Ziua Cea Mare

13 0 0
                                    

Nu îmi vine sa cred ca a venit și ziua aceasta, ziua nunti.Acum ma aflam în fata oglinzi, când dintr-o data îmi vine sa vărs, și cu toate ca mâinile doici erau în parul meu, ma risc ca, sar putea strica tot și fug la baie. Când ajung în baie vad ca iarăși am vomitat sânge asa ca ma decid sa ma uit pana la urma pe cele zece teste de sarcina făcute. Când le deschid vad ca toate erau poziție,atunci îmi pun mana la gura și ma las ușor pe marginea ghiuvetei de culoarea piersici. În acel moment apărând și mici lacrimi de cristal pe obraji mei inbujorati, acestea erau cele mai frumoase lacrimi, lacrimi de fericite.
-Evelin ești bn?Draga mea trebuie sa fi gata, nu mai avem mult și tu ai stricat parul hai odată.Aud vocea doicai și decid sa ies asa ca iau repede un șervețel și decid sa îmi șterg lacrimile, măcar e bn ca nu au apucat sa ma macheze. Ies și o vad pe doica mea, cum vine in fuga spre mine și îmi pune mainile pe obraji.
-Draga mea ești bn? Ai obraji plânsi si în baie miroase a sânge.
Vad îngrijorarea ei de pe fata asa ca decid sa ii spun pana la urma.
-Doica. Spun și ii pun mana pe burta mea, uitându-mă cu ochi plini de emoție in ai ei.
-Doar nu? Spune și își pune imediat mana la gura uitându-se spre servitoare, acestea ieșind imediat din camera.
-Chiar ești însărcinată? Spune cu lacrimi în ochii și ma ia de mâini.
-Ba da, și sunt foarte fericita. Acesta va fi cadoul meu de nunta. spun și chicotesc.
Eram asa fericita ca puteam, sa ii dau aceasta veste minunata scumpului meu soț, fix în ziua nunți. Sper sa fie fetita, știu ca își dorește mult una, sa se plimbe cu ea pe afara și sa ii zgorneasca pe toti bărbați care ar vrea sa ii ceara mana sau sai fure un sărut.
Offf îl iubesc asa de mult și știu ca tot ce a fost acum o săptămână, nu o sa se mai repete niciodată, cu toate ca sunt însărcinată în seara aceasta vreau sa ma dăruiesc lui cu trup și suflet.
-Scumpa mea. Cuvintele doicai, ma scot din frumoasele mele vise cu Damon și mici mei printisori cum fugăresc toți pretendenți din a cere mana fiicei mele.
-Da.Spun mutandumi ușor privirea spre ea.
-Parul tău este gata. Dar vreau sa te rog ceva. Spune și chicoteste.
-Da ce este? Spun ne știind unde ii bate mintea nebunei mele.
-Scumpo știu ca ziua nunti este ceva emoționant pentru toată lumea, și tu mai ai  încă un motiv în plus ești însărcinată. Dar sa îl imaginezi pe rege cum fuge cu o tigaie după  cei care iar cere mana fiicei tale e prea de tot. Spune și pufnește în ras, oare și Damon mi-o fi pătruns în minte dacă a făcut-o am stricat surpriza,offf acum gândul acesta nu ma va lăsa să mă bucur de pregătiri.
-Hai sa te machem?
-Bine.dupa alte minute de chin în care doica ma chinuit cu tot felul de macheaje care mai de care complicate, în sfârșit ma terminat. Când vreau sa iau oglinda sa vad cum am parul și machiajul, doica îmi da peste mana.
-Nu! Nu ai voie.
-Dar? Spun eu bosumflata.
-Niciun dar.
-Offf bine. Spun eu resemnata ca un copil mic. Insfarsit am îmbrăcat și rochia, dar acum îmi este frica deoarece eu nu am fost la nicio proba a rochiei și nu știu cum îmi sta.
-Acum vino cu mine. Spune și ma lasă singura în fata unei oglinzi imense, când ma uit în ea rămân masca. Rochia era de un alb imaculat,era fix cum miam dorit-o in copilărie, avea niște mâneci albe din dantela care la partea de jos, li se forma o mica trena cu cateva pietricele.In partea de sus aveam un guler tot din dantela care se închidea cu un mic buton care consta într-o piatra prețioasă alba, în spatele dantelei rochia ascundea un decolteu destul de generos dar și elegant și de bun gust, care îmi scotea în evidenta formele. De cum ajung cu privirea spre talie de acolo vad cum începe restul rochiei care avea o trena splendida, dar ca și în susul rochiei și fusta adăpostea câteva   bucăți de dantela. Când ajung în zona fetei pot zări ca aveam un coc lejer dar care era frumos învelit în profunzimea vualului care îmi ascundea și fata. Arătăm total divin.
-Doamna trebuie sa mergem. Spune și ma ia de brat,dar o împing.
-Unde este doica? Spun furioasa.
-Am spus sa mergem. și vad cum își scoate colți,dar din păcate pentru ea îmi iau cuțitul ascuns la brâu și îl pun la gat.
-Draga mea, o sa devin regină, arata puțin respect.
-Aaa!Lasama.imi spune ea zmucinduse.
-Nu până nu îmi spui ce se întâmplă și de ce ai venit.
-Îl vor astasina pe rege și il vor urca pe tron pe Conar pentru răzbunarea lui Evelin. Cand aud ce spune imlemnesc.
-Cum? Evelin sunt eu. Spun și imi dau voalul jos.
-Ma scuzați regină, ni sa spus ca... Nu o las sa termine ca o și plesnesc.
-Dacă Damon pățește ceva va omor.Spune repede care este planul, vreau sa îl salvam da.
-Regina nu va pierdeți cumpătul haideți.
Acum fugeam pe coridoare ca o nebuna. Când ajungem la un tunel secret, din instinct pun mana pe burta și ma  uit spre fata pe care am aflat ca o chema Leosima.
-Leosima?
-Da regină.
-Poti tine un secret? Ma uit spre ea și a poi spre burta mea.
-Sigur regină, va voi fi loiala.
-Sunt însărcinată.
-Regiana... Noi.. Eu.. Ii fac semn sa taca.
-Dacă nu îmi salvați soțul eu voi muri, dar de copii mei tu vei avea grija. Spun și înaintez în tunel, dintr-o data aud niște voci.
-Unde o fi Leosima, cu tarfa cu care  se căsătorește regele astăzi. Planul trebuie sa înceapă, ducețiva și căutatio.Cand aud ce spun ies imediat din ascunzătoare chiar dacă eram ținută de Leosimas ma eliberez din strânsoarea sa. Și ies.
-Stop,nimeni nu ii va face nimic regelui. Când ma uit sa vad cine este liderul îl vad chiar pe Ilias?
-Evelin? Spune și vrea sa ma atingă, dar ii dau peste mana.
-Tu nu îmi mai ești prieten. Spun și îl plesnesc.Cum îți permiți sa atentezi la viata regelui tău.
-Regele meu? Evelin ce e cu tine, tu ii urai. Spune și ma zguduie.
-Este viitorul meu soț, ai înțeles? Acum opriți tot și plecați.
-Uitați aici sunt. Aud din spate și ma întorc și cand îl vad pe Alexandar.
-Evelin ce faci cu ăștia?
-Am rezolvat problema, haideți la nunta.
-Evelin. Îmi spune Ilias și ma ia de mana.
-Poti sa vi la nunta dacă dorești. Spun și plec. Dar ma întorc instant.
-Leosimas vine cu mine.
-Ce?Nu!Îmi spune Ilias. Doar daca nu vin și eu sa îți fiu  sluga.
-As fi incantata. Spune îl iau în brate.
-Aham. Drasul glas al lui Alexandar ma trezește și ma îndepărtez de Ilias.
-Mia fost dor de tine, dragul meu prieten. Spun și îl pup pe frunte.
-Evelin! Aud tiparul lui Alexandar.
-Ce?
-În primul rand dacă tear vedea Damon asa...nu știu ce nu tiar face și doi întârziem la nunta. Spune și ma ia de mana. După ce am reușit sa ieșim din tunel, neam și îndreptat spre nunta. Când ajung la porțile mari de aur ale săli de bal în care se va tine nunta rămân muta.
-Esti bine? Ma întreabă Alexandar, Ilias și Leosimas la un loc.
-Da..spun uitându-mă în gol.
-Îți este frica? Îmi spune Ilias.
-Nu..nu. Nu as avea de ce?
-Off proștilor, săracă de ea poarta o povara foarte mare, sar putea ca regelui sa nui placa cadoul ei sau sa îl adore. Dar pana atunci trebuie sa ajungă sa își spună jurămintele fără sa lesine.
-Ce? Spun cei doi prieteni ai mei, cu toate ca și pe mine ma uimit desteritatea cu care ia făcut Leosimas sa tacă pe cei doi.
-Subt însărcinată. Spun calm.
-Uau, felicitări. Spune Ilias.
-Din viol? Intrebarea lui Alexandar ma lasă muta și uimita în același timp nu știam ce sai răspund.
-Puteți sa ma lăsați singura cu Alexandar, deoarece el ma va conduce la altar. Spun și cei doi se îndepărtează. Eu acum fiind singura cu Alexandar.
-Deci? Îmi spune el, încercând sa para calm.
-Da! Dar asta nu înseamnă că nu îmi iubesc viitorul copil.
-Tiam spus sa vi la mine dacă îți mai face ceva. Dacă te mai violează.
-Stiu, dar ce puteai face tu? Spun încercând sa îmi stăpânesc lacrimile.
-Ohh draga mea. Spune și ma ia în brate. Hai la altar neam lăsat cam mult așteptați. Spune și chicotesc.
Când ușile mari ale salonului sau deschis, au lăsat privirile mulțimi de oameni sa ma acapareze. Când ma uit spre stânga îl zăresc pe Damon, atunci simt cum picioarele vor sa ma lase ușor ușor,noroc ca ma ținea Alexandar strâns ca altfel as fi căzut de mult.
-Emoti mari nu? Îmi spune el șoptit.
-Iham. Ingan eu încet,incepem sa coboram ușor scările, dar amețeala ma cuprinde.
-Evelin? Ești bine? Îmi spune Alexandar, dar eu deja vedeam în ceata.
-Câte scări mai avem? Spun eu ușor sufocata.
-Lam coborât! Ce e cu tine? Spune acum îndreptândune spre altar când ajung vad ca privirea lui Damon ma cerceta din cap pana în picioare. Vad cum Alexandar îmi ia mana și mi-o pana în a lui Damon.
-Sa ai grija de ea. Spune uitându-se de mine.
-O sa am, stai liniștit.
-Acum.
-Da.vad cum Alexandar se îndepărtează și rămân la altar cu Damon.
-Ești bine ce sa întâmplat? Îmi spune el încet fără sa își dea seama cineva.
-Da... Spun încet.Preotul începe slujba dar eu nu mam putut concentra de loc, eram asa emoționată și îngrijorată.
-Domnișoară Evelin îl loati în căsătorie pe regele Damon Rosemaldi?spune preotul, vad cum Damon a început sa îmi strângă mana ușor asa ca nu mai ezit și dau răspunsul.
-Da! Spun hotărât.
-Rege o luați în căsătorie pe Domnișoară Evelin Ramonte?
-Da. Spune hotărât și se întoarce spre mine și îmi așează inelul pe mana și eu făcând lafel.
-Evelin jur sa te iubesc și sa te protejez. Știu ca am făcut greșeli în trecut, dar as vrea sa îți spun că mă simt total onorat ca astăzi miai devenit soție. Spune și lacrimile miau inundat obrăjori.
-Puteți săruta mireasa. Spune preotul și vad cum dragul meu soț vine și îmi da jos vualul de pe fata și ma săruta cu pofta. Oaspeți începud sa aplaude.
-Am totuși un cadou. Spun și oaspeți se opresc.
-Evelin ce...? Îmi spune Damon puțin tensionat.
-Tu miai oferit cadoul deja, iubirea ta. spun și sa emoționeze și îl iau  de mâini.
-Iubito ce se întâmplă?
-Sunt însărcinată. Spun și vad cum îmi da drumul la mâini, dar frica mea dispare în momentul în care ma ia și ma învârte prin sala.
-Te iubesc,mai făcut cel mai fericit bărbat.

Sfârșit.
❤️

Cand sufletul tau este vanatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum