-Ești un nesimțit. Spun plesnindul, în momentul asta nu îmi mai era frica nici de ce ar putea să-mi facă mie, dar nici copilului.
-Evelin ce ai? Ai înnebunit , zic sa nu ma înfuri ca nu o sa ma mai pot controla mult și nu vreau să-ți fac rău înțelege.
-Nu înțeleg nimic,nu am ce. Ești un tâmpit și de asta sunt sigura.
-Evelin. Marie el la mine.
-Ce dacă marai crezi ca o sa mă speri sa ști că nu-i asa. Nu mai simt nimic decât ură.
-Evelin.
-Tiam mai spus nu mi-e frica dacă marai. Și nici n-am să-ți mai permit sa te porți asa.
-Evelin tu ești sluga mea, ai înțeles?
-Nu. Nu mai vreau sa înțeleg nimic. Te porți când frumos, când urat, ori ma respingi, ori ma vrei, nu te înțeleg.
-Evelin. Spune apropiindu-se de mine.
-Nu nu ma atinge. Nu vreau sa mai intri în viata mea,nici tu nici altcineva.
-Bine. Spune și iese val vârtej din camera.
Perspectiva (monstrului) regelui :
Ma urăște sunt un bou, dar cum ei nu-i pasa nici mie nu o sa mi mai pese, nici de ea nici de altcineva. Dar căsătoria o sa fie adevărată de data asta, dar nu cu ea.
Perspectiva lui Evelin :
Nu l-am mai văzut de aproape o lună, nici nu mai stam în aceasi camera dar parca este mai bine asa. Ma plimbam liniștita pe holurile castelului mângâidumi pântecul. Pana, vad ușile mari ale castelului, cum se deschid și pe ea intra....Iram....Irame!
-Irame!tip și fug la ea și ma cuprinde în brațe, în secunda următoare vad un brat pe umărul surori mele și când îmi ridic privirea era el, cel care îmi bântuie visele, regele.
-Va cunoașteți?Spune el cu o răceală care ma străpunge pana în suflet.
-Este sora mea.
Spun uitându-mă la chipul sau care nu schița nicio emoție.
-Bun atunci o vei acomoda pe soția mea, în castel.
Când aud ce spune îmi mut involuntar privirea spre el și rămân marcata de ce spune, sora mea soția lui.
-Ce?Cum...cum adică?
Spun, glasul meu și vederea fiind acum întesosate, din cauza lacrimilor care deja, mi-au, invadat fata.
-Nu poți face asta.
-De ce? Pe tine nu te-am făcut a mea, îmi mai porți și copilul în pântec așteptând sa vina, sora ta de ce n-ar putea sa treacă prin aceasi experienta, doar ca ea va fi și regina.
-Irame tu nu spui nimic.
-Ba da, ca de astăzi ma vei respecta ca soție și regina a regelui, și copilul pe care îl porți va fi al meu când îl naști. Nu îl pot lăsa pe viitorul meu soț cu plodul alteia. Când aud ce spune îi trag o palma zdravănă, vad în ochii regelui uimire, semn ca gestul pe care l-am făcut nu era de așteptat.
-Cum îți permiți, sunt sora ta și în plus îți voi fi și regina.
-Nu îmi mai ești sora, și în plus din câte știu eu nu vei rezista nici doua zile în acest castel. Nu ai tărie și în plus vad ca deja ai devenit tarfa lui, nu mi-ar fi de mirare dacă as afla ca deja te-ai culcat cu el.
Spun cu venin și durere.
-Adică cum ai făcut-o tu, nu ești de mult timp aici și deja ești în cât? patru, cinci luni.
Simt cum și ultima fărâmă de iubire și respect pentru sora mea se sfârșesc și izbucnesc.
-Eu am fost violata, bătută și batjocorita.
Urlu din toți plămâni, și vad în ochii regelui o furie de ne descris, semn ca nu-și dorea sa afle tot castelul ca ma violat.
-Evelin, dute imediat sus. Tipa la mine.
-De ce nu trebuia sa știe și scumpa ta soție, ca după ce ca mai violat, ma arunci ca o cârpă. Sper ca copilul meu sa nu ajungă ca tine un mostru fara suflet.
Simt cum palma sa face contact, într-un mod foarte brutal cu obrazul meu. Asta făcându-mă sa cad pe parchetul lucios al palatului, și sa primesc o lovitura cât se poate de dureroasa în zona pântecului făcându-mă sa urlu cât de tare pot și sa plang.
-Aaaaaaaaaaaaa! Aaaaaaaaaaaaa!
Perspectiva (monstrului) regelui :
-Doica(Doamna Melania) cheamă repede medicul regal.
-Las-o sa o doară sa moara și ea și copilul.
-Patric duo pe Irame sus acum.
Tip ca să ma fac înțeles și ma arunc pe parchetul rece lângă Evelin, care urla și se zbătea.
-Aaaaaaaaaaaaa! E nu mai vina ta.
Spune și ochii i se închid iar eu încep sa țip ca un disperat.
-Aduceți medicul acum sau va iau viata la toți.
Vad cum doica și medicul ajung și o pun pe Evelin pe o targa ducândo la o infirmerie. Când vreau sa intru în camera, mana doici ma oprește.
-Nu cred ca ar vrea sa fi aici sau sa te vadă.spune aceasta, iar eu ma încordez instant.
-Crezi ca îmi pasa,de ea este doar o sluga sexuala. Spun parca duranduma pe mine cuvintele care le-am spus la adresa celei care îmi poarta copilul și vreau ca ea sai poarte și pe cei care vor urma.
-Va rog sa intrati avem ceva delicat de vorbit. Spune Corina doctora castelului.
-Ce este copilul meu trăiește, Evelin este bine?
-Deocamdată ambii sunt stabili. Îmi spune aceasta cu o ușoară teama în glas.
-Doar ca nu știu cât de mult va mai rezista ea. Vedeți stăpâne copilul pe care îl poarta, aceasta, este unul foarte puternic, iar starea în care ea se afla nu o ajută de loc.
-Mai exact. Spun deja vizibil încordat.
-Copilul este vampir iar dumneavoastră stăpâne, cum sunteți tatăl sau, aceasta sau aceasta va moștenește toate puterile. Iar mama sa este om, și asta înseamnă că are fizicul și puterea unui om, care pe lângă a unui vampir este una foarte mica. Iar atunci când un om poarta copilul unui vampir este delicat, corpul ei este puțin afectat de copil, și cum vedeți are aproape patru luni și burta sa zici ca este a unei gravide în noua luni cu tripleti.
-Stiu asta, dar ce este cel mai grav în asta?
-Sar putea ca ea sa moara fără sa apuce ca copilul sa ajungă sa vadă lumina zilei, adică nu îl va putea naște.
-Și ce trebuie sa fac în legătură cu asta? Spun încercând sa fiu cât de calm posibil.
-Sa numai meargă deloc nici măcar pana la baie, sa nu mai fie lăsată singura nici măcar un moment. Și cel mai nașpa pentru ea și dumneavoastră este ca în fiecare dimineață de acum încolo sa bea un pahar de sânge de al dumneavoastră stăpâne .
-Ce?tip eu.
-Ai măcar indie ce înseamnă asta.
-Știu stăpâne dar dacă nu faceți asta o sai pierdem.
-Da dar nu pot sa îmi unesc sufletul cu al ei și mai ales dacă ii dau sângele meu nu mai pot sa ma căsătoresc cu nimeni, decât cu ea.
-Ar mai exista o soluție.
-Care este aceea? Ma uitam la grasunica mea, care pare ca este într-un somn lung și bine meritat. Ascultam bătăile ei și ale copilului îmi dau seama ca deocamdată sunt bine amândoi, când aud un glas dres îmi revin din transa în care am căzut, din cauza ființei care sta acum inconstienta în aceasta camera insuportabila.
-Cum spuneam mai exista o soluție. Aceea este sa facă avort chiar acum, aministranduse o cantitate de verbina în corp, dar nu o sa mai poată face copiii niciodată.
-Adică va rămâne stearpa? Spun cu un nod în gat.
-Stăpâne trebuie să-mi spuneți decizia dumneavoastră chiar acum.
Ma mai uit odată la ea și copil și ......Bună dragi mei vam lăsat puțin suspans 😘😘😘.
CITEȘTI
Cand sufletul tau este vanat
RomanceCe faci cand lumea ta este data peste cap de vampiri.Odata noi oameni normali traiam in pace cu vampiri.Dar ce faci cand alt rege trece la conducere ?si ii robeste pe toti si toate. Evelin o fata normala care le uraste rasa si ar vrea sa.i vada pe t...