-Irame hai la masa!
Strig eu dupa puturoasa mea surioara.Cand ma duc la ea in camera, ce vad ma ingrozeste,totul era dat peste cap nu mai Irame nu era de gasit.Atunci ma prabusesc la pamant si incep sa plang,surioara mea,surioara mea mica nu mai e.
-Evelin.
Imi aud prietenul de o viata striganduma,atunci fug la el si ii sar in brate incepund si mai tare sa plang.
-Nu mai e.
Incercam sa-i spun eu prietenului meu care acum parea foarte confuz.
-Stai unpic Evelin ,uite hai sa ne asezam pe canapea haide.
Atunci ma trage dupa el si ne asezam amandoi pe canapea.
-Nu mai e Ilias,nu mai e. Ce-am sa ma fac eu fara ea?Cum o sa mai traiesc?Cum?
-Stai un pic Evelin .Despre ce e vorba cine nu mai e?
-Irame .Irame nu mai este,sora mea a disparut.
Atunci il vad pe Ilias ca se linisteste.
-Ai uitat prostuto ca azi e joi asa ca pana la doua sta la prietena ei si ma duc eu sa o iau dupa.spune el ridicand o spranceana.
-Asa e cum am putut sa uit, sunt o iresponsabila.
Spun eu punandumi fata in palme. Atunci Ilias isi pozitioneaza doua degete sub barbia mea si imi ridica fata ,asa putand sa ma priveasca in ochii si sa ma forteze si pe mine sa o fac iar cu cealalta mana incepe sa imi stearga lacrimile.
-Nu mai plange e normal sa mai uiti unele lucruri si pana la urma la cate ai tu pe cap nici nu e de mirare.
Atunci ma uit la el si imi scapa un mic chicot.El este singura persoana careia ii dau voie sa ma vada oricum as fii.El este singura persoana care ma vazut plangand sau razand dupa moartea parintilor mei.
-Ooooo domnul Evelinovici ranjeste.spune el in timp ce incepe sa ma gadile.Nu mai el imi spunea ca sunt domnul Evelinovici deoarece face misto ca eu ma dechizez in barbat cand ies din casa sau bate cineva la usa.
-Ilias ....gata.
Spun eu in hohote de ras.
-Ce e printeso?spune el razand.
-Nimic ce zici sa mancam ceva daca tot ai venit.
Spun eu prietenos si cu speranta ca prietenul meu sa nu ma refuze iara sau cum face el de obicei.
-A si nu accept un nu.
-Mi-ar placea. Dar uitate la ceas trebuie sa ma duc sa o iau pe Irame de la Sandra.
-Bine dar sa aveti grija va rog.
Ilias a plecat sa.mi aduca surioara ,asa ca eu am inceput sa fac curat si sa bag puiul la cuptor.Intre timp se aude usa asa ca ma duc si o deschid stind ca sigur este Ilias cu Irama.Si asa si era ii iau geaca surori mele si o pun in cuier ,vrand sa fac la fel si cu a lui Ilias dar vad ca nu intra
-Imi pare rau dar nu mai pot sa stau.
Spune el cu tristete in glas asta intristanduma si pe mine si sa ma prefac rece si indiferenta.
-Bine cum doresti.
Acesta pleaca asa ca eu si sora mea ne indreptam in bucatarie.
-Cum a fost?
O intreb eu punand puiul pe masa aducand in acelasi timp si celelalte feluri.
-Placut.
Spune surioara mea cu frica si tristete in glas.
-Ce este?
-Nimic, ce sa fie?
Atunci imi dau seama ca ea chiar incearca sa ma minta.Asa ca ma enervez foarte tare si izbucnesc.
-Cu ce ma minti?Si mai important de ce?
Atunci vad ca pe fata ei apare un zambet trist.
-Nu vreau sa te mint dar...
-Dar ce? Sti ca poti avea incredere in mine?Doar pe noi ne avem asa ca trebuie sa fim unite.Spunemi nu sau purtat frumos cu tine? Sa luat cineva de tine?
Spun eu cat de calm pot clocotind sangele in mine stind ca poate cineva mia atins surioara.
-Nu doar ca azi am auzit ca va veni un sol vampir cu ordine de la rege.
Atunci mi se pune un nod in gat si toata furia ma cuprinde asta facanduma sa dau cu pumnul in masa.
Fix atunci se aud ca bate cineva la usa.
-Dute sus si incuie usa.
Ii spun eu surioarei mele iar eu ma duc si imi iau costumul de baiat si deschid usa.In fata mea statea un vampir trecut de mult prin varsta.
-Ce este?
Scuip eu vorbele in fata vampirului.
-Vreau sa chemati femeile din aceasta casa.
Cand am auzit ce balmajeste sugatorul de sange din fata mea mai aveam putin si scoteam un tarus pe care i las fi bagat direct in inima.
-Cum?Ce balmajiti acolo,esti prost sau ce ,vezi tu femeie in casa asta.
Atunci vad ochii vampirului cum se fac rosi si colti ii ies,parca un fior mia traversat sira spinari dar nu trebuie sa arat ca sunt slaba asa ca imi revin imediat.
-Tu punga de sange iti permiti sa vorbesti asa cu mine.
Asa ca atunci vine si se napusteste asupra mea cand aud un tipat din spate.Cand ma intorc o vad pe pe Irame.
-O mai mai mai parca nu erau fete in casa nu...o femeie.
Atunci imi dau seama ca vampirul se uita atent la mine si analizandui cuvintele imi dau seama ca mia cazut masca si ca a vazut ca defapt sunt femeie.Atunci ii aud maraitul puternic si dispare lasand in urma sa doar o dara de praf si o scrisoare.
Iau scrisoarea si o analizez atunci cad din piciore si incep sa urlu din toti plamani.
-Surioara linistestete.
O aud pe sora mea cum incearca sa ma calmeze,cand vede ca nu are ce sa-mi faca iese pe usa nu mai aveam putere sa o opresc nu mai aveam putere sa fac nimic.Eu si sora mea eram distruse si asta nu mai pentru ca eu am dat gres atat de rau.Ma simteam mizerabil sunt o idioata iar acum eu si sora mea trebuie sa participam la balul idiot al vampirilor.Chiar daca nu vreau ca niciuna din noi sa calce acolo nu am ce face ,vampiri stiu deja de existenta noastra.
CITEȘTI
Cand sufletul tau este vanat
RomanceCe faci cand lumea ta este data peste cap de vampiri.Odata noi oameni normali traiam in pace cu vampiri.Dar ce faci cand alt rege trece la conducere ?si ii robeste pe toti si toate. Evelin o fata normala care le uraste rasa si ar vrea sa.i vada pe t...