-Evelin vezi ca ies putin.
Atunci o aud pe sora mea, vrand sa deschida usa.Ies val vartej din bucatarie si ma duc la ea.
-Ce crezi ca faci ,esti nebuna?
Incep eu sa tip la sora mea.
-Evelin scuze stiu ca nu am voie sa ies din casa.
Atunci o vad pe micuta mea sora cum incepe sa planga,asa ca o cuprind in brate.
-Uite Irame nu vreau sa te cert dar sti foarte bine despre ce se poate intampla daca iesi.
-Bine.
Spune ea ,si dupa pleaca,ma doare sufletul ca trebuie sa ma port asa cu ea.
A scuze am uitat sa ma prezint .Eu sunt Evelin o fata nu foarte mare de statura dar cu o ura foarte mare pentr-u acei tirani,vampirii.
Eu traiesc singura, impreuna cu sora mea Irame.Poate ati
observat ca ma port mai dur cu ea dar are doar 16 ani si nu o pot lasa asa.Eram foarte fericite inainte ca vampirii sa ne
asupreasca ,atunci traiam fericite cu parintii nostri.Dar din pacate ei au murit din cauza vampirilor si de atunci trebuie sa am grija de naiva mea surioara.Nu vreau ca si ea sa pateasca ce au patit parinti nostri.Si stiu ca o ranesc ca nu o las sa iasa din casa sau sa vorbeasca cu prietenele ei,dar nu pot risca sa fie atacata.
Nu vreau sa ma gandesc, ca va veni o zi cand nam mai sa pot sa-i vad ochisori aia mari ca doua margele albastre.Parul ala lung ca abanosul,sau ca no sa-i pot simti niciodata pielea aia fina si manutele alea mici cand ma trace de par.Stiu ca poate sunt egoista si ma gandesc doar la mine,dar nu pot sa o las sa iasa.
La 18 ani pe care ii am a trebuit sa invat sa ne pot intretine pe amandoua dar si sa o apar pe Irame.
Eu sunt o fire vulcanica,cu o ura imensa in mine,dar si cu o iubire imensa pentr-u sora mea si prietenul meu Ilias,care mereu mia fost aproape si ma ajutat in momente grele.
Parul meu este ca si culoarea aurului,ce imi incadreaza perfect umerii si fata dar si celelalte trasaturi acesta ajungandu-mi pana in zona mijlocului.Tenul meu este unul foarte deschis iar asta imi incadreaza perfect ochii mei de un gri patrunzator,am niste buze usor rozalii si foarte carnoase.Nu pot sa spun ca sunt nu stiu ce frumusete dar am si eu trasaturile mele care ma scot in evidenta.Cu toate ca pe mine nu intereseaza asta.Eu in mijlocul zilei cand trebuie sa ma duc la magazin sau la munca ma deghizez in barbat ,ca sa nu fiu atacata asa usor sau mai rau ,luata ca sclava pentru unul din sugatorii aia de sange.
Cam asta este viata noastra,a tuturor oamenilor,sa traim cu frica ca la orica pas un vampir ne poate ataca.
CITEȘTI
Cand sufletul tau este vanat
RomanceCe faci cand lumea ta este data peste cap de vampiri.Odata noi oameni normali traiam in pace cu vampiri.Dar ce faci cand alt rege trece la conducere ?si ii robeste pe toti si toate. Evelin o fata normala care le uraste rasa si ar vrea sa.i vada pe t...