A konyhába érve elfogyasztottuk a reggelit, majd visszamentem felkelteni a bátyám.
- Yoongi, ébresztő. - simítottam arcára.
Válaszul morgott egyet.
- Kelek már. - állt fel. - Hol voltál tegnap? Kerestelek, de nem találtalak sehol és miután mondta Namjoon, hogy találkozott veled és sírva elrohantál, még jobban megijedtem. Jól vagy? - ölelt magához.
- Igen. - csak ennyit mondtam az egészre.
- Biztos? - nézett a szemembe.
- Nekem most mennem kell. - pusziltam meg és bementem a szobámba.
Felöltöztem, majd telefonomért nyúlva úgy döntöttem elviszem sétálni Hunter-t. Lementem a nappaliba és fülesem bedugva kiléptem a házból. Rátettem a kutyámra a pórázt és már indultunk is. A megszokott úton haladtunk, amikor valami zajt hallottunk mögülünk. Nem mertem megfordulni ezért inkább futni kezdtem, ami elég nehéz volt mivel kiskutyám folyton hátrafelé ugatott. A kapunkba érve valaki a hátamra ugrott és eltakarta a szemem.
- Engedj el! - kiabáltam és próbáltam lehámozni magamról a tenyerét.
- Shh. - csitított. - Meglepetés! - kiabálta fülembe.
Ismerős volt a hangja, de nem tudtam hova tenni. Levette a kezét én pedig lassan hátra fordultam. Kezem szám elé kaptam és könnyezni kezdtem. Ott álltak mögöttem és mosolyogtak. Az ő szemük sem maradt száraz.
- Hiányoztunk? - kérdezték elcsukló hangon.
- Istenem. - tettem le a kezeim és szorosan megöleltem mindannyijukat. - Lisa, Jessica, Sarah, Melissa. - szorítottam őket amennyire csak tudtam.
- Megijedtél mi? - nevetett Sarah.
- Eléggé. - utánoztam cselekedetét.
- Most már értem régen miért te futottál a rendőrök elől mindanyóink helyett. - szólalt meg Jessica lihegve.
- Na, igen. Mennyi bajt okoztunk. - mosolygott Lisa.
- Gyertek be. - nyitottam ki a kaput.
- Mi mennénk csak - mutattak Hunter-re, akinek nem voltak szimpatikusak a lányok.
- Legközelebb ne támadjatok rám, ha kutyával vagyok. - engedtem be a házba.
- Meg fog enni! - kiabált Melissa.
- Dehogyis. - nevettem.
- Láttad, hogy nézett rám? - fordult felém barátnőm riadt arccal.
- Igaz is, jobb lesz, ha nem mész a közelébe. A magadfajta lányok a kedvencei. - suttogtam. - Ott jön! - kiabáltam hirtelen.
Melissa Lisa hátán kötött ki, annyira megijedt. A többiekkel már a földön feküdve nevettünk
- Szállj már le! - lökte le magárol. - Eltörik a hátam. - nézett a földön ülő barnahajú lányra.
- Hát, amilyen gyenge vagy nem is csoda. - nyújtotta ki rá a nyelvét.
- Te kis - ugrott rá Lisa.
Elkezdtek birkózni mi pedig őket nézve szurkoltunk hol az egyiknek, hol a másiknak.
- Mi ez a hangzavar? - kiabált ki az ablakon a bátyám.
- Nézd kik jöttek! - mutattam a többiekre.
- Csak ne kelljen a rendőrségre mennem megint. - mondta nevetve.
- Szia Bagel boy! - kiabáltak a lányok.
Testvérem csak mosolyogva a fejét rázta.
- Inkább gyertek be. - zárta vissza az ablakát.
- Annyira imádom. - nevetett Sarah.
- Még mindig az én bátyám! - néztem rá szúrós szemmel.
- Oké, nyugi. - tette fel védekezés képpen a kezét.
- Most már tényleg menjünk be, hideg van. - dörzsöltem meg a karom.
- Oké. - kelt fel a birkózó páros is.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Változtass! (RM F.F)
Hayran KurguMiért kéne az előre megírt sorsunk követni? Másoknak akarunk megfelelni ahelyett, hogy a mi érdekeinket helyeznénk előtérbe. Tűnj ki a tömegből! Változtass!