Aruncarea Inelului

12 0 0
                                    

-Mami! Mami! Vad cum micuțul meu Lucifer vine și îmi sare în brate.
-Ce sa întâmplat micuțule? Spun sărutândul pe frunte.
-Conar nu ma lasă în place, ma fugăleste în truna.
-Offf micuți mei, fiți cuminți. Dar de ce nu te lasă în pace? Spun ridicând o sprânceană.
-Pai...
-Hmmm ceai făcut? Hai spune. Vad cum Conar intra în fuga în sala și fug spre el, oprindul ca nu cumva sa cada.
-Gata ce este asta? Dacă va vede tatăl vostru, va fi urat. De ce nu va înțelegi?
-Pai Lucifer, fuge de antrenamente. Cand am auzit ce a spus mam albit, fiindcă în acel moment intrase și Damon. Îmi iau pitici de mana și ii așez lângă mine, dandul pe Lucifer mai în spatele meu.
-Iauzi mai fugarule . Vine și mi-l ia din brate, miera frica cu toate ca el se schimbase în bn.
-Piticule uite dacă vrei o luam mai ușor dar nu renunțăm de tot da? Spune el ridicând o sprânceană.
-Da, tati. Spune piticul  meu pupandul pe obraz,eu emotionanduma foarte tare.
-Hai acum duceți-vă, la îndrumătorul vostru, eu și mami avem ceva de vorbit. Pitici mei pleacă rămânând singura cu viitorul meu soț.
-Nu îmi vine sa cred, ca ai putea crede ca ias face ceva, numai ca nu vrea să-și dezvolte puterile.
-Știu. Spun și îmi las capul în jos, fiind dezamăgită de mine, și de gândirea mea necugetata.
-Offf iubito. Spune și îmi ridica bărbia cu doua degete, acum ne putând sa îmi mai iau ochii din cele doua oceane ale sale.
-Sa ști ca chiar daca am fost rău și monstru în trecut, acum mam schimbat. Tu mai schimbat și miai oferit iubire. Spune și îmi saruta mâinile.
-Și eu te iubesc scumpul meu, miai oferit ce îmi doream cel mai mult,o familie, o familie cu tine. După ce termin de spun vad cum ma săruta pe frunte, apoi pe nas și după pe mâine, oferindumi plăcere în tot corpul.
-Și cum crezi ca ar fi sa ne căsătorim în două săptămâni?
Cand aud ce spune ochii mi se măresc instant.
-Ce ai înnebunit? Cum o sa reușim sa facem toate astea în atât de puțin timp?îl întreab eu cu îngrijorata.
-Iubito nu îmi pasa cum arăți sau cum o sa fie nunta, cel mai important este doar sa se prezinte mireasa. Spune el ridicând o sprânceană, făcându-mă sa chicotesc și să-l iau în brate.
-Bn, o sa o facem peste doua săptămâni, dar nu o sa ma dau bătută vreau sa fie totul perfect, da?
-Da, iubito o sa fie totul cum îți dorește inima. Spune și îmi saruta mâinile.
-Te iubesc. Spun și îl sărut,dar ma oprește.
-Nu până la nunta, acum ar trebui sa te curtez.
-Cică sa ma curtez, avem doi copii omule.
-Oho pofticioasa mica. Când spune asta fata mi se face foarte roșie și simt cum obraji miau luat foc.
-Of rușinoasă mica, jur ca teas întinde acum pe masa, dar vreau sa aștept pana la nunta. Vreau sa fiu corect dacă pana acum nu am fost și îmi pare sincer rău pentru tot raul care ți le-am  cauzat. După ce a terminat de spus, vad cum în coltul ochilor sai au apărut lacrimi. În acel moment ii pun mana pe obraj și ii șterg o lacrima care acum câteva momente a fost captiva în ochi sai cristalini. Vad cum își așează mana peste mana mea și mi-o mângâie ușor, așezândusi mai apoi și fata în ea, frecandusi ușor fata de palma mea,lasand câteva săruturi umede în urma.
-Offf dragul meu, nu ar trebui sa te mai învinovățesti atât. Eu te iubesc chiar și după tot ce am trecut, asta nu a fost ceva rău și ceva care nea inchegat. Crede-mă ar trebui sa te bucuri de prezent, de prezentul nostru care îl avem în preuna cu fii noștri.
-Ce bună esti, și generoasa, nu te merit.
-Hei capul sus, asta nu e regele pe care îl cunosc eu da. El lua ce voia când voia, asa mia răpit și inima.
-Draga mea trebuie sa plec mai am niște dosare de încheiat. Incuvintez din cap și îl vad cum pleacă din salon, în scurt timp dispărând din raza mea vizuala.
-Doica! Vad cum persoana  mea ceea mai draga de aici vine spre mine.
-Da doamnă? Vine și face o plecăciune în fata mea ceea ce ma uimește enorm și o prind imediat de umeri ridicândo.
-Ce e asta doica cum sa te apleci în fata mea  și în plus să-mi mai zici și doamna? Ce sa întâmplat? Spun uitându-mă în ochi ei care nu schitau nicio emoție.
-Doica? Spun depardanduma ușor de ea.
-Umbrisor aici erai ieși hai. Dintr-o data în salon intra un bărbat, care cauta ceva. După spusele acelui bărbat doica începe sa se clatine și sa cada în bratele făcându-mă sa cad și eu, iar ea sa vina peste  mine.
-Auci  scuze doamnelor, nu am vrut, dar mia scăpat umbra și a intrat în dumneavoastră de a ceea va purtarati ciudat. După ce aud ce spune omul acela ma calmez ca doica e bn.
-Doica, adune  te rog doua ceaiuri.Este bn asa domnule? Spun ridicând o sprânceană spre domnul misterios.
-Mulțumesc stimata doamna dar am venit sa caut pe cineva.
-Pe cineva? La noi în castel, cine? Spun în acel moment apare și doica cu ceaiurile și ni le așează pe măsuță de sticla care trona în fata a doua fotolii de piele întoarsă.
-Te rog. Spun și fac semn spre cele doua cești de ceai.Poate te ajut sa o găsești ce spui?
-Sunt de acord. Spune și își înclină capul.
-Acum ca ai decis sa mi te alături la ceai, tot nu miai spus de ce ați venit, și pe cine căutați?Mai mult regele știe?
-Cu tot respectul doamna, nu cred ca sunteți în măsura sa va dau dumneavoastră explicații,singurul loc pentru care dau explicați pentru pozițiile, mele este în pat. Dacă doriți va invit? Spune și ma apuca de talie, eu uiminduma și începând sa ma zbat. Dintr-o data îl vad pe Alexander intrând ca o furtuna. Dându-i un pumn zdravăn acestui individ in dizgrație.
-Tiam spus sa nu vi singur! Mai mult sa te dai și la vitoarea soție a regelui care mai are și doi copii cu acesta. Tu ești ma sănătos? A și în plus ea este sora lui Irame, dacă nu știai Irame ar trebui sa îmi mai devina soție . Când aud tot ce spune acesta  rămân puțin în ceata, dar în același timp ma apuca puțin rasul, deoarece mil imaginam pe Alexandr ca o mama cicălitoare.
-Evelin te rog sa ma scuzi, pentru purtarea varului meu. Ma mai uit odată la acel invid și incuvintez.
-Ce e  asta Alexandar?
-Pai am vrut sa înceapa curtoazia mea pentru Irame și mai aveam nevoie de un bărbat și mam gândit sa îl aduc pe varul meu.
-Cred ca ai lăsat multe femei pangarite cu acest comportament necugetat și lipsit de bun simț. Spun uitându-mă la băiatul din stânga lui Alexandar.
-Ma scuzați regină. Spune făcând o plecăciune.
-Nu mi-e trebuie sa îmi ceri scuze ci varului tău care după mine lai cam dezamăgit și făcut de ras.
-Evelin...ii fac semn din mana sa se oprească, era viitorul meu cumnat și nu îl puteam învinovăți, știam ca nu e vina lui.
-Dragul meu, nu mai este nevoie sa o curtezi pe Irame, eu vam dat acordul de mult. Dar ști ca, Damon tine la ea ca la propria sora și nu vrea sa o vadă rănită, de aceea o tine mai din scurt cu toate aceste lucruri. Dar asta nu înseamnă că nu ți-o va niciodată, ba din potriva ți-o va da, mai greu dar va fi ata te asigur. Dar nu știu dacă o să-l convingi, cu acesta. Spun și ma uit din nou spre varul sau.
-Evelin. Spun și întind mana, spre varul sau.
-Dimitri. Spune și îmi sărute mana cam apăsat lăsând un sărut umed în urma, . Sărutul acestuia, făta de cel umed aplicat de iubitul meu Damon mi se părea respingător, scârbos, ne la locul sau.
-Evelinnnn! Aud racnetul lui Damon ce ma face sa ma imipietresc.
-Evelin stai calma ii voi explica eu. Îmi spune Alexandar lunduma de mana. Simt un vânt puternic care a intrat in salon și dintr-o data îl vad pe Damon, serios și cu ochii roși care vrea sa se îndrepte spre mine dar Alexandar îl oprește.
-Domon, liniștește! Evelin nu a făcut nimic ci varul meu, nu a fost vina ei te rog.
-Destul.spune Damon inpinzandul pe Alexandar în perete și de cum ajunge la mine palma lui face contact dureros cu obrazul meu,făcându-mă sa cad pe gresia rece a salonului.
-Iar tu nenorocitule, sa nu te mai prind in regat ești exilat, iar tu tarfa. Spune și ma ia de mana traganduma după el.
-Te rog Damon, dă-mi drumul ma speri. Spuneam eu plângând și încercând sa scap din strânsoarea de monstru a acestuia.
-Mami? Dintr-o data glasul tremurat a lui Conar și Lucifer care stăteau în fata noastră ma infricoseaza și mai mult. Vad cum strânsoarea lui Damon dispare și ma uit spre el ochi ii revenisera.
-Nu este nimic copii este ora voastră de somn, haideți cu mine.
-Evelin...spune Damon tremurând și lunduma de inchetura,dar ma zmucesc imediat și îmi iau copii de mânuțe și ma îndrept cu ei spre camera mea, fosta în care stăteam atunci când nu eram cu Damon.Timp  ce ii înveleam simt o manuta mica și rece  pe obrazul meu fierbinte și umed.
-Mami de ce plângi? Îmi spune Conar încet, atunci îmi dau seama ca plângeam și îmi șterg imediat lacrimile.
-Nu scumpul meu nu am nimic. Acestea sunt lacrimi de fericire ca va am și ma iubiți, sper sa va fiu o mama bună.
-Mami ești deja. Vad cum Conar îmi ia fata în palme și ma pupa pe năsuc, după îl ia somnu. Aud cum ușa face un scârțâit și ma întorc.
-Evelin îmi pare rău că...
-Alexandar, copii dorm hai sa ieșim. După ce ne aflam în coridor ii fac semn lui Alexandar ca nu vreau sa aud nimic.
-El a vrut sa ma raneasca din nou,asta a și făcut. Dar de ce nu pot sa nu sufăr de ce? Spun pufnind în plâns și îmi las capul pe umărul lui Alexandar.
-Pentru ca îl iubești.
-Atunci nu mai vreau sa simt asta. Spun și fug de lângă el acum alergând ca nebuna pe coridoare iar când trec pe lângă camera în care stau cu Damon, aud niște sunete ciudate atunci când deschid ușa rămân uimita. Scapandumi un suspin care ma facut să-mi pun mana la gura, în pat se afla Damon gol ce facea sex cu o sluga sexuala.
-O sluga sexuala prăpădita am fost și asta am și rămas. Când te vei opri? Când? Spun și ma preling ușor  lângă ușa.
-Evelin, ce cauți tu aici?spune venind spre mine furios. Ce? Cand o faci tu eu sa nu ma supăr, dar când o fac eu, faci ca nebuna.
Cand aud ce spune, îl plesnesc pentru prima oara cu ura și dispreț.
-Nenorocitule pe mine aproape ca ma agresat acel bărbat iar tu nici nai vrut sa vezi asta. Ai văzut ce ai vrut, iar asta nu mai ca să ai o scuza ca nu cumva sa nu mai întreții tu releti sexuale cu altele ca de na murim daca facem doar cu una nu?Dar stai liniștit ai timp sa te futi și sa încerci câte slugi sexuale vrei, tu. Eu plec și asta e de finitiv. Spun și arunc inelul de logodna cu durere în urma,fix în fata acestui rege.
Dupa ce fac acest gest încep sa fug pe aceste coridoare,pana ce ajung la camera copiilor mei.Unde ma și las ușor în jos și încep sa plâng.
-Mami?
-Conar, trebuie sa plecam, nu mai putem sta aici. Sper sa ma puteți înțelege cândva, te rog școalăl tu pe fratele tău, pentru a va  împacheta eu hăinuțele .Acestea fiind spuse iau repede un geamantan la întâmplare și încep sa arunc haine în acesta, după ce este gata iau repede copii și încep sa merg din ce în ce mai repede.
-Mami me soml?
-Da Lucifer, vei dormi imediat. Inima mea în aceste momente era ca o furtuna, nici dacă o săgeată miar fi străpuns inima nu mar fi durut atât de tare cum ma doare cum. Am crezut ca totul va fi bn, am dat crezare cuvintelor sale de sarte și mam rănit singura. Am crezut ca ma iubește ca ne iubește, și acum ce? fug ca o nebuna cu copiii în brate pe aceste coridoare, cu frica ce ma pândește la fiecare pas. Ce voi  face unde ma voi duce, niciodată nu voi putea scăpa de el. Uite ușa, dar din păcate când o deschid surpriza pe care o intanpin ma lasă masca. Damon în fata uși cu soldați, ma aștepta pe mine, cred ca niciodată nu voi putea scăpa din ghearele sale. Dar nu știu de ce ma mai tine, atâta timp cât cauta în alta parte satisfacere pentru ca eu nu i-o pot oferi.
-Poți sa pleci nu-mi pasa,dar cu copii mei nu ai nicio șansă. După ce spune acestea face semn spre doi soldați să-mi ia copii.
-Nu! Nuuuu! Nu...sunt copii mei!Nuuu!tipam ca nebuna și ma zbăteam în timp ce un soldat ma ținea de mâini, în timp ce al doilea se îndepărta ușor ușor cu copii, pana ce nau mai fost de zărit în aria mea vizuala.
-De ce faci asta? Nuti este de ajuns cât am suferit, cât mai facut sa sufăr.
-De ajuns. Spune și vine spre mine și ma ia brusc de bărbie eu fiind încă in strânsoarea soldatului.
-Daca pleci de aici pleci fără copii și însemnată, ca să vadă lumea ce speță ești. Îmi spune asta zdrobindumi de finitiv tot ce mai simțeam pentru el.
-Sau mai e, oare cum sa pun, a da mai ai o alternativa aceea de a rămâne cu condiția de a devine regină și sa întreți în continuare relații sexuale cu mine, dar fără sa mai ai vreo pretenție. În rândul lumi vei fi considerata regină dar în fata mea ești doar o alta curva ce mia intrat în așternuturi. Și pe deasupra mai și înșală pentru asta trebuia sa te pedepsdsc da na am trecut cu vederea.
-Mai bine mooor! Ai auzit, mai bine mor decât sa mai fiu a ta. Vad cum rade în batjocura și îmi spune.
-Draga mea te minți singura deja ești a mea ce sa mai vrei. Miai dăruit doi moștenitori, asta denota ca mam terfelit cu tine deci ești a mea.Acum nu mai eram în stare de nimic dar niciodată nu voi mai iubi acest monstru cu chip de om.
-Poate sunt ata dar trupește, ca sufletește nu voi mai fi niciodată. Și trupește nu voi fi de bunăvoie ci silita cum am fost și prima oara. Atunci simt cum palma lui face iar contact cu fata mea, dar asta nu era nimic, cu toate daca nu mar fi ținut soldatul de mâini as fi căzut secerata pe jos. Dar palmă lui era doar o mângâiere ușoară pe lângă, cuvintele grele aruncate cu scârbă  spuse de el pentru mine, pentru mama copiilor lui. Oricât mias dori eu sa fiu puternica nu pot, mie foarte silă de mine ca încă ceva din mine spera să-mi spună ca a greșit, ca ma iubește, ca ma vrea în napoi.
-Aham. Glasul lui tras ma trezește din gândurile mele sufocante și dureroase.
-Deci tarfulita mea, ce ai ales? Pleci și ești însemnata cu ulei încins pe fata cu emblema mea, ori ramai, si devi regină pentru lume și mama pentru copii sau ai uitat de ei.
-Ești josnic ca alegi sa te folosești de copii mei pentru a ma îngreuna în decizia mea. Nu pot sa cred ca te folosești de ei ca niște obiecte. Tu nu ești cel pe care am ales cândva sa îl iubesc sai fiu devotata. Tu nu ești nimic. Palma lui face iar contact cu fata mea dar deja nu îmi mai pasa.
-Nu ma mai lua pe mine, cu milogeala de muiere.
-Te urăscccc! Te urăsc! Tipam eu ca o nebuna și îmi doream sa ajung la el sa îmi fig unghiile în cel pe care lam iubit odată, dar strânsoarea soldatului nu ma lasă.
-Păcat, eu te iubesc. Spune el cu dispreț și un ras monstruos.
-Timpul a expirat am decis eu, ramai. Spune si ma ia de mana ajungând pana în camera în  care ma violat prima oara, care a fost a noastră, în care ma înșelat și ma încuie.
-Nu deschide ușa! Deschide ușa! Spun dând cu pumni în ușă, dar la un momentdat ma las secerata pe tăblia uși și încep sa plâng, parca de chemarea morți.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum