Doupě

374 25 3
                                    

,,Teddy, ať mě netahá za vlasy!" vykřikla Dominique.
,,To není pravda!" ohradil se Fred a pustil ji.

Kolem Teddyho se prohnal Albus s Rose.
,,Dej mi to, je to moje!" vřískla Rose.
,,Tak si pro to pojď," vyplázl na ni Albus jazyk a rozeběhl se ven na zahradu. Rose za ním.

Teddy se sám pro sebe musel usmát. Vážně si myslel, že si tu odpočine a vyčistí hlavu?

Teddy, dej chvilku pozor na Huga, Lily a Rox," požádala ho Hermiona a odběhla do kuchyně, odkud se začínal linout nepříjemný zápach.
Hermiona se sice nikdy pořádně vařit nenaučila, ale její kouzla dokázala zachránit téměř vše.
A Teddy doufal, že se jí to i tentokrát podaří.
K večeři měl být guláš. Jistě, spousta lidí jedla na Vánoce krocana, ale zkusili jste někdy dělat krocana pro více jak třicet lidí? To prostě Molly odmítala.
Ale guláš byl dobrá náhražka.
Teddy nikdy nejedl nic lepšího.
Guláš se rozplýval na jazyku, maso se rozpadalo. Dohromady to vše tvořilo hotové kulinářské umění.

Hugo se rozbrečel. Přiběhl Ron a vzal ho do náručí. Teddy to pochopil jako vysvobození a tiše se vypařil na půdu. Věděl totiž, že spousta věcí z Grimmauldova náměstí se přesunula právě sem a jeho napadlo, že by se mohl něco dozvědět ohledně Rigel,  nebo Lyce.

Teddy se přehraboval ruzným haraburdím. Proč tu měli gumovou kachnu? A k čemu slouží ta krabice s tlačítky? A co ta knížka Mé kouzelné já, co to zase je?
Teddy však věděl, proč to všechno tady je. Molly nerada věci vykazovala a Artur je rád vylepšoval.

Pak konečně narazil na krabici s nápisem 'Grimm. nám.' Teddy zajásal a otevřel ji. Uvnitř byla spousta portrétů a fotografii. Na všech z nich byl Sirius. Na těch, kde byl mladší se šklebil a právě ty Teddyho zaujaly. Na jedné z nich ke své hrůze spatřil Rigel. A rovnou dvakrát.

Obě dívky se však od Rigel lišily. Jedna měla oči plné nenávisti, druhá, ta mladší, byla tak nějak nad věcí, ale smutná.
Druhá z dívek byla Teddyho babička, ale to by pak znamenalo, že ta první, Rigel více podobná, byla Bellatrix.
Co ta ale mohla mít společného s Rigel? Vždyť umřela v bitvě o Bradavice. Zhruba půl roku po narození Rigel.
Teddy se zarazil. Cože to říkal Klobouk?
Že ta dívka, které je Rigel podobná, umřela v bitvě o Bradavice.
Ale to přeci nebylo možné. Rigel přeci nemohla být její dcera. Vždyť o Bellatrix bylo známo, že byla pravou rukou Pána zla. A Rigel byla vždy milá, pravda občas trochu otravná, ale mouše by neublížila.
Ale na druhou stranu; jeho babička byla její sestra, vyrůstala s ní. Bellatrix na ni měla větší vliv než na Rigel.

Ale Teddy tomu stejně nemohl uvěřit. Neměl po tom vůbec pátrat.

Ale stejně mu na tom pořád něco nesedělo. Měl pocit, že zjistil jen kousek skládanky.
Vždyť, ačkoli byla Rigel dcera Bellatrix, nemohla s ní mít tolik stejnou mysl, aby si toho Klobouk všiml....

Muheheh, je to tady, ale ještě ne celé.
Tahle knížka bude mít už asi jen pár kapitol. Ale nebojte, bude další díl. A nebo se mi v hlavě zase něco pohne, a vše bude úplně jinak.

Mám na Vás takovou otázečku. Název pro tuhle knížku byl jen provizorní a já s ním vůbec nejsem spokojena.
Nemáte někdo nápad, jak by se to mohlo jmenovat?
Název dalšího dílu už mám, bude to 'Odhal svá tajemství'

Díky moc za rady
Huffleclaw Girl




Teddy Lupin: Život v tajemství ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat