Vzpomínky

1.2K 50 6
                                    

Teddy byl nervózní. Ani nevěděl proč. O svých rodičích věděl vše, co o nich věděla i jeho babička. Jenže tu bylo i něco, o čem ani ona nevěděla. To něco bylo uschované ve vzpomínkách jeho matky, otce a dalších lidí, kteří je znali. Jeho rodiče své vzpomínky uchovali těsně po tom, co se Teddy narodil. Tehdy byla nebezpečná doba a oni se báli, že se nedožijí druhého dne. Chtěli tedy, aby jejich synovi po nich alespoň něco zůstalo.
Své vzpomínky předali jeho babičce s tím, že až Teddy dosáhne deseti let, má mu je ukázat. Teddy měl být první, kdo ony vzpomínky uvidí. Jeho babička byla sice zvědavá, ale slovo dodržela.

Teddy si otřel zpocené ruce do kalhot a vstoupil do pokoje po jeho matce. Nyní zde byla spousta harampádí. Nedávno sem přibyla myslánka po zesnulé sestře jeho babičky, Narcisse. Narcissin manžel Lucius zemřel rok poté, co ho propustili z Azkabanu a její syn Draco o myslánku nestál, takže teď myslánka trůnila uprostřed  už tak přeplněného pokoje.

V místnosti už seděla i jeho babička, v ruce zkumavky plné stříbřité tekutiny.
,,Chceš, abych se podívala s Tebou, nebo se podíváš raději sám?" zeptala se ho s chabým úsměvem. Sama nevěděla,co si o celé záležitosti má myslet.
,,R-Radši sám,'' vysoukal ze sebe.
,,Tak dobře, jednu z těch zkumavek si vyber a vylij ji do myslánky. Pak do ní potop hlavu.'' Podala Teddymu jednu z nádobek. Teddy si ji od ní převzal a podle pokynů ji vylil. Pak se ale zastavil a na babičku se tázavě podíval. Ta si jeho pohledu všimla. Dodala proto: ,,Neboj, neutopíš se.'' Teddy jen přikývl a ponořil hlavu do stříbřité tekutiny.

Tak co, jaké máte názory? Vy, kteří jste četli moji první verzi - je to lepší, nebo to mám smazat a vrátit se k původnímu příběhu? Nebo mám přestat psát úplně? Budu ráda za jakoukoliv radu a kritiku.

A jinak - co si myslíte, že bude v těch vzpomínkách? Já už je mám vymyšlené, ale jestli Vás něco napadne, budu ráda, když mi to napíšete. Třeba je i využiji.
        Huffleclaw Girl

Cover mám od úžasné ettelwen_

Teddy Lupin: Život v tajemství ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat