1.Tłok na korytarzu

1.4K 56 10
                                    

Pierwszy dzień nowego roku szkolnego zawsze jest trudny. Tak było i tym razem. Wszyscy uczniowie martwili się nadchodzącymi lekcjami, jednocześnie byli podekscytowani nowy uczniami, którzy od dziś będą uczęszczać z nimi na zajęcia. Nagle  do jednej z sal weszła pani Bustier, uciszając uczniów.

-Dzień dobry dzieci. Proszę o chwilę uwagi, chciałabym wam przedstawić nasze nowe uczennice: Kagami Tsurugi i Rebecca Sourire. Dziewczęta będą uczęszczać z wami na zajęcia. Mam nadzieję, że ciepło je przyjmiecie.- powiedziała nauczycielka. Kagami była znana już z sytuacji, gdy zmieniła się w Ripostę, natomiast Rebecca dopiero wczoraj pojawiła się w Paryżu. Miała niebieskie oczy i krótkie, czarne włosy. Była kuzynką Marinette.

Po sprawdzeniu listy obecności i omówieniu spraw organizacyjnych nastolatkowie szturmem opuścili klasę. Na korytarzu panował tłok. Wszyscy chcieli jak najszybciej wyjść z budynek. Marinette idąc przed siebie potknęła się o jakąś książkę. Wiedziała, że upadnie na twarz, w myślach widziała już jak wszyscy się z niej śmieją. Nagle poczuła silne ramiona trzymające ją nad ziemią. Uniosła głowę i zobaczyła przystojnego chłopaka. Jego włosy miały czarny kolor z turkusowymi końcówkami, a oczy posiadały taki sam odcień niebieskiego. 

-Hej, nic Ci nie jest?- zapytał po chwili.

-Wszystko w porządku. Dziękuję za pomoc.- odpowiedziała.

-Nie ma za co...-nie potrafił dokończyć.

-Marinette. Jestem Marinette.

-W takim razie nie ma za co Marinette. Mam na imię Luka.- mówiąc to podał granatowowłosej rękę w przyjacielski sposób. Nastolatek uśmiechnął się na co dziewczyna się zarumieniła. 

Całą sytuację zza ściany obserwowała ostatnia z nowych uczniów- Linda, która dołączyła do klasy z Luką. Jej mina wskazywała na niezadowolenie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam wszystkich.

Rozpoczęłam pisanie nowego ff o miraculum. Tym razem występują tu Kagami i Luka. 

"Miraculum: Zagubiona w wolności" oczywiście będzie regularnie kontynuowana, tak samo jaki i to opowiadanie.

Piszcie co sądzicie o tym rozdziale i pomyśle na to opowiadanie.

Pozdrawiam wszystkich!

Miraculum: Bezwartościowa miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz