-Cześć dziewczyny, Marinette mam do Ciebie pytanie.- powiedział Adrien.
-Do mnie?!- granatowowłosa otworzyła usta ze zdziwienia.
-Tak, chciałbym się dzisiaj z Tobą spotkać po szkole, pójdziemy do parku lub kawiarni. Zgadzasz się?- zapytał niepewnie.
-To bardzo dobry pomysł. Ona się zgadza, jesteście umówieni.- wtrąciła się Alya, która obawiała się, że jej przyjaciółka mogłaby powiedzieć coś nie tak.
-Super, w takim razie do zobaczenie.-dodał blondyn i wyszedł z sali.
Nastolatki zaczęły piszczeć, gdy nagle do ich ławki podeszła Rebecca, która od razu rozpoczęła rozmowę z Alyą .
-Co wy znów wyprawiacie?- zapytała.
-Nie uwierzysz z kim Mari idzie na randkę!- krzyknęła nastolatka.
-Moja kuzynka idzie na randkę? To nieźle. Zgaduję, że to ten komputerowy geniusz Max.
-Nie!
-To może Nathaniel?
-Chyba zwariowałaś.- krzyknęła.
-W takim razie, ten DJ, który siedzie w pierwszej ławce?
-Ten DJ jest moim chłopakiem.- dodała mulatka.
-Ok poddaję się, kto jest tym szczęśliwcem?
-Adrien Agreste.
-Nie. Stop. To chyba najpopularniejszy model w Paryżu. W takim razie życzę powodzenia. Ej, Marinette nie zepsuj tego chociaż raz w życiu.- tym razem zwróciła się do granatowowłosej, która bujała w obłokach.
W tym samym czasie Linda już dotarła do swojej sali.
-Jaką książkę wypożyczyłaś?- zagadnął Luka.
-Co?
-Miałaś iść do biblioteki.- dodał widocznie zakłopotany.
-Biblioteka była zamknięta, więc poszłam jeszcze do łazienki.- szybko odpowiedziała, wymyślając wymówkę.
-Rozumiem. Wiesz, na następnej przerwie pójdę zaprosić Marinette na randkę, dzisiaj na romantyczny spacer, myślisz, że to dobry pomysł?
-Na pewno będzie zachwycona.
-Może chciałabyś pójść tam ze mną, abym poczuł się pewnie?
-Jasne,z przyjemnością.
Po tych słowach chłopak ujął dłoń koleżanki, a jej serce zabiło szybciej. Jednak ten dzień będzie ciekawszy niż komukolwiek mogłoby się wydawać...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z góry przepraszam za błędy.
Piszcie, czy rozdział Wam się spodobał;)
Pozdrawiam wszystkich!
CZYTASZ
Miraculum: Bezwartościowa miłość
Fiksi PenggemarW szkole pojawia się nowy uczeń- Luka. Przystojny chłopak od razu zwraca uwagę na Marinette. Walcząc o jej względy zaprzyjaźnia się z siostrą Adriena, której także nie jest obojętny. Sprawy zaczną się komplikować, gdy Adrien zrozumie swoje uczucia d...