La bal

46 0 0
                                    

Cand cobor in josul scarilor o pot zari pe frumoasa mea sora ,de care o sa-mi fie asa de dor abtinanduse sa nu planga.Langa ea stand nedespartitul meu prieten pe care il iubesc atat de mult.Uau nu ma gandeam sa-mi lipseasca atat de mult pe cine pacalesc stiam foarte bine ca ma va durea.Ajung in josul scarilor si acolo sunt cuprinsa in brate de sora mea cand vreau sa ma apropi de Ilias ,incepe sa bata cineva la usa.
-Cred ca ar trebui sa plec.
Spun eu si fug pana la masina in care deja imi gasesc sfarsitul.Cu cat ma indepartez mai tare  ,parca golul si durerea mea se intensifica.
Ajung in sfarsit la locatia balului,un conac mare din marmura cu mici gargui pe la usi si ferestre ,in gradina putem zari un foisor acoperit in totalitate din frunze multicolore,peisajul fiind unul de poveste.Dar poate mai bine imi revin si incep sa fiu tare,puternica.Din instinct ma uit la ceas si vad ca indica 23:30,cum nu e posibil, cum sa intarzi atat,alegerea este la 00:00 nu .Nu poate fi adevarat .
Cand intru in sala toate privirile sunt atintite pe mine si simt cum as fi intrerupand ceva.Deodata se aude o voce de pe scena.
Prezentatorul:-Acum ca sunteti toti,putem incepe repartitia.
Aud tot ce spune acesta toti uitanduse ironic spre mine si simt cum sangele deja imi pulseaza in vene. Dar parca ceva ma face sa ma uit in spate,ma uit dar nimic, dar acel fior inca persista.Deodata imi aud numele si incremesc.
Prezentatorul:-Domnisoara Evelin Scot a fost aleasa insusi de regele nostru.spune vampirul din fata mea .Ca sluga sexuala.
Cand aud ce a spus vampirul ultima oara parca as fi murit.Nu poate fi adevarat,in urmatoarea secunda ma inbarbatez si fug, cat timp nu este nimeni  atent.Dintr-odata aud un marait puternic semn ca si-au dat seama ca am fugit.Alergam mai mult prin padurerea deasa dar parca nu aveam nicio scapare.Ma uit in jurul meu si vad ca mau gasit,eram inconjurata peste tot de vampirii,nu mai aveam scapare.Atunci unul din ei se apropie cam mult de mine si ma trage dupa el pana ma arunca intr-o trasura si ma incuie , lasanduma singura, incep sa urlu dar in zadar.
Vad ca trasura sa oprit si ma ia cu  friguri ,unde mau adus ,intrebarea asta ma macina cel mai tare,dar mai era una care parca ma manca pe dinauntru cemi va face regele cand.................
Sunt trezita din gandurile mele de usa care este deschisa si acelasi vampir care ma bruscat in padure,cum ma tragea acum afara din trasura.
In fata mea se intindea un castel mare parca scos din cele mai urate cosmaruri.
Cu cat inaintam mai mult pe alea usor pavata din caramizi negre,cu atat stiam mai mult ca nam sa-mi mai vad sora vreodata si nici pe Ilias ,cel care mia fost aproape in cele mai grele momente.
Dintr-o data imi dau seama ca sunt chiar in fata usilor masive ale castelului,cand acestea se deschid in urma lor scot, un scartait foarte puternic,semn ca castelul este foarte vechii.
-Intra.
Imi spune vampirul inpinganduma si strigand o femeie.
-Sti ce ai de facut.
Spune acesta cand in fata noastra apare o femeie in varsta,dar care arata foarte bine pentru varsta sa.Parul blond deloc incaruntit i se vedea perfect in micul coc din bucle in care era asezat,ochii femeie emanand mereu caldura si frica.
-Eu sunt Sarlot domnisoara.
Mi se adreseaza aceasta politicos.
Aceasta conducanduma, pe niste holuri mari de parca nu se mai terminau.Pana la urma ajungem in fata unei usi mare cu modele regale,in stanga acesteia scrind "CAMERA ReGeLuI Damon Rosemaldi".Cand citesc acestea raman inpietrita,femeia din dreapta mea imi transmite un zambet cald si imi face semn cu mana sa intru.
Imi fac curaj si intru ,imediat cum am intrat ma simt trantita de un perete simtind cum oasele mele incep sa trosneasca, frica instalandu-se in acelasi moment in corpul meu.Cand imi ridic privirea pot zari niste ochii de un verde intens. In secunda urmatoare simt ca sunt trantita iara dar acum simt ca sunt pe niste asternuturii moi ,semn ca sunt in pat,tot in secunda urmatoare simt ca sunt legata.Si ca primesc o palma usturatoare.
Regele:-Asta primesc cei care nu ma asculta.
Tuna el in secunda urmatoare, si simt cum rochia mea este sfasiata ramanand doar in lenjerie intima.Incep sa urlu si sa implor dar nimic ,lacrimile nu incetau sa-mi inunde obrojorii si buzele deja umflate de la plans.Simtindul pe mostrul de pe mine cum ma musca si isi infinge colti in mine.
La un momendat sfasindumi si sutinul asta facanduma sa fiu expusa sub privirea lui satisfacuta vazand cat de mult sufarar.Intr-un moment de neatentie simnt cum unul din sani mei a avuns in gura sa muscandul cu brutalitate asta provocandumi mai multa fuserinta.Iar pe celalat masandul agresiv.
Incercam sa il dau jos de pe mine,dar legaturile de la maini ma impiedicau.Il imploram sa aiba mila de mine,dar acesta nu inceta parca mai rau facea.
La un moment dat simt cum singura bucata de material care imi mai acoperea feminitatea dispare,in mine amplasanduse si mai multa frica. Dintr-odata simt cum barbatia lui intra brutal in mine facanduma sa urlu de durere.Cand termina de ami termina si ultima farama  de putere se uita spre mine si spune: -Asta primesc jigodile care incearca sa ma sfideze cum ai facuto si tu in seara asta la bal .Credeai ca no sa aflu imbecilo?termina de spus si imi mai trage o palma asta facanduma sa vad negru in fata ochilor si de atunci nimic.

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum