Nu face asta.....

13 0 0
                                    

Simt cum Damon își deschide ochii și ma privește cu o intensitate pe care nu am mai văzut-o pana acum. Ma simțeam atrasă de el, voiam să-i împărtășesc bucuria mea. Dar îl vad cum se ridica și pleacă, lăsând în urma lui numai un fum de praf. Urăsc când își schimba comportamentul de la o stare la alta, dar bucuria pe care o am acum nu mi-o poate strica nimic. Iau pe mine o rochie mov cu volănașe, lunga pana în pământ, cu o trena în spate la care era ajustata o fundă mare,placandu-mi mai mult la ea ca nu avea decolteu. Asa ca ma simțeam foarte bine purtând-o.
Când ies din camera, vad ca în castel este multă zarva. Ma duc la o servitoare ca să o întreb despre ce este vorba.
-Scuză-mă,ce se întâmplă?
Servitoarea își ridica capul și când ma vede amuteste dar parca nu la mine se uita. Ma întorc și nu vad pe nimeni, când o privesc pe servitoare,aceasta dispăruse ciudat. Ma plimb din coridor în coridor și de abia acum accept faptul ca m-am pierdut.
Ma uit în stânga mea și vad o camera pe care scria ca este camera regelui, dar nu avea cum. Când o deschid, ușa lasă un sunet foarte asurzitor în urma ei, semn ca n-a mai întrat nimeni pe aici de o veșnicie. Intru și ce vad ma degusta.Camera era acoperita de pânză de păianjen, urăsc păianjenii.Ma plimbam prin camera pana ma lovesc de ceva.Era un tablou.Îl iau în brate și îl șterg de praf.Deodata,îl scap spargandu-se într-un milion de ciobulete.In poza era Damon și o fata iar el ținea mana pe pântecul ei,semn ca era gravidă. Ies din camera și încep sa fug.Damon chiar a iubit pe cineva și aceea fata i-a mai dăruit și un copil dar ce s-or fi întâmplat cu ei.
-Evelin!
Ma întorc sa vad cine m-a strigat și o vad pe doamna Melania. Când ajunge aproape de mine îi sar în brate, aceasta părea confuza dar a fost incantata să-mi accepte îmbrățișarea.
-Copila mea ești bine?îmi spune aceasta îngrijorată.
-A iubit-o?întreb eu printre lacrimi.
-Cine sa iubească pe cine? Nu te înțeleg,copila mea.
-Damon,am fost în camera lui și acolo am găsit un tablou cu o fata însărcinată și el.
Când termin de spus vad pe chipul doamnei un rânjet.
-Off,copila mea, aceea era doar sora regelui care din păcate a decedat,îmi spune aceasta și ma mângâie pe creștet.
-Te deranja dacă ar fi iubit pe alta,pentru ca îl iubești,nu-i asa?când aud ce spune aceasta amutesc.Cum să-l iubesc?Nu e imposibil.
-Nu este adevărat,nu l-as putea iubi.
-Nu,dar ai plâns când ai văzut tabloul.
Ma omoară ca aceasta avea dreptate, am plâns, dar nu știu de ce, nu știu ce simt pentru el dar niciodată nu o sa recunosc nimic.
-Doamna Melania, au sosit fetele.
Vine o servitoare și ii spune Melaniei,dar aceasta când aude parca se înspăimântă.
Inaite sa plece o prind de mana.
-Ce fete? Ce încercați toți să-mi ascundeți? Spune-mi te rog!
Spun eu tipand și plângând în același fel.
-Scumpa mea ști...
-Nu ma luat cu de-asta spune-mi.
Rabufnesc eu.
-Au venit pentru rege.
-Pentru cine? Spun eu cu durere în glas.
-Regele își alege soție.
-Ce!!!
Spun eu căzând la pământ.
Dat îmi revin și ma duc în fata castelului, de unde pot zări fetele care au venit pentru rege.
Ma duc mai aproape ca sale pot observa, vad ca înainte ca fetele sa intre în castel își iau câte-o rochie și capa alba. Ma strecor și îmi iau și eu una și fug și ma îmbrac.
Vad ca persoana care întâmpină fetele era chiar Doamna Melania, când vreau sa trec aceasta ma oprește.
-Te cunosc.
Ma întreabă ea cu un anumit interes. Atunci îmi ridic puțin capa ca să ma poată vedea, atunci observ uimirea de pe chipul sau.
-Ce cauți aici trebuie sa pleci.
Îmi spune ea și ma trage de-o parte.
Atunci o opresc și îi spun:
-Nu,nimini nu îmi va priva copilul de iubirea tatălui lui.
Spun și plec. 
Ajung în sala tronului și îl pot zări pe Damon cum analizează fiecare fata în parte. Când ma vede vine cu viteza sa spre mine.
-Te cunosc.
Spune el, respirația lui izbindu-se de fata mea.
-Te aleg.
Spune el și eu îmi ridic uimita privirea.
-Toate celelalte fete sa se retragă, am ales de ja cinci fete.
Vad cum fetele ies și langa mine și alte patru fete.
-Cum știți eu vam ales pe voi ca slugi sexuale nu ca soție.
Spune el și rămân muta.
-Vreau ca fiecare din voi să-și dea capa jos, mai puțin ultima aleasa.
Aud asta și frica îmi inunda tot corpul făcându-mă sa tremur incontrolabil.
-Plecați.
Tuna el.
-Mai puțin tu, adică Evelin.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum