Împăcare

7 0 0
                                    

Parca totul sa dus, de când am avut acel incident, am ajuns ne om. În fiecare zi stau nu mai cu copii, am ajuns sa nu mai mănânc, sa nu mai sper, sa nu mai fac nimic. Damon nu sa schimbat deloc, ba ma mai mult de la incident a trecut o săptămână, o săptămână încare eu am fost violata la fiecare mișcare greșită. Când vine seara mai ales ma incrozesc , mie frica când aud pasi pe coridor pentru ca știu ca el trebuie sa vina, ori sa se hrănească ori sa ma distrugă mai mult.
-Mami?
-Oh da scumpul meu, vrei sa facem împreună pazalul. Acum stăteam în foișor inpreuna cu copii mei, ma mir ca am reușit sa ies din camera, orice loc din castelul asta îmi provoacă rău dar nu am ce face.
-Ce face viitoarea mea soție?cand aud cuvintele lui Damon apropiate de urechia mea îmi dau seama ca este chiar în spatele meu, atunci am început sa tremur necontrolat.
-Copiii lăsați-mă puțin singur cu mama voastră.
-Bn tați.
-Conar tu nu te duci?
-Pu... Puiule dute..eu și..si tatăl tău trebuie sa vorbim.
-Sa nui mai faci rău.
-Conar, tu te auzi spui. Spun ducanduma și smucindul și sărutândul pe frunte.
-Tatal tău nu miar face rău.
-De aceea tipi în fiecare noapte și plângi, sa ști ca sunt vampir și ma dezvolt mai repede.
-Știu.Hai dute te rog.
-Conar. Când iam auzit glasul lui Damon strigândul pe Conar, am înlemnit nu ii putea face rău, nu cât eu trăiesc.Inainte sa se ducă spre Conar îl prind de brat, asa Conar a avut timp sa iasă. Ohhh ce ușurare, dar acum eu sunt singura cu el.
-Da stăpâne, ce vreți sa vorbim?spun abtinandumi lacrimile.
-Cred ca e ești însărcinată.
Când aud ce spune durerea mi se instalează în suflet,nu mai pot lăsa încă un suflet sa trăiască aici cu frica.
-Nu vorbesti serios nu? Spun ca o șoaptă dar cred ca ma auzit.
-Ba da. Uite îl păstrezi sau nu e treaba ta mie nu-mi pasa. Dar totuși sa te gândești bn. Da? Nu pot sa cred ca mia vorbim calm oare suferă? Oare regreta? Sunt nu mai întrebări fără răspuns și sens.
-Aham, eu venisem să-ți spun ca trebuie sa propezi rochia de mireasa. Rochia de mireasa? Ohhh uitasem de aceasta durere în plus.
-Nu contează cum o sa fie, poți sa ma bați dar nu ma duc sa probez nicio rochie, cum o sa fie o sa fie. Nu vreau sa am nimic de a face cu asta. Cu nunta asta ca o gluma. Pe bune tu chiar nu vezi ce rău îmi faci? Nu mai vreau mai auzit, nu mai vreau! Nu mai vreau!
-Evelin calmeazate faci o criza.
Avea dreptate chiar făceam o criza.Respiratia îmi era intretaiata și simțeam cum ma sufoc.
-Ajutor..ajutor,Damon.
Vad cum vine și ma ia în brate și ma masează pe spate, ușor ușor încep sa ma calmez și să-l strâng în brate.
-Offf micuța mea, team distrus, și știu ca ma aprobi. Dar am fost gelos, furios, am crezut ca cineva poate avea ce am eu, adică iubirea ta și nu pot permite sa te pierd.
-Tu nu ai înțeles ceva, ca nici măcar nu miai permis să-ți explic teai aruncat cum ai vrut, în aceste alegeri. Dar eu nu te mai iubesc, nu mai țin la tine, nu te mai vreau. Te urăsc pentru tot ce miai făcut, singurul lucru pentru care mai stau sunt copii mei atat.
Nu pot sa cred ca am reușit să-l mint și să-mi opresc și intrarea lui în mintea mea. Normal ca îl iubesc, și ma doare ca îl mint atât, dar nu o sai mai permit sa ma raneasca.
-Ai dreptate, puteți sa plecați, sa ma părăsiți.
-Ști gata e prea multa suferita în lumea asta, în vatia asta, ce vrei pana la urma? Sa scapi de mine sa rămân, ști sa ma ia dracu fiindcă nu mai vreau și nici nu mai pot.Eu rămân, pentru ca eu încă te iubesc și asta e.Nu îmi mai pasa ce vrei tu acum o sa fie ce vreau și eu, ce îmi doresc și eu. Te ai întrebat vreodată toate astea?
-Evelin...
-Zi da sau nu.
-Nu.
-Și atunci sa nu te mai aud,rămân fie ca vrei fie  ca nu, ai înțeles?
-Te iubesc Evelin.
Spune și vine și ma ia în brate.
-Jur ca asta a fost ultima uara când  team dezamăgit.
-Ar fi bine. Spun și surâd.
-Nu știu de unde ai ata putere.
Spune și începe sami mângâie parul.
-Nici eu. Offf cred ca îmi dau seama ca nu ma pot duce deoarece am doi copii și nu ii pot lăsa fără mama și un viitor soț incapabil de a sta singur și poate un viitor copil.
-Îmi pare rău. Ii ridic bărbia cu doua degete și ii spun.
-O sa spui îmi pare rău și cu doua situri de la mine dacă pregătirile de nunta nu sunt bune. Ai înțeles?
-Tu vorbești serios. Spune și rade. Tu chiar mai vrei sa te însori cu mine după ce tot tiam făcut?
-Ce miai făcut? Întreb buimac, vrând sai dau senzația ca nu știu despre ce e vorba.A ba, miai foretit doi copii, doua comori, Cameron și Lucifer. Spun eu prostuța ne mai dorind sa fie trist și să-și mai aduca aminte.
-Ești minunata știai?
-Nu ești primul care îmi spune. Spun și încep sa fug prin gradina cu el în urma mea. Când ma prinde, lunduma pe sus și învârtindu-se cu mine în gradina.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum