Insarcinata

20 0 0
                                    

Incercam sa ma feresc din calea loviturior sale ,dar in zadar. Dintr-odata usa se tranteste si pe ea intra Doamna Melania.Cand vede in ce postura ma aflam se uita terifiata la burta mea.
Doamna Melania:-Stop e insarcinata.  
Cand aud ce spune aceasta raman soc.
Regele:-Nu are cum pleaca.
Tuna el in toata incaperea.
Doamna Melania:-Nu te mai lasa dus de furie si asculta.Nu se mai aude o singura inima ci doua.
Pentru un moment il vad pe rege ca se uita foarte atent la mine si ca isi aseaza o mana pe pantecul meu.
Regele:-Asa este .Este insarcinata.
In secunda aceea am simtit ca imi fuge tot pamantul de sub picioare .Si am inceput sa urlu sa dau cu pumni, sa sparg tot ce apucam.  Pana  il vad pe rege ca se apropie de mine .Ma cuprins in brate dar eu tot ma zbateam la un moment dat mam linistit si am inceput sa plang la pieptul sau.Acesta masandumi spatele cu o mana si cu cealanta tinanduma bine la pieptul sau.
Regele:-Daca nu vrei nu il pastrezi.
Cand aud asta ma indepartez instant.
-Cum adica?Tu vrei sa fac avort?
Spun si incep sa dau cu pumnii in pieptul sau masiv si bine lucrat,nu la ce prosti imi sta gandu.
Regele:-Nu vei face avort,dar vei fii obligata sa stai cu mine in aceasi camera si sa fi a mea.
Îmi arunca el cuvintele cu ura și dispreț , îmi pun mai bine lucrurile cap la cap și când îmi dau  seama de ce a spus acesta incremenesc. Dacă vreau sa păstrez copilul trebuie sa stau cu acest mostru.
Simt un fior cum îmi traversează spatele și vad ca regele și-a folosit viteza de vampir, ma ia pe sus și în următorul moment ne aflam în fata camerei sale. Ma împinge forțat în nauntru și când sa ies îmi înghite ușa în nas și aud cum ușa se încuie.
-Ajutor! Dă-mi drumul te rog. Damon dă-mi drumul. Te rog dă-mi drumul. Termin eu de spus și ma preling pe ușa, pana ajung cu fundul de podea și încep sa plâng si sa tip.
În secunda următoare simt cum ceva îmi străpunge pielea după negru.
Perspectiva (monstrului) Regelui:
Am anesteziato nu-mi vine sa cred. Dar era asa agitata iar fi făcut rău copilului dar și ei. Nu-mi vine să cred că am început sa țin la o muritoare, la o punga de sânge folosita. La gândul ca nu eu am fost primul ma înfuri și dau cu pumnul în perete și vad cinci servitoare și le sec de sânge.
Perspectiva lui Evelin
Ma trezesc cu o durere imensa de cap și aud o zarva foarte mare de afara. În secunda următoare ușa camerei se deschide și pe ușa întra regele plin de sânge.
-Vino încoace.
Îmi spune el dar îmi era frica sa ma apropi, iar înfățișarea lui nu ma ajuta cu nimic. El stătea rezemat de ușa și ma privea intens.
-Vino.
Îmi mai spune acesta odată. De frica ce ar putea să-mi mai facă dacă nu-l ascult iar, ma duc la el pana ajung în fata lui de ude se simțea un miros puternic de carne putreda și alcool.
Când vede ca sunt în fata lui ma cuprinde în brate iar eu ii răspund.Nu știu de ce am făcut asta.In secunda următoare vad cum strânsoarea devine mai puternica.
-Câtor bărbați le-ai mai permis sa să tea tinga. zice el țipând.
-Ce?
Spun eu socata și vad cum strânsoarea se lărgește și vad un rege lat la pământ din cauza băuturi.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum