Cz 2 R1.

10 0 0
                                    

Ja.Młoda kobieta po studiach pracująca w szpitalu jako chirurg. Tak w ostatniej chwili zmieniłam zdanie co do swojej przyszłości.Kiedy wchodzę do szpitala głównym wejściem wita mnie już recepcjonistka,która ma dla mnie kolejne karty pacjentów,do których trzeba zajrzeć w ciągu dnia.Jak zawsze dużo roboty no i to czego chyba nie lubię najbardziej. Zmiany w operacjach mianowicie zmiana osoby ,która ma asystować. Nie znoszę tego mogli by mnie chociaż powiadomić.
- Anna dlaczego znowu będzie mi asystować ta młoda praktykantka?
- Przecież musi się kiedyś nauczyć swojego zawodu prawda ?
- Owszem ale dlaczego akurat asystując mi ? Przecież wiesz że to są ważne operacje. Tu liczy się ludzkie życie a nie czy ta młoda się czegoś nauczy.
-Oj zrozum. Ma zapał do pracy więc dlaczego by tego nie wykorzystać? Przecież my doceniamy pracowitych ludzi w tym szpitalu.
- Tak,to dziwne pracuje tu już 4 lata ,a jeszcze nikt mnie nie nagrodził za moja pracę i mój zapał do niej.
- Po prostu tak ma być i koniec.
Tak to była szefowa oddziału. Bardzo jej nie lubię bo zawsze wpisuje mi studentów bądź praktykantów. Żeby nie było nic do nich nie mam ale nie pozwolę sobie aby ktoś narażał człowieka na śmierć.

Heej hej druga część. Dzisiaj krótko następnym razem będzie więcej

Wszystko Czego Chce Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz