedno. Někdo mi poklepal na rameno. Otočil jsem se a stála tam Anette, Melanie kamarádka.

„Co je!" křikl jsem po ní.

„Pr-omi-ň," zakoktala.

„Přijde Mela-" nedokončila větu, protože jsem jí přerušil.

„Radši jdi pryč než ti jednu vrazím!" prskl jsem jí do obličeje.

Naštěstí tuhle konverzaci nikdo neslyšel. Otočil jsem se a odešel do třídy. Otravní jsou všichni!

Pohled Melanie

„Zase jsem vyhrála!" vykřikla jsem radostně.

„To je toho," zesmutněl Martinus.

„Hlavně nebreč," zasmála jsem se.

„Citlivko," dodala jsem a on se na mě podíval.

„To odvoláš!" křikl.

„Co když ne?" ušklíbla jsem se.

„Tak ti dám pusu," usmál se.

Byla jsem zaskočená tím, co řekl. Vážně by mi dal pusu? Tomu nevěřím.

„Odvolávám!" vzdala jsem se a spadla na pohovku.

„Nechceš si pustit film?" po chvíli se ozval.

„Mohli bysme," unaveně jsem odpověděla a šla do kuchyně udělat popcorn.

„Co si pus-" nedořekl větu, protože jsem ho přerušila.

„Něco prostě vyber,"

Popcorn jsem vyndala z mikrovlnky a šla si sednout na pohovku k Tinusovi. Vybral nějakou komedii. Popadla jsem deku a přikryla nás. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a začala pojídat popcorn.

Try Again | Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat