Teddyho probudilo bolestivé kopnutí do holeně.
Chvíli nevěděl, co se to děje, ale pak se probral úplně. Seděl v lavici na dvouhodinovce lektvarů a už asi potřetí ho musela Rigel budit.
Profesor Slughorn měl velmi uspávací hlas a vedl dlouhý monolog o průběhu jeho hodin. Rigel byla nejspíš jediná, kdo dával pozor.
Lyc z nějakého důvodu na hodině nebyl. Vlastně se neukázal už od včerejší večeře. Teddy se Rigel a Samem si mysleli, že se mu jen udělalo špatně, ale na ošetřovnu je Madam Pomfreyová ani nepustila.
Teddymu se v hlavě honila různá vysvětlení. Třeba dostal dračí spalničky a musel náhle odjet domů, nebo....
,,Safra Teddy, dávej pozor!" sykla mu do ucha Rigel.
Profesor stále mluvil, ale už změnil téma.
,,Jak jistě mnozí z Vás ví, občas pořádám taková malá setkání pro několik lidí. Říkám tomu Slug Club a je velká čest být jeho členem. A proto, že jsem již v některých z Vás zahlédl jistý talent, rád bych Vás pozval na naše první setkání tohoto roku, které se odehraje v pondělí, od šesti večer. Nemusíte se bát, že zmeškáte večeři, občerstvení bude zajištěno," profesor neustále těkal očima po třídě. ,,A nyní k tomu, koho bych rád pozval. Jsou to Samuel Wood, Sacharissa Ollivanderová, Aghata Shafeqová, Anette Fawleyová a Edward Lupin."
Teddy při zaslechnutí svého jména zpozorněl. Vážně bude muset jít na nějaký přihlouplý večírek?
V tu chvíli ale zazvonilo a on se s Rigel, Samem a Lucy zvedli židle a chytali se odejít.
Profesor je ale zastavil.
,,Slečno, mohu se zeptat na Vaše jméno?" zeptal se Rigel.
,,Jsem Rigel Hopeová, profesore," odpověděla Rigel zdvořile.
,,Nemohla byste, prosím, na slovíčko? Velice mi někoho připomínáte."
Rigel se ustaraně podívala na své přátele. Ti však jen pokrčili rameny a nechali ji tam napospas profesorovi.
Všem už totiž kručelo v břiše a spěchali na oběd.Co se to děje? Nejdřív bez jakéhokoliv vysvětlení zmizí Lyc a teď opět Rigel někoho někomu připomíná. Ale třeba to jsou jen žvásty. Klobouku i profesorovi nejspíš šplouchá na maják.
Ale zase na druhou stranu.... Rigel o své rodině nic neví. Prý se objevila na prahu dětského domu jen se svým jménem. Rigel Beatrice Hope.
Všechny tyto myšlenky se honily Teddymu hlavou během toho, co se ládoval krůtí nádivkou.
,,Teddy, Rigel mi něco o Slug Clubu něco řekla. Slughorn si vždy vybere několik studentů, které zve na večírky. Většinou vybírá podle jejich rodičů, ale občas se tam dostane i někdo jen podle svých schopností. Už dlouho ale nepozval někoho, kdo má v příbuzenstvu smrtijeda. Říká se totiž, že lord Voldemort také chodil do Slug Clubu a že mu Slughorn řekl něco, co neměl. Od té doby se vyhýbá všemu, co je s ním spojeno," vytrhla ho ze zamyšlení Lucy.
,,To je fajn, ale proč mi to říkáš?" zeptal se Teddy trochu nerudně.
,,No víš... já jsem Tě chtěla poprosit, abys tam šel a pozdravoval ode mne Owena Pastorka. To je ten střelec, který hraje za Havraspár, víš koho myslím," řekla Lucy a červenala se až za ušima.
Jistě, že Teddy věděl, koho myslí. Vždyť o něm básnila už třetí den v kuse.Další kapitola je na světě. Omlouvám se za delší neaktivitu, ale neměla jsem čas a ani připojení k wifi.
Počítala jsem to a Slughornovi je asi tak sto let. Ale já ho pro příběh potřebuju, takže ho ještě rok nechám učit.
Jinak samozřejmě vím, že v češtině je to Křiklan, ale musíte uznat, že Slug Club zní lépe než Křiklův klub.Užívejte čtení.
Vaše Huffleclaw Girl
ČTEŠ
Teddy Lupin: Život v tajemství ✔
FanfictionKaždý má nějaké tajemství. U někoho je to malichernost, u dalších něco životně důležitého a snaží se to utajit za každou cenu. A někdo to své ani neví. Pravda ale vždy vyjde najevo. Někdy na sebe nechá dlouho čekat a pak náhle udeří, jindy se zas o...