Ohlédnutí za vzpomínkami

773 42 0
                                    

,,Tak co?'' zeptala se Andromeda nedočkavě.                                                       ,,Babi, proč jste mamku pojmenovali zrovna Nymfadora? Vždyť je to úplně příšerný.''                                             Andromeda si povzdechla. Musela uznat, že to byl nešťastný výběr jména. 
,,To byl nápad Teda, tvého dědy. Nymfadora znamená ''dar od nymfy''. Nymfy jsou v mudlovské řecké mytologii krásné víly chránící řeky, lesy a ostatní přírodu. Prý jsem mu nymfu připomínala a Dora byla opravdu dáreček.''
Pak rychle obrátila list. Byla zvědavá, jaké vzpomínky její dcera vybrala.         
,,A co ty vzpomínky?'' zeptala se.         
,,V jedné měla mamka prasečí rypák. Tys na ni zavolala ''Nymfadoro'' a on se jí rázem přeměnil zpět do normálu.''   
 Andy se usmála.
,,To byla jediná výhoda jejího jména. Vždy se nechala tím tak vytočit, že ať už si na obličeji udělala cokoliv, rázem to zmizelo.''

Teddy pokračoval.                                     ,,V další brečela kvůli nějakému klukovi, který ji urážel. Byl tam i Charlie Weasley.''                                         ,,Nakonec naštěstí pochopila, že ten kluk stojí za starou bačkoru a že na toho pravého si bude muset počkat.'' 

,,Ve třetí byl i táta. Asi se s mamkou moc neznali. Bylo to na Grimmauldově náměstí, byli tam i ostatní členové Fénixova řádu.
,,To bylo asi těsně po tom, co tvoje mamka do Řádu vstoupila. Možná jedno z prvních setkání s tvým otcem.''
Zatím to pro Andromedu nebyly žádné novinky. O to byla zvědavější, co přijde.

,,Nevím, jestli ti tu poslední mohu říct,'' řekl Teddy a trochu zrudl.           ,,Nech mě hádat. Má to něco společného s tvým narozením. Bála se, že ji vyhodím z domu. Mluvila o tom s Molly.''                            
Teddy jen překvapeně vykulil oči. Bylo tolik vzpomínek a ona ji uhádne.   Jeho babička si toho výrazu všimla.
,,No co, když jsem sháněla vzpomínky od ostatních, Molly mi dala vzpomínku, kde se jí Dora svěřuje. Předpokládám ale, že ji nepotřebuješ vidět znovu.''     
 ,,Ne, to ne''

 Andy se usmála a podala mu další zkumavku.
,,Remus tam dal mnohem více vzpomínek. Nic jsem o něm nevěděla, takže se rozhodl Ti to povědět sám.''                                                                         Teddy si od ní lahvičku převzal a její obsah vylil do myslánky. Pak opět ponořil hlavu do stříbřité tekutiny a vydal se do vzpomínek svého otce.

Vím, že jsem slíbila, že další kapitola budou Removi vzpomínky,  ale nějak mne nenapadají ta vhodná slova. Takže jsem napsala alespoň tuhle krátkou kapitolku.
Budu ráda za každou hvězdičku, radu a kritiku
     
        Huffleclaw Girl

                                                                                

Teddy Lupin: Život v tajemství ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat