Teddy byl opět v lese.
Vedle něj stál Harry, odhadem mu bylo tak sedmnáct. V ruce si pohrával s nějakým malým předmětem.
Najednou zašeptal:,,Jsem připraven zemřít." Teddymu po těch slovech přeběhl mráz po zádech. Byl Zapovězeném lese. Těsně před tím, než se Voldemort opět pokusil zabít Harryho.Z onoho malého předmětu se vznesl kámen. Harry jím třikrát otočil.
Najednou se objevily čtyři osoby. Byli průsvitní méně než duchové, ale rozhodně více průhlední než živý člověk. Jeden z nich vypadal stejně jako Harry. 'James', pomyslel si Teddy. Vedle Jamese stála žena, Lily. Nejblíže k Teddymu byl Sirius.
Pak si všiml svého otce, rozbušilo se mu srdce. Před chvílí jeho otec zemřel, ale teď stál přímo před ním. Ani jeden z nich tam nebyl doopravdy, avšak Teddymu se začaly hrnout slzy do očí.Najednou Lily promluvila. ,,Byl jsi statečný."
,,Už jsi skoro tam," řekl James. ,,Velmi blízko. Jsme na Tebe tak pyšní."
Harry se náhle zeptal. ,,Bolí to?"
,,Umírání? Vůbec," řekl Sirius. ,,Rychlejší a snazší než usínání."
,,A on to bude chtít udělat rychle," řekl Remus. ,,Chce se s Tebou vypořádat."
,,Nechtěl jsem, abys umřel," řekl Harry. ,,Nikdo z Vás. Omlouvám se-" Mluvil spíše k Teddyho otci, než k ostatním.
,,-zrovna, když se Ti narodil syn.....Remusi, omlouvám se."
,,Já se taky omlouvám," řekl Remus. ,,Omlouvám se, že ho nikdy nepoznám......ale on bude vědět, proč jsem zemřel a doufám, že to pochopí. Snažil jsem se vytvořit svět, ve kterém bude moci žít lepší život."
Teddy se přestal bránit slzám. Nechal je, aby mu zaplavily oči. Ani nevěděl, jak se ocitl v babiččině náručí.Tak co na to říkáte? Čekali jste tuhle vzpomínku?
Myslím, že touhle to ukončím a konečně se dám do psaní příběhu.
Omlouvám se, pokud něco není tak, jak v knize, ale doma mám jen anglické vydání a musela jsem si zahrát na překladatelku.
Chtěla jsem to vydat už dříve, ale tak nějak jsem si u toho znovu pobrečela, tentokrát však ne kvůli Removi, ale kvůli Teddymu.
Jen tak mimochodem, všimli jste si, že je to první kapitola, ve které není slovo vzpomínky?
Jinak samozřejmě budu ráda za hlasy, komenty popřípadě sdílení.
Také se můžete kouknout na můj insta huffleclawgirlHuffleclaw Girl
ČTEŠ
Teddy Lupin: Život v tajemství ✔
FanfictionKaždý má nějaké tajemství. U někoho je to malichernost, u dalších něco životně důležitého a snaží se to utajit za každou cenu. A někdo to své ani neví. Pravda ale vždy vyjde najevo. Někdy na sebe nechá dlouho čekat a pak náhle udeří, jindy se zas o...