Záhada října 1997

428 25 3
                                    

Ne, nevycházelo to. Ať Teddy počítal, jak počítal, pořád mu nešlo do hlavy, kdy stihla být Bellatrix těhotná.

Rigel se na prahu dětského domu objevila druhého října.
Akce 'Sedm Potterů', které se Bellatrix zúčastnila, se odehrála 27. července.
A ačkoli byla Bellatrix šílená, Teddy pochyboval, že by v sedmém měsíci těhotenství zvládla létat a metat kletby všude kolem sebe.

Nebo se Rigel mohla narodit předčasně. Ale to Teddymu také nesedělo. Tak nějak předpokládal, že Rigel by přepravu k dětskému domu určitě nepřežila.
Navíc, podle toho, co mu Rigel řekla, nepotřebovala žádnou speciální péči, kterou by, jakožto předčasně narozená, určitě potřebovala.

Ach, kdyby tak měl někoho, komu se svěřit. Babička byla teď moc daleko, Lyc měl svých problémů dost, Sam měl pořád hlavu v oblacích a Lucy by tím jen vyplašil a stejně by mu nepomohla. A Rigel to říct už tuplem nemohl.
Harry se vždy chodil radit k Brumbálovi, jenže ten byl už dávno po smrti.
Ale co kdyby se Teddy poradil s jeho nástupcem?
Profesorka McGonagallová byla vždy klidná a nad věcí, ta by mu určitě pomohla.
Ano, Teddy dospěl k řešení. Zítra jí to vše poví.

S touto myšlenkou se Teddy ještě více zavrtal do žluto-černých pokrývek a usl.
Jeho sny však nebyly poklidné. Neustále mu něco nešlo do hlavy. A nebylo to Bellatrixino těhotenství. Bylo to něco jiného.

Vždyť, dítě vždy něco dědí po obou rodičích. Ano, může být jednomu z nich více podobné, ale ne jako kdyby mu z oka vypadl.
A i kdyby ano, kdo byl otcem Rigel? Rodolphus, manžel Bellatrix, asi těžko. Ti dva se nemilovali, zato však Bellatrix dlouhodobě usilovala o Voldemortovu přízeň. Ale to přeci....ne, fuj!

Sen se postupně změnil na nejhorší noční můru.

Ahoj, ano pořád žiju!
Tohle je poslední kapitola tohohle dílu.
Prosím, poraďte. Jaký by byl vhodný název pro tuhle povídku? Napadá mě Tajemství nejstarší dcery Blacků. Ale preferovala bych něco kratšího, jenže mě nic nenapadá.

Díky za podporu a připadné návrhy na název. A nashle u dalšího dílu s názvem Odhal svá tajemství.

Huffleclaw Girl

Teddy Lupin: Život v tajemství ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat